Αναζήτηση θεμάτων ιστολογίου
Συναξάριον
οι δημοφιλείς αναρτήσεις της εβδομάδος
Blog Archive
- 2024 (14)
- 2023 (72)
- 2022 (249)
- 2021 (450)
- 2020 (682)
- 2019 (811)
- 2018 (820)
- 2017 (901)
-
2016
(1063)
- Δεκεμβρίου(89)
- Νοεμβρίου(65)
- Οκτωβρίου(85)
-
Σεπτεμβρίου(109)
- ΠΑΝΑΓΙΑ ΓΟΡΓΟΕΠΗΚΟΟΣ
- Σύναξη τῶν Στελεχῶν τοῦ Νεανικοῦ ἔργου τῆς Ἱερᾶς Μ...
- Φοράς Σταυρό;
- Γλυκό κουταλιού σταφύλι
- Ανέκδοτο: Το παραξενο ζωο
- Η συγνώμη δεν είναι λέξη είναι τρόπος ζωής!
- Ἡ Σύνοδος τῆς Κρήτης καὶ τὸ Παγκόσμιο Συμβούλιο τῶ...
- Ὁ οἰκουμενισμὸς – τά ἀκάθαρτα Πνεύματα καὶ ...
- «Πιστεύεις ότι μπορεί ο Θεός;»
- Ακολουθία Ὑπερευλογημένης Δεσποίνης ἡμῶν Θεοτόκου ...
- Ιερά Αγρυπνία επί τη Εορτή της Παναγίας της Γοργοε...
- Ετερόδοξες «εκκλησίες», δηλαδή αιρέσεις - Σάββας Η...
- ΚΕΡΝΙΤΣΗΣ ΧΡΥΣΑΝΘΟΣ: «Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΔΕΝ ΠΑΡΑΧΑΡΑΣΣΕΤΑΙ...
- Ἵδρυση Ἀδελφότητος « Ἅγιος Ἀπόστολος Ἀνδρέας Πατρῶν»
- ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΝ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ Α' ΛΟΥΚΑ μέ τόν Σεβασμι...
- Δίπτυχο για τα ονόματα ζώντων & τεθνεώτων
- Η ταπεινοφροσύνη είναι η βάση
- Με την αγάπη στο Χριστό o αδύνατος και δειλός γίνε...
- Κατα πόσο η πίστη μας είναι συνειδητή;
- Ομολογία Πίστεως από τον ηθοποιό Πέτρο Ξεκούκη (vi...
- 52η Ἐπέτειος τῆς Ἐπανακομιδῆς τῆς Ἁγίας Κάρας τοῦ ...
- Χορευτικά τμήματα Ελληνικών παραδοσιακών χορών στη...
- Κυριακή Α' Λουκά: «Έξελθε απ΄εμού, ότι ανήρ αμαρτω...
- Ἄρχισαν οἱ ἑορτὲς γιὰ τὴν 52η ἐπέτειο τῆς Ἐπανακο...
- Κοινωνικό Φροντιστήριο για τα φιλολογικά μαθήματα ...
- Mεγαλώσαμε με εκείνο το «τι θα πει ο κόσμος», και ...
- Ο πιστός φίλος
- Μήνυμα μαρτυρικό, ἀπό ματωμένα ράσα, γιά τόν κ. Φί...
- ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΗΣ ΥΨΩΣΕΩΣ ΤΟΥ ΤΙΜΙΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ ΣΤΗΝ ΙΕΡΑ Μ...
- Εγκύκλιος Σεβ. Μητροπολίτου Πατρών κ.κ. Χρυσοστόμο...
- Η σύλληψις του Αγίου Ιωάννου του Προδρόμου (23 Σεπ...
- Γλέζος: ''Η πρώτη αντίσταση στην Ελλάδα έγινε από ...
- ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΠΑΤΡΩΝ κ.κ...
- Ξέρεις το «Πάτερ ημών»;
- Αν έχουμε εμπιστοσύνη στον οδηγό, στον πιλότο, στο...
- Πατατοκεφτέδες
- Ανέκδοτο "Το αεροδρόμιο"
- ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΥΨΩΣΗ ΣΤΟΝ Ι.Ν. ΑΓΙΑΣ ΣΟΦΙΑΣ ΠΑΤΡΩΝ
- Στην τελική ευθεία… - Σάββας Ηλιάδης
- Μεγάλη Μουσικοχορευτική ἐκδήλωση «Στά βήματα τοῦ Ἀ...
- Ἡ ἐκκλησία εἶναι θεραπευτήριο καί ὄχι δικαστήριο τ...
- Γλυκό ψυγείου με πτι μπερ και άνθος αραβοσίτου σοκ...
- Τι σημαίνει η φράση: Τας θύρας τας θύρας εν σοφία ...
- Πόσα και ποιά είναι τα βιβλία της Αγίας Γραφής
- Είχε ο Ιησούς αδέλφια;
- Ανέκδοτο.........
- ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΝ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΥΨΩΣΗ μέ τόν Σ...
- Κυριακή μετά την Ύψωσιν - ΘΕΛΕΙ ΑΥΤΑΠΑΡΝΗΣΗ
- Ἡ ἑορτὴ τῆς Ἁγίας Σοφίας στὴν Πάτρα
- ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ, ΠΙΣΤΙΣ, ΕΛΠΙΣ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ
- Συνεχίζεται η Αγιογράφηση του νεόδμητου Ναού του Α...
- Ἁγιασμὸς στὸν Παιδικὸ Σταθμὸ τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως...
- Ὁ νέος Διοικητὴς τῆς Ναυτικῆς Διοίκησης Ἰονίου στὸ...
- Βραδυὰ ἐπιτυχόντων μαθητῶν τοῦ Δήμου Δυτικῆς Ἀχαΐα...
- ΠΑΝΗΓΥΡΙΣΕ Η ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΠΡΟΦΗΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ ΤΗΝ Υ...
- Ένας αυτόπτης στο μαρτύριο του Χρυσοστόμου Σμύρνης!
- Νὰ κτίσουν, ὄχι νὰ τοὺς κτίσουμε!
- Ἡ ἑορτὴ τῆς Ὑψώσεως τοῦ Τιμίου Σταυροῦ στὴν Ἱερά Μ...
- Οἱ «ἐχθροὶ τοῦ Σταυροῦ»...
- Ὁ Ἁγιασμὸς στὸ Ἐκκλησιαστικὸ Λύκειο Πατρῶν μὲ τὴν ...
- Ο ΤΙΜΙΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ Τὸ καύχημα τῶν Χριστιανῶν
- Ἡ προϊστορία καὶ ἡ ἱστορία τοῦ Τιμίου Σταυροῦ
- Γιατί γιορτάζουμε την Ύψωση του Τίμιου Σταυρού;
- Θεϊκή αγάπη
- Το Ευαγγελικό Ανάγνωσμα, της Εορτής της Υψώσεως το...
- Άγιος Χρυσόστομος Σμύρνης και οι συν αυτώ Άγιοι Αρ...
- Η ΕΥΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ - π. Δημητρίου Μπόκου
- Δες πόσο απλό είναι: Αγάπη προς τον Θεό, αγάπη προ...
- Ψάχνοντας το αρχείο της Ενορίας μας: Προσκυνηματικ...
- Ὁ Ἁγιασμός μέ τήν εὐκαιρία τῆς νέας σχολικῆς χρονιᾶς
- Ἡ Θεοτόκος, τῶν Ὀρχομενίων, ἄμαχος πρόμαχος
- Ο Αγιασμός στα σχολεία της Ενορίας μας (φωτογραφίες)
- ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΝ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΠΡΟ ΤΗΣ ΥΨΩΣΕΩΣ μέ τόν ...
- Είναι Νόμιμη και Συνταγματική η Μετατροπή του μαθή...
- Ή αρετή της υπομονής», Γέροντος Παϊσίου
- Όποιος σκάβει τον λάκκο του άλλου, πέφτει μέσα ο ί...
- Γκεοργκιέφσκι: Δεν έχουμε κανένα ίχνος σύνδεσης με...
- Ευαγγέλιο και κινητό
- Πανήγυρις Παρεκκλησίου Πνευματικού Κέντρου Αγίου Γ...
- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΙΑΣΜΩΝ ΝΕΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ 2016 – 20...
- Κυριακή πρὸ τῆς Ὑψώσεως (Ἰω. γ΄ 13-17) - ΑΠΟΔΕΙΞΗ ...
- Μήνυμα πρός Ἐκπαιδευτικούς μέ τήν ἔναρξη τῆς νέας ...
- «Οι Βίοι των Αγίων»: Η μοναδική Παιδαγωγική της Ορ...
- Ι.Μ. Πατρών - Ανακοίνωση
- Προσκυνηματική εκδρομή στην Παναγία τη Μαλεβή και ...
- «Ἂν εἴχαμε ἀγάπη...»
- Βρήκα το Χριστό! φώναζε κλαίγοντας ο Χειρουργός!
- Δροσερό γλυκό με άρωμα πορτοκαλιού
- ΑΡΧΙΕΡΑΤΙΚΟΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ ΓΕΝΕΣΙΟΥ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΣΤΗΝ ...
- Ο ΘΕΟΦΙΛΕΣΤΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΕΛΕΟΥΣΗΣ ΠΙΤΙΤΣΑΣ Π...
- Μητροπολίτης Πατρῶν Χρυσόστομος "Ὅποιος δέν θέλει ...
- Γέννηση της Υπεραγίας Θεοτόκου
- Μη υποβοηθούμενη ευθανασία για αιώνιο θάνατο
- Ιερά Αγρυπνία επί τη εορτή του Γενεθλίου της Υπερα...
- Χορευτικά τμήματα Ελληνικών παραδοσιακών χορών στη...
- Ἡ ὁμάδα Μπάσκετ «Προμηθέας» Πατρῶν, στὸν Σεβασμιώτ...
- Ἑσπερινὸς στὸ Ἄνω Σαλμενῖκο Ἀχαΐας
- ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΝ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΙΑ ΜΑΤΘΑΙΟΥ μέ τόν Σεβα...
- «Ὁ ρόλος τοῦ ἐπισκόπου Ρώμης στήν κοινωνία τῶν Ἐκκ...
- ΚΕΡΝΙΤΣΗΣ ΧΡΥΣΑΝΘΟΣ: ΘΕΪΚΟ ΔΩΡΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΙΚΟΣΤΟ ΑΙ...
- Αυγούστου(60)
- Ιουλίου(67)
- Ιουνίου(82)
- Μαΐου(107)
- Απριλίου(106)
- Μαρτίου(95)
- Φεβρουαρίου(83)
- Ιανουαρίου(115)
- 2015 (1348)
- 2014 (1414)
- 2013 (2210)
- 2012 (1652)
- 2011 (318)
- 2010 (42)
Από το Blogger.
Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2016
18:26
|
Ανώνυμος
|
Print PDF
Ένα από τα πολλά ονόματα που προσδίδουμε στην Παναγία μας είναι Γοργοεπήκοος και η ομώνυμη θαυματουργή εικόνα της βρίσκεται στην Ιερά Μονή Δοχειαρίου Αγίου Όρους από το 1646.
Εκεί, όπως αναφέρεται στο ιστορικό της Μονής, "λάμπει ως πολύφωτος σελήνη, σαν άριστος κυβερνήτης και σοφός οικονόμος το διακυβερνά", φυλάσσοντας από κάθε προσβολή και επήρρεια τους ασκομένους σε αυτό οσίους πατέρες, αλλά και όσους προστρέχουν σ' εκείνη με πίστη, ζητώντας την βοήθεια της.
Και γενικά διαφυλάττει και γοργώς και προθύμως υπακούει και ελεεί όλους, όσοι την ευλαβούμαστε και την επικαλούμαστε με πίστη.
Όπως αναφέρει στο Συναξάρι Ο όσιος Νικόδημος, στη Μονή του Δοχειαρίου, στο δεξί μέρος της Τραπέζης του Μοναστηρίου, βρισκόταν μια παλαιά εικόνα της Παναγίας. Οι πατέρες της Μονής αναφέρουν ότι είχε αγιογραφηθεί από την εποχή του κτήτορος της Μονής Νεοφύτου, τον 11ο αιώνα.
Το έτος 1646, που ήταν ένα έτος πολύ δύσκολο για την Ιερά Μονή, διότι δεν είχε τα απαραίτητα χρήματα για να πληρώσει τους καθορισμένους φόρους στους Τούρκους κατακτητές, ο τραπεζάριος του Μοναστηριού, περνούσε μπροστά από αυτήν την εικόνα συνεχώς, ακόμα και τη νύχτα βαστάζοντας στα χέρια του αναμμένα δαδιά.
14:06
|
Ανώνυμος
|
Print PDF
Μὲ ἐπιτυχία πραγματοποιήθηκε τήν Τετάρτη 28.9.2016, ἡ σύναξη τῶν στελεχῶν τοῦ Νεανικοῦ ἔργου τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Πατρῶν στὸν παλαιὸ Ἱερὸ Ναὸ τοῦ Ἁγίου Ἀποστόλου Ἀνδρέου, προκειμένου νὰ δοθοῦν κατευθυντήριες γραμμὲς γιὰ τὸ νέο ἐκκλησιαστικὸ καὶ κατηχητικὸ ἔτος καὶ νὰ ἐπιδοθοῦν τὰ διοριστήρια ἔγγραφα ὑπὸ τοῦ Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Πατρῶν κ.κ. Χρυσοστόμου, στοὺς Κατηχητάς καὶ στὶς Κατηχήτριες.
Ἀπουσιάζοντος λόγῳ ἐκτάκτου καί κοινωνικῆς ὑποχρεώσεως ἐκτὸς Πατρῶν, τοῦ Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Πατρῶν κ.κ. Χρυσοστόμου, τῆς Συνάξεως προήδρευσε ὁ Θεοφιλέστατος Ἐπίσκοπος Κερνίτσης κ. Χρύσανθος, ὁ ὁποῖος μετέφερε τὶς εὐχὲς τοῦ Σεβασμιωτάτου καὶ ἀνέπτυξε τὶς θέσεις τῆς Ἐκκλησίας γιὰ τὴν κατὰ Θεὸν παιδεία τῶν παιδιῶν μας καὶ μάλιστα στοὺς δύσκολους καιρούς μας. Ἐπίσης, ἀνεφέρθη στὸ ρόλο τῆς Ἐνορίας γιὰ τὴν σωστὴ κατήχηση τῶν παιδιῶν καὶ γιὰ τὴν κατὰ Χριστὸν ζωὴ καὶ πολιτεία τους μέσα ἀπὸ τὴν Μυστηριακὴ ζωὴ τῆς Ἐκκλησίας.
Συγκεκριμένα ὁ Θεοφιλέστατος εἶπε μεταξύ ἂλλων:
02:35
|
Ανώνυμος
|
Print PDF
Ο εκπαιδευτής κατευθύνεται αγριεμένος προς το πνευματικό μου παιδί και ακολουθεί ο παρακάτω διάλογος:
- Φοράς Σταυρό ;
Σοκαρισμένο το κορίτσι απαντά: -Πώς το ξέρετε; (τον φορούσε απο μέσα)
-Είπα, φοράς Σταυρό; -Ναί, φοράω!
- Να τον βγάλεις αμέσως, δε μπορώ να συγκεντρωθώ, άκουσες;
Το κορίτσι σοκαρισμένο και στενοχωρημένο αποχώρησε απο τη σχολή...
02:34
|
Ανώνυμος
|
Print PDF
02:33
|
Ανώνυμος
|
Print PDF
– Ε, έχουμε έναν παπαγάλο που μιλεί ελληνικά, του λέει ο υπάλληλος.
– Ναι, σίγα, αυτό το έχουν όλοι.. εγώ σου λέω θέλω κάτι το παράξενο.
– ΕΕΕ, έχουμε και μια σαρανταποδαρούσα που μιλεί ελληνικά(!)
– Σοβαρά μιλάς; Αυτό μάλιστα, είναι παράξενο ζώο, λέει ο τύπος, θα την πάρω.
Την αγοράζει τέλος πάντων, πάει σπίτι, την βάζει σε μια γυάλα, βάζει νερό, φαγητό, και αλλά διάφορα και πάει και αράζει.
Σε κάποια φάση τον παίρνει τηλέφωνο ένας φίλος του και κανονίζουν να πάνε για μπύρες.
Οπότε εκεί που ετοιμαζόταν ο τύπος, σκέφτεται να δοκιμάσει την “καινούρια αγορά” που έκανε και γυρνάει στην σαρανταποδαρούσα και της λέει:
Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2016
12:10
|
Ανώνυμος
|
Print PDF
«Συγγνώμη ήθελα να σου πω αλλά δείλιασα γιατί φοβήθηκα δίπλα σου να σταθώ με την γύμνια της ψυχής μου.Συγνώμη ήθελα να σου πω αλλά έσκυψα δειλά το πρόσωπο μου γιατί δεν άντεξα να δω την ομορφιά σου. Συγνώμη ήθελα να σου πω αλλά μόνος μου αποφάσισα να πορευθώ στο ταξίδι μου δίχως την ευχή σου. Συγνώμη ήθελα να σου πω αλλά τα χείλη μου δεν αντέχουν να την προφέρουν μέσα από την καρδιά μου.»
Η συγνώμη δεν είναι λέξη. Είναι τρόπος ζωής που πρότυπο της έχει την σταυρική θυσία του Ιησού Χριστού. Είναι έκφραση αγάπης γιατί είμαστε παιδιά του Ίδιου Θεού και έχουμε όλοι ανεξαιρέτως την ίδια πρόσκληση να ζήσουμε μια ζωή με ευλογία και χάρη για να έχουμε χαρά και ειρήνη στη ζωή μας. Υπάρχουν πολλά πράγματα που μας χωρίζουν και σίγουρα οι άνθρωπινες σχέσεις είναι πλέον δύσκολες με την καθημερινότητα και τους εγωισμούς μας. Αλλά το πρώτο βήμα έγινε από τον Ίδιο τον Χριστό στο Τίμιο Σταυρό. Εμείς καλούμαστε να ακολουθήσουμε τα χνάρια Του στο σταυρικό δρόμο με μετάνοια και τη συμμετοχή στη ζωή της Εκκλησίας.
Με την ευχή να ακολουθήσουμε τα βήματα Του.
12:05
|
Ανώνυμος
|
Print PDF
Πρωτοπρεσβύτερος Ἀναστάσιος Κ. Γκοτσόπουλος
Ἐφημέριος Ἱ. Ν. Ἁγ. Νικολάου Πατρῶν
τηλ. 6945-377621, agotsopo@gmail.com
Ἐφημέριος Ἱ. Ν. Ἁγ. Νικολάου Πατρῶν
τηλ. 6945-377621, agotsopo@gmail.com
Πάτρα 28.9.2016
Ἡ Σύνοδος τῆς Κρήτης καὶ
τὸ Παγκόσμιο Συμβούλιο τῶν Ἐκκλησιῶν (ΠΣΕ)
Τὸ κείμενο «Σχέσεις τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας πρὸς τὸν λοιπὸ χριστιανικὸ κόσμο» τῆς Συνόδου τῆς Κρήτης (2016) κάνει ἐκτεταμένη ἀναφορὰ στὸ ΠΣΕ (§§ 16-21) καὶ στὴ συμβολή του στὴν Οἰκουμενικὴ Κίνηση μὲ ἔκδηλο ἐνθουσιασμό.
1. Ἰδιαιτέρως ἡ Σύνοδος τῆς Κρήτης ἐκφράζει θετικὴ ἐκτίμηση γιὰ τὴν «θεολογικὴ προσφορὰ» τῆς Ἐπιτροπῆς «Πίστις καὶ Τάξις» τοῦ ΠΣΕ καί σημειώνει: «Ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία … ἐκτιμᾶ θετικῶς τὰ ὑπ’ αὐτῆς ἐκδοθέντα θεολογικὰ κείμενα … τὰ ὁποῖα ἀποτελοῦν ἀξιόλογον βῆμα εἰς τὴν Οἰκουμενικὴν Κίνησιν διὰ τὴν προσέγγισιν τῶν Ἐκκλησιῶν» (κείμενο «Σχέσεις τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας πρὸς τὸν λοιπὸ χριστιανικὸ κόσμο» § 21).
11:54
|
Ανώνυμος
|
Print PDF
Ἐφημέριος Ἱ. Ν. Ἁγ. Νικολάου Πατρῶν
τηλ. 6945-377621, agotsopo@gmail.com
Πάτρα 28.9.2016
Ἁπλοϊκὸς ἀλλὰ καίριος προβληματισμός:
Ὁ οἰκουμενισμὸς – τά ἀκάθαρτα Πνεύματα
καὶ ἡ Σύνοδος τῆς Κρήτης
Μία Σύνοδος, ἀκόμα καὶ ἂν συνεκλήθη ὡς Ἁγία καὶ Μεγάλη καὶ Οἰκουμενικὴ καὶ ἀνεξάρτητα ἀπὸ τὸν ἀριθμὸ τῶν συμμετεχόντων ἐπισκόπων ἀξιολογεῖται τελεσίδικα ἀπό τήν Ἐκκλησία ὡς Σῶμα Χριστοῦ κυρίως σέ ἀναφορά μέ τίς ἀποφάσεις της. Τὸ ἴδιο δὲν μπορεῖ παρὰ νὰ ἰσχύσει καὶ γιὰ τὴν ὡς «Ἁγία καὶ Μεγάλη» καὶ Πανορθόδοξο συγκληθεῖσα Σύνοδο τῆς Κρήτης.
Ἀσφαλῶς, δέν εἴμαστε ἐμεῖς ἁρμόδιοι, οὔτε εἶναι τοῦ παρόντος ἡ ἀξιολόγηση τῆς Συνόδου. Θέτουμε ὅμως ἕναν ἁπλοϊκὸ ἀλλὰ καίριο προβληματισμό:
11:26
|
Ανώνυμος
|
Print PDF
Ο Χριστός ζητούσε πρώτα την πίστη στην δύναμη του Θεού και ύστερα έκανε το θαύμα. «Αν πιστεύεις στην δύναμη του Θεού, θα γιατρευτείς», έλεγε.
Όχι όπως λένε λανθασμένα μερικοί σήμερα: «Ο άνθρωπος έχει δυνάμεις, και αν πιστεύει στις δυνάμεις του, μπορεί να κάνει τα πάντα.
"Να πιστεύεις" δεν λέει και το Ευαγγέλιο; Συμφωνούμε επομένως». Ναι, ο Χριστός έλεγε «πιστεύεις;», αλλά εννοούσε: «Πιστεύεις στον Θεό; Πιστεύεις ότι μπορεί ο Θεός;».
Ζητούσε την διαβεβαίωση του ανθρώπου ότι πιστεύει στον Θεό, και τότε βοηθούσε.Πουθενά το Ευαγγέλιο δεν λέει να πιστεύω στον εγωισμό μου.Αλλά να πιστεύω στον Θεό, ότι μπορεί ο Θεός να με βοηθήσει, να με θεραπεύσει.
10:09
|
Ανώνυμος
|
Print PDF
ΤΗ Α´ ΤΟΥ ΜΗΝΟΣ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
Ἐπιτελοῦμεν τὴν Σύναξιν τῆς Ὑπερευλογημένης Δεσποίνης ἡμῶν Θεοτόκου καὶ Ἀειπαρθένου Μαρίας τῆς ἐπικαλουμένης
Γοργοϋπηκόου.
ΕΝ ΤΩ ΜΙΚΡΩ ΕΣΠΕΡΙΝΩ
Εἰς τό Κύριε ἐκέκραξα ψάλλομεν τὰ ἑπόμενα στιχηρὰ Προσόμοια.
Ἦχος α´. Πανεύφημοι Μάρτυρες.
Κροτήσωμεν σήμερον φαιδρῶς, Ἑορτὴν ὑπέρλαμπρον, τὴν Θεοτόκον δοξάζοντες, τὴν ἀναβλύζουσαν, δωρεῶν ἀΰλων, κρουνηδὸν τὰς χάριτας, τοῖς πίστει ἀῤῥαγεῖ ἀνακράζουσι· Γοργοϋπήκοε, σὺ εἶ σκέπη καὶ ἀσφάλεια, τῶν τιμώντων, τὴν θείαν Εἰκόνα Σου.
Πηγὴ ἰαμάτων δαψιλής, πέτρα θεολάξευτος, ὡς ἀληθῶς ἀναδέδεικται, ἡ ἡλιόμορφος, Ἄχραντε Εἰκών Σου, ὡς νέκταρ ἀθάνατον, ὡς μάννα ψυχοτρόφον παρέχουσα, Γοργοϋπήκοε, τῆς ἀφάτου εὐσπλαγχνίας Σου, τοῖς αἰτοῦσι, τὴν θείαν ἐνέργειαν.
00:34
|
Ανώνυμος
|
Print PDF
ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΑΤΡΩΝ
ΙΕΡΟΣ ΝΑΟΣ ΑΓΙΩΝ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ & ΑΝΤΩΝΙΟΥ
ΕΙΣ ΚΡΥΑ ΙΤΕΩΝ
ΤΗΛ. (FAX) 2610 340-902
ΙΕΡΑ ΑΓΡΥΠΝΙΑ
ΕΠΙ ΤΗ ΕΟΡΤΗ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ
ΤΗΣ ΓΟΡΓΟΕΠΗΚΟΟΥ
Την Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2016, στον Ιερό Ναό του Αγίου Αντωνίου εις Κρύα Ιτεών, θα τελεσθεί Ιερά Αγρυπνία επί τη Εορτή της Παναγίας της Γοργοεπηκόου της οποίας Ιερά Εικόνα φυλάσσεται στο Ναό.
Έναρξις: 9:00 μ.μ. Λήξις: 1:00 π.μ.
Εκ του Ιερού Ναού
Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2016
22:50
|
Ανώνυμος
|
Print PDF
«Εἰς μίαν, ἁγίαν, καθολικήν καί ἀποστολικήν Ἐκκλησίαν. Ὁμολογῶ ἕν Βάπτισμα εἰς ἄφεσιν ἁμαρτιῶν` προσδοκῶ ἀνάστασιν νεκρῶν καί ζωήν τοῦ μέλλοντος αἰῶνος. Ἀμήν».
Στους πρωτόγνωρους και απερίγραπτους σε απανθρωπιά και εγκατάλειψη καιρούς, που ο Θεός παραχώρησε να `ρθουν και να αλλάξουν άρδην και «εντυπωσιακώς» τη ζωή μας, αντί να νιώθουμε την άνεση και τη χαρά της συσπείρωσης κάτω από τη σκέπη της Αγίας Ορθοδοξίας, ακολουθώντας τους ποιμένες μας, βλέπουμε και ακούμε πολλούς απ` αυτούς, να προσπαθούν, πάση θυσία, να κάνουν το αντίθετο. Να μας ανεβάσουν, άκοντες εκόντες, στο άρμα του Οικουμενισμού, μη αισθανόμενοι (;) το βάρος της ευθύνης που τους αναλογεί απέναντι στο ποίμνιό τους και στο Θεό, που τους εμπιστεύτηκε αυτήν τη διακονία.
22:14
|
Ανώνυμος
|
Print PDF
Συνέντευξη παραχώρησε ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Κερνίτσης κ. Χρύσανθος με αφορμή τις δηλώσεις του Υπουργού Παιδείας κ. Νικολάου Φίλη, ο οποίος επέρριψε ευθύνες στην εκκλησία για τη στάση της την περίοδο της κατοχής και της χούντας, καθώς και για τις αλλαγές που προωθεί το Υπουργείο για το μάθημα των Θρησκευτικών.
Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2016
19:04
|
Ανώνυμος
|
Print PDF
Στὴν λαμπρά, κατὰ πάντα, λιτανεία τῆς Τιμίας Κάρας καὶ τῆς Ἱερᾶς Εἰκόνος τοῦ Ἁγίου Ἀποστόλου Ἀνδρέου τοῦ Πρωτοκλήτου, ποὺ πραγματοποιήθηκε μὲ τὴν συμμετοχὴ χιλιάδων πιστῶν τὴν Κυριακὴ τὸ ἀπόγευμα 25.9.2016 καὶ μετὰ τὴν Δοξολογία, πού ἐτελέσθη στήν πλατεία Τριῶν Συμμάχων, στόν τόπο ὅπου ἐπραγματοποιήθη ἡ ὑποδοχή τῆς Τιμίας Κάρας στίς 26.9.1964, ὁ Σεβασμιώτατος ἀνεκοίνωσε τήν ἵδρυση Ἀδελφότητος μέ τήν ἐπωνυμία: «Ἀδελφότης, Ἃγιος Ἀπόστολος Ἀνδρέας Πατρῶν». Ἡ Ἀδελφότητα αὐτή σκοπό θά ἔχει τήν διατήρηση καί προβολή τῆς Ὀρθοδόξου πνευματικῆς κληρονομιᾶς τῆς πόλεως τοῦ Πρωτοκλήτου, ὄχι μόνο στόν ἑλλαδικό χῶρο, ἀλλά καί παγκοσμίως. Στήν προσπάθεια αὐτή ἐκάλεσε γιά συμμετοχή ἅπαντας ἀπό τούς Ἄρχοντας μέχρι τόν Κλῆρο καί κάθε Πατρινό. Τό ἒργο αὐτό ἒρχεται ὡς συνέχεια τοῦ ἀνοίγματος τῆς τοπικῆς Ἐκκλησίας πρός τίς λοιπές Ὀρθόδοξες χῶρες, ὅπως στίς ὁμόδοξες χῶρες τοῦ Βορρᾶ (μεταφορά τοῦ Σταυροῦ τοῦ Ἁγίου Ἀνδρέου) καί σέ ἄλλες Ὀρθόδοξες χῶρες (μεταφορά τῆς Ἁγίας Κάρας).
18:22
|
Ανώνυμος
|
Print PDF
17:33
|
Ανώνυμος
|
Print PDF
Εκδώσαμε το παρόν δίπτυχο για τις λειτουργικές μας ανάγκες.
Τα δίπτυχα χρησιμοποιούνται στην Προσκομιδή για την μνημόνευση ονομάτων. Συνοδεύουν συνήθως τα πρόσφορα που πηγαίνουμε στο Ναό για να τελεσθεί η Θεία Λειτουργία.
Επίσης χρησιμοποιούνται στις Ιερές Παρακλήσεις και στην τέλεση της Αρτοκλασίας.
Μπορούμε να το χρησιμοποιούμε και όταν καλούμε στην οικία μας τον Ιερέα για να μας τελέσει το Μυστήριο του Ευχελαίου ή την Ακολουθία του μικρού Αγιασμού.
Τα δίπτυχα χρησιμοποιούνται στην Προσκομιδή για την μνημόνευση ονομάτων. Συνοδεύουν συνήθως τα πρόσφορα που πηγαίνουμε στο Ναό για να τελεσθεί η Θεία Λειτουργία.
Επίσης χρησιμοποιούνται στις Ιερές Παρακλήσεις και στην τέλεση της Αρτοκλασίας.
Μπορούμε να το χρησιμοποιούμε και όταν καλούμε στην οικία μας τον Ιερέα για να μας τελέσει το Μυστήριο του Ευχελαίου ή την Ακολουθία του μικρού Αγιασμού.
Μπορείτε να το προμηθευτείτε στο Ναό μας
11:16
|
Ανώνυμος
|
Print PDF
Όταν ο άνθρωπος είναι ταπεινός, δεν χάνει τίποτε. Δηλαδή η ταπείνωση είναι όπως μία γλάστρα. Εφόσον τα φυτά είναι μέσα σ’ αυτή την καλή γλάστρα με το καλό χώμα, τα φυτά δεν θα πάθουν τίποτε. Εάν σπάσει η γλάστρα, αυτό θα έχει επιπτώσεις και στα φυτά. Τα φυτά είναι οι αρετές οι οποίες διατηρούνται μέσα στην ταπείνωση, μέσα στην γλάστρα.
Αν έχει ταπείνωση, δεν πρόκειται να πάθει τίποτε η αρετή της αγάπης, η αρετή της υπομονής, της προσευχής, της καλοσύνης, της χρηστότητος και όποια άλλη αρετή.
Η ταπείνωση ασφαλίζει την αρετή, τη ταπείνωση τρέφει την όποιαδήποτε αρετή, την συντηρεί και την αυξάνει.
11:13
|
Ανώνυμος
|
Print PDF
Επισκέφτηκε κάποτε το Γέροντα Παΐσιο ένας γνωστός του, ήταν καθηγητής της Αθωνιάδος Σχολής, ό οποίος είχε ένα έντονο προβληματισμό σχετικά με την αντοχή των μαρτύρων της Εκκλησίας μας:
Πώς μπόρεσαν να υποφέρουν τόσο πόνο και τόση κακουχία; Ρώτησε το Γέροντα, για το θέμα αυτό κι εκείνος του απάντησε με δυο ωραιότατα παραδείγματα, στα όποια φαίνεται ή μεγάλη δύναμη της αγάπης: «Ή αγάπη πού χαν στο Χριστό τους έδινε τη δύναμη. Οι μάρτυρεςαγαπούσαν πολύ το Χριστό, με αγάπη, που καίει και αυτή τούς έκανε να μη νιώθουν πόνο. Να σου πω δύο περιστατικά για να καταλάβεις.
Μια φορά είχε πιάσει φωτιά ένα σπίτι και ήταν μέσα τα παιδάκια. Ορμάει ή μάνα μες στις φλόγες και δεν άκουγε τίποτα Γύρισε με τα παιδιά στην αγκαλιά Ήταν καμένη στο πρόσωπο, στα μαλλιά στο χέρια, παντού. Όμως, δεν ένιωθε τίποτα, ούτε λογάριαζε τον πόνο μπροστά στα παιδιά της. Να σου πω κι ένα περιστατικό απ’ τη ζωή μου.
11:13
|
Ανώνυμος
|
Print PDF
Εδώ στην Ελλάδα "κληρονομούμε" την πίστη μας.
Αυτό όμως ίσως είναι και επικίνδυνο.
Επικίνδυνο, διότι όταν η πίστη δεν είναι εσωτερικός μας καρπός -καρπός πάλης με την αμφιβολία, με τον πόνο, με την λογική- τότε καταντά καθήκον. Χάνεται η δυναμική της. Βιώνεται στα όρια της παράδοσης, του εθίμου και όχι της σχέσης με τον Θεό.
Γι'αυτό και Εκκλησία σημαίνει για τους Έλληνες: παπάδες, σκάνδαλα, μιζέρια, "όχι και πρέπει".
Οι χριστιανοί καταντούν άνθρωποι με απωθημένα, φυλακισμένοι σε μια ζωή με καθήκοντα και υποχρεώσεις. Και η πίστη περνά στο περιθώριο.
Πιο μεγάλη αξία έχει η διατήρησή της πίστης ως έννοιας και χαρακτηριστικό του γένους μας παρά ως Χάρη, ως Σχέση, ως Ελευθερία, ως Εμπιστοσύνη.
Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου 2016
20:24
|
Ανώνυμος
|
Print PDF
19:48
|
Ανώνυμος
|
Print PDF
13:41
|
Ανώνυμος
|
Print PDF
13:36
|
Ανώνυμος
|
Print PDF
Στο σημερινό ευαγγελικό ανάγνωσμα μας παρατίθεται το γεγονός της θαυμαστής αλιείας. Και όταν λέγω θαυμαστή αλιεία δεν εννοώ το θαύμα του Χριστού κατά το οποίο γέμισαν τα δίχτυα των ψαράδων αλλά αναφέρομαι στο μέγα θαύμα κατά το οποίο ο Πέτρος και οι συν αυτώ πιάστηκαν στα δίκτυα της Θείας Κλίσεως και από ψαράδες γίνανε μαθητές του Χριστού.
Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2016
18:39
|
Ανώνυμος
|
Print PDF
02:03
|
Ανώνυμος
|
Print PDF
ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΑΤΡΩΝ
ΙΕΡΟΣ ΕΝΟΡΙΑΚΟΣ ΝΑΟΣ ΑΓΙΩΝ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ & ΑΝΤΩΝΙΟΥ
ΕΙΣ ΚΡΥΑ ΙΤΕΩΝ
Στο Πνευματικό Κέντρο της Ενορίας μας φέτος θα λειτουργήσουν δωρεάν φροντιστηριακά τμήματα ενισχυτικής διδασκαλίας μαθητών για τα φιλολογικά μαθήματα όλων των τάξεων του Γυμνασίου.
Υπεύθυνος καθηγητής: κ. ΑΘανάσιος Λαμπρόπουλος Φιλόλογος.
Πληροφορίες - Εγγραφές: π. Ιωάννης Δημητρόπουλος. Τηλ. 6936581661.
00:11
|
Ανώνυμος
|
Print PDF
Και είπε ο αδελφός: «Τι σημαίνει κόσμος;»
Κόσμος είναι – απάντησε ο Γέροντας, να ικανοποιούν οι άνθρωποι τα σαρκικά τους θελήματα, το να νομίσει κανείς ότι μένει παντοτινά στη ζωή αυτή. Και να καυχιέται γι΄αυτά που αφήνει πίσω του.
To μεγαλύτερο πρόβλημα του σύγχρονου χριστιανού. Ο «κόσμος» και τα θέλω του, αποτελεί εμπόδιο στο Θέλημα του Θεού. Αλλά και τον σκοπό της ζωής μας… Την καθαρότητα της καρδιάς, την θεραπεία των παθών μας, την ένωση μαζί Του δια των Άκτιστων ενεργειών Του, την θέωση και σωτηρία της ψυχής μας.
00:10
|
Ανώνυμος
|
Print PDF
Φίλος πραγματικός είναι εκείνος ο οποίος, στον καιρό του πειρασμού, υποφέρει μαζί με τον συνάνθρωπό του τις θλίψεις, τις δυσκολίες, τις δοκιμασίες και τις συμφορές που ήρθαν σε εκείνον, σαν να είναι δικές του, χωρίς να θορυβηθεί ή να ταραχτεί.
Ο πιστός φίλος είναι ισχυρό καταφύγιο (Σειράχ 6:14), επειδή και στην ευημερία του φίλου είναι καλός σύμβουλος και συνεργάτης ομόψυχος, και στη δυστυχία του είναι ειλικρινής βοηθός και συμπαραστάτης γεμάτος συμπόνια.
Μονο όσοι τηρούν με ακρίβεια τις εντολές και έχουν μυηθεί αληθινά στις βουλές του Θεού δεν εγκαταλείπουν τους φίλους τους, όταν ο Θεός επιτρέπει να περνούν αυτοί πειρασμό. Αντίθετα, οι καταφρονητές των εντολών και αμύητοι στις θείες βουλές, όταν ο φίλος τους ευημερεί, απολαμβάνουν μαζί του, όταν όμως περνά δοκιμασία και δυστυχεί, τον εγκαταλείπουν, καμιά φορά μάλιστα πηγαίνουν και με το μέρος των εχθρών του.
Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2016
Μήνυμα μαρτυρικό, ἀπό ματωμένα ράσα, γιά τόν κ. Φίλη - Τοῦ Σεβ. Μητροπολίτου Πατρῶν κ.κ. Χρυσοστόμου
23:16
|
Ανώνυμος
|
Print PDF
ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΑΤΡΩΝ
Μήνυμα μαρτυρικό, ἀπό ματωμένα ράσα,
γιά τόν κ. Φίλη.
Τοῦ Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Πατρῶν
κ.κ. Χρυσοστόμου.
Πρὸς
Τόν Ἀξιότιμον Ὑπουργόν Παιδείας,
Ἒρευνας καί Θρησκευμάτων
κ. Νικόλαον Φίλην
Εἰς Ἀθήνας
Kύριε Ὑπουργέ,
Χαῖρε ἐν Κυρίῳ πάντοτε.
Μετά τήν ἐπιστολή μου πρός τόν κ. Πρωθυπουργό, σχετικά μέ τά θέματα πού μᾶς ἀπασχολοῦν, εἶπα νά μή γράψω κάτι ἂλλο. Ὃμως μὲ συγκίνηση βαθειὰ, ἀνέλαβα καὶ ὑποσχέθηκα σὲ πρόσωπα τρανά, μεγάλα, μέγιστα, ἱερά νὰ σοῦ μεταφέρω παραγγελιὰ ἱερή, γεμάτη ὀδύνη ψυχῆς, ὃμως μὲ πολλὴ ἀγάπη.
23:00
|
Ανώνυμος
|
Print PDF
Την Τρίτη το βράδυ, 20 Σεπτεμβρίου 2016, στην Ιερά Μονή του Προφήτου Ηλιού Πατρών, τελέστηκε Ιερά Αγρυπνία επί τη εορτή της Υψώσεως του Τιμίου και ζωοποιού Σταυρού.
Της Ιεράς Αγρυπνίας προεξήρχε ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Κερνίτσης κ. Χρύσανθος ο οποίος κήρυξε τον θείο λόγο.
Στην ομιλία του ο Θεοφιλέστατος εξήγησε γιατί οι χριστιανοί είμαστε ακόλουθοι του Σταυρού καθώς στον συμβολισμό του Τιμίου Σταυρού σύμφωνα με την διδασκαλία του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού. Κλείνοντας την ομιλία του ο Θεοφιλέστατος ευχήθηκε, να αναδειχθούμε γνήσιοι προσκυνητές του Σταυρού, σταυρώνοντας τα πάθη και τον κακό εαυτό μας, και να αγαπήσουμε τα έργα και την ζωή που είναι αρεστή στον Κύριό μας, η οποία θα μας οδηγήσει στη σωτηρία και την αιώνια ζωή.
15:32
|
Ανώνυμος
|
Print PDF
Πρός
τό Χριστεπώνυμο Πλήρωμα
τῆς Ἱερᾶς καί Ἀποστολικῆς Μητροπόλεως Πατρῶν
Παιδιά μου εὐλογημένα,
Mέ τήν χάρη τοῦ Θεοῦ ἑτοιμαζόμαστε νά ἑορτάσωμε καί πάλι τήν ἱερά ἐπέτειο τῆς Ἐπανακομιδῆς τῆς Tιμίας Κάρας τοῦ Ἁγίου ἐνδόξου Ἀποστόλου Ἀνδρέου ἀπό τήν Ρώμη στήν πόλη τήν Ἀποστολική καί περιάκουστη, τῶν Πατρῶν.
09:00
|
Ανώνυμος
|
Print PDF
Ο
Ιωάννης ο Πρόδρομος ήταν υιός του ιερέως Ζαχαρίου και της Ελισάβετ.
Γεννήθηκε έξη μήνες προτού γεννηθεί ο Χριστός και έγινε Πρόδρομος του
Κυρίου και Βαπτιστής Του.
Οι
γονείς του Προδρόμου ήσαν ευσεβείς και θεοφοβούμενοι, άλλα άτεκνοι.
Ποθούσανε ολόψυχα ν’ αποστήσουνε ένα παιδί. Άπειρες και θερμές ήταν οι
προσευχές τους στο Θεό, για την εκπλήρωση αυτής της γλυκείας επιθυμίας.
Ο
χρόνος όμως κύλησε, χωρίς καμιά θεϊκή απάντηση στο ποθητό τους αίτημα. Ο
Ζαχαρίας έκανε πάντοτε την Ιερατική του λειτουργία στο Ναό του
Σολομώντος. Σύμφωνα δε με την συνήθεια, που επικρατούσε τότε στο
Ιερατείο, ο Ιερεύς ο οποίος θα προσέφερε θυμίαμα στο θυσιαστήριο των
θυμιαμάτων διαλεγόταν με κλήρο. Μια μέρα, λοιπόν, ο κλήρος έπεσε στον
Ιερέα Ζαχαρία. Τότε αυτός προχώρησε μέσα στο Ναό του Κυρίου, για να
προσφέρει το θυμίαμα, ενώ πλήθος κόσμου ήταν συγκεντρωμένο και
προσευχότανε εκεί έξω από το Θυσιαστήριο.
Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2016
23:02
|
Ανώνυμος
|
Print PDF
«Όποιος καταφέρεται εναντίον της Εκκλησίας για τη δήθεν αδράνειά της στη διάρκεια της Κατοχής είναι βλάσφημος», δήλωσε ο Μανώλης Γλέζος, με αφορμή τις δηλώσεις του υπουργού Παιδείας για την Εκκλησία.
«Όποιος καταφέρεται εναντίον της Εκκλησίας για τη δήθεν αδράνειά της στη διάρκεια της Κατοχής είναι βλάσφημος. Όταν ο Στρατηγός Σταυράκος, διοικητής στρατιωτικός των Αθηνών και της Αττικής, κάλεσε τους δημάρχους, τις αρχές και τους περιφερειάρχες να έρθουν στους Αμπελοκήπους για να παραδώσει τα κλειδιά της πόλης στους κατακτητές, ο Αρχιεπίσκοπος τότε αρνήθηκε και δήλωσε ότι η ‘’Εκκλησία παρίσταται στην απελευθέρωση των λαών και όχι στη σκλαβιά τους’’», σχολίασε αρχικά μιλώντας στο ραδιόφωνο του ALPHA και συνέχισε:
09:35
|
Ανώνυμος
|
Print PDF
Κύριε Πρωθυπουργέ,
Χαίρετε ἐν Κυρίῳ πάντοτε.
Σᾶς γράφω μὲ πολὺ πόνο ψυχῆς τὶς γραμμὲς αὐτὲς θέλοντας νὰ ἐκφράσω τὴν προσωπική μου δυσαρέσκεια, ὡς Ἕλλην Ὀρθόδοξος Ἱεράρχης, ὅσο καὶ τὴν δυσαρέσκεια τοῦ Ἱεροῦ Κλήρου καὶ τοῦ πιστοῦ Λαοῦ τῆς Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας τῶν Πατρῶν, σχετικῶς μὲ τὴν ὅλη στάση καὶ συμπεριφορὰ τοῦ Ὑπουργοῦ Παιδείας, Ἔρευνας καί Θρησκευμάτων κ. Φίλη, ἔναντι τῆς Ἐκκλησίας, τοῦ μαθήματος τῶν Θρησκευτικῶν καὶ τῆς Προσευχῆς.
00:05
|
Ανώνυμος
|
Print PDF
– Να μάθεις καλά το «Πάτερ ημών». Ακούς;
– Το «Πάτερ ημών» το ξέρω, δέσποτά μου, απ’ έξω από τότε που ήμουν παιδί.
– Απ’ έξω το ξέρεις, αλλά δεν το ξέρεις από μέσα.
– Τι εννοείτε;
– Δεν ξέρεις το νόημά του.
Μηχανικά το απαγγέλλεις.
Αν το ήξερες από μέσα, θα συγχωρούσες προθυμότατα τον πλησίον σου, διότι αλλιώς δεν υπάρχει περίπτωση να συγχωρηθείς και εσύ από Τον Θεό για τις αμαρτίες σου.
Το «άφες ημίν τα οφειλήματα ημών ως και ημείς αφίεμεν τοις οφειλέταις ημών» αυτό σημαίνει.
Λοιπόν να μάθεις το «Πάτερ ημών» από μέσα. Σύμφωνοι;
00:04
|
Ανώνυμος
|
Print PDF
Όταν μπαίνουμε στο λεωφορείο, ένας άνθρωπος οδηγεί το λεωφορείο, και όμως τον εμπιστευόμαστε. Μπαίνουμε στο λεωφορείο, καθόμαστε και μπορεί να μας πάρει και ο ύπνος, τόσο ήσυχοι είμαστε, τόση σιγουριά νιώθουμε. Τι σημαίνει αυτό; Ότι έχουμε… εμπιστοσύνη στον οδηγό του αυτοκινήτου.
Μπαίνουμε στο αεροπλάνο και κρέμεται είτε η δική μας ζωή είτε όλων των επιβατών, στα χέρια και στην επινόηση και στην κατανόηση του πιλότου, και όμως είμαστε σίγουροι. Ζητάμε και καλή θέση, ζητάμε και παράθυρο για να απολαμβάνουμε τη θέα, να πίνουμε και το καφεδάκι μας και να καμαρώνουμε ότι πετάμε στους αιθέρες. Τι σημαίνει αυτό; Ότι έχουμε εμπιστοσύνη σε έναν άνθρωπο που λέγεται πιλότος.
Μας δίνει ο γιατρός μια συνταγή, μας δίνει κάποια φάρμακα και πηγαίνουμε στον φαρμακοποιό, του δίνουμε τη συνταγή, παίρνουμε τα φάρμακα και φεύγουμε. Και τα παίρνουμε με πολλή ευλάβεια τα φάρμακα. Πειθαρχούμε απόλυτα στις οδηγίες του γιατρού. Έχουμε εμπιστοσύνη δηλαδή και στον φαρμακοποιό, αλλά και στον γιατρό.
00:02
|
Ανώνυμος
|
Print PDF
00:01
|
Ανώνυμος
|
Print PDF
Μια ξανθιά πάει με τον αρραβωνιαστικό της να δουν ένα σπίτι που θέλουν να αγοράσουν.
Καθώς μελετούν το σπίτι ο αρραβωνιαστικός λέει στον μεσίτη:
- Ωραίο το σπίτι και σε καλή τιμή. Αλλά παρατηρώ ότι βρίσκεται κοντά σε αεροδρόμιο. Δε θα’ χει πολύ θόρυβο;
- Θα έχει, αλλά ύστερα από μια βδομάδα θα τον συνηθίσετε και δεν θα έχετε πρόβλημα, του απαντάει ο μεσίτης.
Και η ξανθιά λέει αποκρινόμενη και στους δύο:
- Αχ να το πάρουμε αγάπη μου και δεν πειράζει, την πρώτη βδομάδα, μένουμε σε ξενοδοχείο!
πηγή: newsbeast.gr
Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2016
18:49
|
Ανώνυμος
|
Print PDF
Την Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου, Κυριακή μετά την Ύψωση, ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Κερνίτσης κ. Χρύσανθος ιερούργησε στον Ιερό Ναό Αγίας Σοφίας Πατρών, εν πληθούση εκκλησία.
Ο Θεοφιλέστατος στην ομιλία του αναφέρθηκε στο χωρίο"Τί ὠφελήσει ἄνθρωπον ἐὰν κερδήσῃ τὸν κόσμον ὅλον, καὶ ζημιωθῇ τὴν ψυχὴν αὐτοῦ;», υπογραμμίζοντας πως ο άνθρωπος είναι το κορυφαίο δημιούργημα του Θεού επί της γης, μιας και ο Θεός για τα άλλα δημιουργήματα «είπε και εγενήθησαν...», ενώ για τον άνθρωπο βλέπουμε τον ιδιαίτερο τρόπο της πλάσεώς του από ύλη (χώμα) και πνεύμα – ψυχή - θεία πνοή.
"...Ο άνθρωπος είναι δισύνθετος, αποτελούμενος από σώμα και ψυχή. Για να καταλάβουμε την σημασία που έχει η ψυχή κάθε ανθρώπου φτάνει μόνο να θυμηθούμε τον Θεό Πατέρα, ο οποίος θυσιάζει τον Υιό του για χάρη του ανθρώπου. Γι' αυτό τον λόγο αδελφοί μου ας αγωνιζόμαστε να ζούμε με την προοπτική της αιωνιότητος, σύμφωνα με την διδασκαλία του Κυρίου μας και της Αγίας Ορθοδόξου Εκκλησίας μας..." κατέληξε ο Θεοφιλέστατος.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις
(Atom)
!>