Αναζήτηση θεμάτων ιστολογίου
Συναξάριον
οι δημοφιλείς αναρτήσεις της εβδομάδος
Blog Archive
- 2024 (14)
- 2023 (72)
- 2022 (249)
- 2021 (450)
- 2020 (682)
- 2019 (811)
- 2018 (820)
- 2017 (901)
- 2016 (1063)
- 2015 (1348)
- 2014 (1414)
- 2013 (2210)
-
2012
(1652)
- Δεκεμβρίου(138)
- Νοεμβρίου(133)
- Οκτωβρίου(161)
- Σεπτεμβρίου(145)
- Αυγούστου(166)
-
Ιουλίου(163)
- Επιστολή «φωτιά» Μητροπολίτη Σπάρτης σε Γ.Γ. Θρησκ...
- ANEΚΔΟΤΟ: Ο Τούρκος και ο Αμερικάνος πολιτικός
- ΜΕΓΑΣ ΠΑΡΑΚΛΗΤΙΚΟΣ ΚΑΝΩΝ ΕΙΣ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΓΙΑΝ ΘΕΟΤΟΚΟΝ
- ΜΙΚΡΟΣ ΠΑΡΑΚΛΗΤΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΓΙΑΝ ΘΕΟΤ...
- Το παράθυρο του νοσοκομείου (video)
- Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος: «Ας μας φέρουν πίσω τα κλ...
- Ο Μητροπολίτης Πειραιώς κ. Σεραφείμ ¨βάζει τη Ρεπο...
- Πανήγυρη Ι.Μ. Οσίας Ειρήνης Χρυσοβαλάντου Αστόριας...
- ΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ
- Πώς να βλέπεις τις αρρώστιες
- ΠΕΡΙ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ ΚΛΗΡΙΚΩΝ...
- ΔΙΚΑΣΟΝ ΚΥΡΙΕ ΤΟΥΣ ΕΜΠΡΗΣΤΑΣ
- Ὁ Ζωοποιὸς Ἄρτος
- Κυριακὴ Η΄ Ματθαίου
- Με Μασονικά και σατανιστικά σύμβολα παντού ξεκίνησ...
- Αγιασμός στην «Παναχαϊκή»
- Ο Τζίτζικας και ο Μέρμηγκας
- Η Αγία Ειρήνη η Χρυσοβαλάντου και τα τρία μήλα
- Ο Γλυφάδας Παύλος: Ποια είναι αυτή η κ. Ρεπούση κα...
- Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος για Ρεπούση: «Κυρά μου …....
- Ιερά Αγρυπνία στο Ναό μας, επί τη εορτή της Οσίας ...
- Τα μετάλλια της Ελλάδας στους Ολυμπιακούς Αγώνες
- Η πιο εύκολη αμαρτία.... (ΚΑΤΑΚΡΙΣΗ)
- Γέροντα, τι είναι τα πάθη; - Γέροντος Παϊσίου
- ΑΝΕΚΔΟΤΟ: ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΣ ΚΑΙ ΞΑΝΘΙΑ
- Σὰν σήμερα 26 Ἰουλίου πραγματοποιῆκε ἡ ἠρωϊκὴ Μάχη...
- Συγκλονιστικός διάλογος καθηγητή – φοιτητή για το ...
- Να εκτιμάτε ο ένας τον άλλο … (διδακτικό παραμύθ...
- Οι καμπάνες που ενοχλούν
- Η Βούλα, η Ρεπούση και οι... άλλοι
- Το Κύριε Ιησού Χριστέ ελέησέ με, δεν είναι απλώς ό...
- Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Πατρών κ. Χρυσόστομος...
- Το μικρό διαζύγιο
- Ο ευχάριστος άνθρωπος - Ομιλία Πανιερωτάτου Μητροπ...
- Δικηγόρος καὶ Δικαστής
- «Φωτεινή Γραμμή» τεύχος 51 (Απρίλιος-Μάϊος-Ιούνιος...
- ΞΑΝΑΧΤΥΠΑΕΙ Η ΠΕΡΙΒΟΗΤΗ ΡΕΠΟΥΣΗ... ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΠΡΟΤΑ...
- Η Παναγία στην Εντατική!
- Ο Ιερέας (ΠΟΠ-2009) - Αληθινή ιστορία (ταινία)
- Όταν ζητάς το θέλημά Του...
- Το Κεχροβούνι εόρτασε το όραμα της Οσίας Πελαγίας ...
- Προσευχή για το νεογέννητο παιδί
- ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ Η ΠΑΡΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ, Ο ΠΑΡΑΚΛΗΤΟΣ Τ...
- Οι ιερείς
- ΚΥΡΙΑΚΗ Ζ' ΜΑΤΘΑΙΟΥ
- Στόχος ο Χριστός
- Ο NΑΟΣ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΣΟΦΙΑΣ ΣΤΑ 10 ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΟ...
- Δέκα βασικές συμβουλές για την συμπεριφορά μας μέσ...
- Καρτερούμεν μέρα νύχτα (Γ. Νταλάρας)
- Με τα τσαρούχια στον Παράδεισο (Γέροντος Παϊσίου ...
- Το Ασχημόπαπο
- 20 ΙΟΥΛΙΟΥ ΗΜΕΡΑ ΜΝΗΜΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΕΙΣΒΟΛΗ Σ...
- Γέροντας Παΐσιος: Τὸ Κυπριακὸ θὰ λυθεῖ κατ' εὐχὴν
- ΚΥΠΡΟΣ 1974 - Η ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ (Φωτογραφίες)
- ΔΕΝ ΞΕΧΝΟΥΜΕ !!!
- Ιερά Σκήτη Προφήτου Ηλία - ΑΘΩΣ
- Προσευχή των συζύγων και της οικογενείας
- Ο προφήτης Ηλίας (για παιδιά)
- ΜΗ ΒΛΑΣΦΗΜΕΙΣ ΤΟΝ ΕΥΕΡΓΕΤΗ ΣΟΥ
- ΙΕΡΑ ΚΟΙΝΟΒΙΑΚΗ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΜΟΝΗ ΠΡΟΦΗΤΟΥ ΗΛΙΟΥ
- Απαντήσεις Αρχιεπισκόπου για τους «μύθους» περί τη...
- ΝΤΡΟΠΗ!!! Την ώρα που πεινάει τόσος κόσμος στη χώρ...
- Γιατί η γυναίκα δεν μπορεί να γίνει ιερέας;
- Πότε κάνουμε το σταυρό μας στις ακολουθίες, αλλά κ...
- Ένα μικρό ψέμα στον καθηγητή...
- Αγιορείτικο Παστίτσιο με μανιτάρια
- Ποδοσφαιρικό φιλικό αγώνα έδωσαν χθες οι Κατηχητικ...
- Ο ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΠΑΤΡΩΝ κ.κ. ΧΡΥΣΟΣΤΟΜ...
- Ιερά Αγρυπνία επί τη εορτή του Αγίου ενδόξου Προφή...
- Το «Φιλιόκβε»
- ΤΙ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΤΗΡΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ...
- "Είμαι η Μαρίνα από την Άνδρο" (Ιστορικά στοιχεία ...
- Σύντομο ιστορικό της Ιεράς Μονής Μαρίτσης και των ...
- “Με έκαναν να σιχαθώ τον Θεό που δε φταίει σε τίποτα”
- ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ
- Το καντήλι της Ελληνίδας μάνας
- ΔΩΣΤΕ ΖΩΗ ΣΤΑ ΧΩΡΙΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΘΗ Η ΕΛΛΑΔΑ
- Ἡ προσευχή, ὁδηγός πού φέρει εἰς τον οὐρανόν
- Η ετικέτα του αιρετικού - ΚΥΡΙΑΚΗ ΑΓΙΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ Δ΄...
- Κυριακὴ τῶν Ἁγίων Πατέρων τῆς Δ΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου
- Απολυτίκιο Αγίων Κηρύκου και Ιουλίττης
- Ο ΕΥΛΑΒΗΣ ΙΕΡΕΥΣ, Ο ΕΜΠΟΡΟΣ ΚΑΙ Ο ΜΕΓΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
- Ὁ Σεβ. Μητροπολίτης Πατρῶν στὸ Ἅγιον Ὅρος 13 Ἰουλ...
- Το Ευαγγελικό Ανάγνωσμα της Κυριακής των Αγίων 630...
- Την Τρίτη 17 Ιουλίου Πανηγυρίζει ο Ι.Ν. Αγίας Μαρί...
- Επιστολή του Μητροπολίτου Πειραιώς κ. Σεραφείμ προ...
- Συνεχίζονται οι εργασίες διαμορφώσεως του προαυλίο...
- Ἕλληνας ἐπιχειρηματίας δίνει ὅλη του τὴν περιουσία...
- Μητρόπολη Αιτωλίας Ακαρνανίας, Αναληθής η απαγόρευ...
- Αχαϊας Αθανάσιος: ''Η Εκκλησία πληρώνει τους φόρου...
- Ανακοίνωση του Μητροπολίτη Πειραιώς για το CERN
- ΦΡΙΚΗ! ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΘΑ «ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ» ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΣΤΑ ΠΑΙ...
- Ὁ Σεβ. Μητροπολίτης Πατρῶν στὸ Ἅγιον Ὅρος 12 Ἰουλ...
- Τί μας παρακινεί στην ελεημοσύνη;
- Υπομονή θα πει...
- Μητροπολίτης Κοσμάς: «Όχι στους γάμους τα Σάββατα»
- Ο Μητροπολίτης Πατρών κ.κ. Χρυσόστομος στο Άγιον Ό...
- ΑΝΘΙΜΟΣ: «ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΤΕΜΕΝΟΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ, ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΗ...
- Χρίσμα: το ξεχασμένο Μυστήριο - π. Βασίλειος Θερμός
- Θά ΄θελα να ήμουν εκεί....
- Ιουνίου(142)
- Μαΐου(136)
- Απριλίου(102)
- Μαρτίου(137)
- Φεβρουαρίου(127)
- Ιανουαρίου(102)
- 2011 (318)
- 2010 (42)
Από το Blogger.
Σάββατο 14 Ιουλίου 2012
00:02
|
Ανώνυμος
|
Print PDF
Μακαριώτατε Δέσποτα,
Σεβασμιώτατοι Ἅγιοι Συνοδικοί,
Προαγόμεθα διά τοῦ παρόντος, λαβόντες γνῶσιν διά τοῦ Ὑμετέρου ἀνακοινωθέντος τῆς καταρτισθείσης ἡμερησίας διατάξεως τῆς προσεχοῦς τακτικῆς συνελεύσεως τῆς Ἱ. Συνόδου τῆς Ἱεραρχίας τῆς Ἁγιωτάτης ἡμῶν Ἐκκλησίας (2 - 5 Ὀκτωβρίου ἐ.ἔ.) ὅπως πάνυ εὐλαβῶς ὑπομνήσωμεν Ὑμῖν ὅτι διά τῆς εἰρημένης ἡμερησίας διατάξεως παραβιάζεται σαφῶς ἡ διάταξις τοῦ ἄρθρου 6 παραγρ. 2 ἐδαφ. 3 τοῦ Νόμου 590/1977 «Περί Καταστατικοῦ Χάρτου τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος» δι’ ἧς προβλέπεται ὅτι: «Ἡ ΙΣΙ συνεδριάζει βάσει ἡμερησίας διατάξεως. Ἐπί τακτικῆς συνελεύσεως ἡ ΔΙΣ καταρτίζει τήν ἡμερησίαν διάταξιν καί ὁ Πρόεδρος κοινοποιεῖ ταύτην... Ἐάν αἱ ἐργασίαι τῆς τακτικῆς συνόδου τῆς ΙΣΙ περατωθοῦν χωρίς νά ἐξαντληθῆ ἡ ἡμερησία διάταξις τά ὑπολειπόμενα θέματα συζητοῦνται ὑ π ο χ ρ ε ω τ ι κῶ ς καί κατά π ρ ο τ ε ρ α ι ό τ η τ α κατά τήν ἀμέσως προσεχῆ τακτικήν σύνοδον τῆς Ἱεραρχίας».
Λαμβανομένου ὑπ’ ὄψιν ὅτι κατά τήν προλαβοῦσαν τακτικήν σύνοδον τῆς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς Ἱεραρχίας τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος τόν Ὀκτώβριον τοῦ ἔτους 2011, τά εἰς τήν ἡμερησίαν διάταξιν θέματα τῆς ὑποβολῆς προτάσεως εἰς τήν Γραμματείαν τῆς μελλούσης Πανορθοδόξου Συνόδου διά τήν ἐπίσημον ἀναγνώρισιν ὑπό τῆς Ὀρθοδόξου Καθολικῆς Ἐκκλησίας ὡς Η΄ καί Θ΄ Οἰκουμενικῶν Συνόδων τῆς ὄντως Οἰκουμενικῆς Συνόδου τοῦ ἔτους 880 ἐν Κωνσταντινουπόλει συνελθούσης ἐπί τοῦ ἁγίου ἐνδόξου Ἰσαποστόλου Πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως Μεγάλου Φωτίου, προστάτου καί ἐφόρου τῆς καθ’ ἡμᾶς Ἱ. Συνόδου καί τῆς ἐν Κωνσταντινουπόλει ὡσαύτως συνελθούσης Συνόδου τοῦ ἔτους 1351 ἐπί τοῦ ἐν Ἁγίοις Πατρός ἡμῶν Γρηγορίου Ἀρχιεπισκόπου Θεσσαλονίκης τοῦ Παλαμᾶ, δι’ ἧς ὡλοκληρώθη ἡ Θεόσδοτος θεολογία τῆς Ὀρθοδόξου Καθολικῆς Ἐκκλησίας διά τῆς θεοπρεποῦς διακρίσεως ἀμεθέκτου θείας οὐσίας καί μεθεκτῶν ἀκτίστων θείων ἐνεργειῶν τοῦ Θεοῦ, ἀνεβλήθησαν καί δέν συνεζητήθησαν εὐλόγως ἀνιδρύεται θέμα νομιμότητος τῆς καταρτισθείσης ὑφ’ Ὑμῶν ἡμερησίας διατάξεως τῆς προσεχοῦς τακτικῆς συνελεύσεως τῆς ΙΣΙ, ἐφ’ ὅσον δέν περιλαμβάνοται εἰς τά ὑπό συζήτησιν θέματα «ὑποχρεωτικῶς καί κατά προτεραιότητα» τά ὡς ἄνω ὑπολειφθέντα καί μή συζητηθέντα θέματα.
Ἐνταῦθα δέον ὅπως ἐπισημειωθῇ ὅτι οἱ ἀξιολογώτατοι καί ἁρμόδιοι καθ’ ὕλην ὁρισθέντες εἰσηγηταί Σεβ. Μητροπολίται Ναυπάκτου καί Ἁγ. Βλασίου κ.κ. Ἱερόθεος καί Γόρτυνος καί Μεγαλοπόλεως κ.κ. Ἱερεμίας ὀτρηρῶς ἠργάσθησαν ἐπί τῶν ἐν λόγῳ θεμάτων καί σαφῶς ἀπέδειξαν τήν ἀξίαν καί περιωπήν Οἰκουμενικῶν Συνόδων τῶν ὡς εἴρηται Συνόδων διότι τόσον ἡ ἐν Κων/πόλει συνελθοῦσα τό ἔτος 880 Σύνοδος ἐπί μεγάλου Φωτίου, συνεκλήθη ὑπό τοῦ Βασιλέως ὡς καί αἱ λοιπαί 7 Οἰκουμενικαί Σύνοδοι, μετεῖχεν αὐτῆς ὁ Ὀρθόδοξος Πάπας Ρώμης Ἰωάννης Η΄ διά τῶν ἀντιπροσώπων του, διεκήρυξεν τήν Οἰκουμενικότητα Αὐτῆς, ἀνεγνώρισεν τήν Ζ΄ Οἰκουμενικήν Σύνοδον ὡς τοιαύτην, ἀπεκήρυξεν τήν μεταβολήν τοῦ Συμβόλου τῆς Πίστεως (Νικαίας-Κων/πόλεως), ἐδικαίωσεν τόν Μ. Φώτιον ἐκ τῆς ληστρικῆς Συνόδου τοῦ ἔτους 870 καί ἐπανεβεβαίωσεν τά κανονικά ὅρια δικαιοδοσίας τῶν Θρόνων πρεσβυτέρας καί Ν. Ρώμης, καθώς καί ἡ ἐν Κων/πόλει συνελθοῦσα τό ἔτος 1351 κατεδίκασεν τάς κακοδοξίας τῶν Βαρλαάμ καί Ἀκινδύνου, ἐδικαίωσεν τόν ἱερόν Γρηγόριον τόν Παλαμᾶν καί διετύπωσεν τήν ὀρθόδοξον θεολογίαν περί τῶν ἀκτίστων θείων ἐνεργειῶν ἐπιλύουσα οὕτως τάς ἡσυχαστικάς ἔριδας.
Τυγχάνει δέ ἐξόχως ἀπαράδεκτον τό γεγονός ἡ καθ’ ἡμᾶς Ἱ. Σύνοδος ἀφ’ ἑνός νά θεωρῇ ὡς προστάτην καί ἔφορον Αὐτῆς τόν Ἰσαπόστολον Μ. Φώτιον, νά μήν χωρῇ εἰς τήν διαδικασίαν ὑποβολῆς προτάσεως ἀνακηρύξεως ὡς Η΄ Οἰκουμενικῆς τῆς δικαιωσάσης αὐτόν Συνόδου τοῦ ἔτους 880 καί ἀφ’ ἑτέρου νά συνομιλῇ καί νά συναγελάζεται μετά τῆς Ρωμαιοκαθολικῆς θρησκευτικῆς κοινωνίας, ἡ ὁποία διά προφανεῖς ἰδιοτελεῖς λόγους ἀποδέχεται ὡς Η΄ Οἰκουμενικήν Σύνοδον τήν ληστρικήν Σύνοδον τοῦ ἔτους 870, ἡ ὁποία καθυβρίζει τόν Μ. Φώτιον ὡς δῆθεν «αἱρεσιάρχην».
Ὅθεν, ἡ πρόδηλος καταστρατήγησις τῆς προβλέψεως τοῦ Νόμου διά τήν νομιμότητα τῆς καταρτισθείσης ἡμερησίας διατάξεως ἐγκυμονεῖ ὑψίστους νομικούς κινδύνους διά τήν ἀκύρωσιν τῆς διαδικασίας πληρώσεως τῆς χηρευούσης Ἱ. Μητροπόλεως Νικοπόλεως καί Πρεβέζης, ἐφ’ ὅσον προσβληθεῖ ὑφ’ οἱουδήποτε κακοπίστου καί ἀκυρωθεῖ ἡ ἡμερησία διάταξις ὑπό τοῦ Ἀνωτάτου Ἀκυρωτικοῦ Δικαστηρίου.
Ὀφείλομεν ὅπως δηλώσωμεν τῇ Ἱερᾷ Συνόδῳ, ὅτι ἰδιαιτάτως σεβόμεθα τάς ἀποφάσεις Αὐτῆς καί μετ’ ἀφοσιώσεως πειθόμεθα Αὐτῇ, ἀλλά ἐπειδή ἐν τῇ παρούσῃ περιπτώσει ἀναλαμβάνει ἕκαστος ἐνώπιον τοῦ αἰωνίου καί Τρισαγίου Θεοῦ τάς προσωπικάς αὐτοῦ εὐθύνας ὡς Ἐπίσκοπος τῆς Ἐκκλησίας, χρεωστῶμεν ὅπως καταθέσωμεν τήν προσωπικήν ἡμῶν ἔντονον διαμαρτυρίαν διά τήν μεθόδευσιν τῆς περιθωριοποιήσεως, ἀπομειώσεως καί οὐσιαστικῆς ἐγκαταλείψεως συζητήσεως τῶν ὑψίστων αὐτῶν διά τήν Ἁγιωτάτην ἡμῶν Ἐκκλησίαν ὁμολογιακῶν θεμάτων, γεγονός ὅπερ ἀποδεικνύεται διά τῆς ἀπαραδέκτου τύποις καί ἀνεπερείστου οὐσίᾳ ἐνστάσεως κατά τῆς ἡμερησίας διατάξεως τῆς προλαβούσης τακτικῆς συνελεύσεως τῆς ΙΣΙ ὑπό τοῦ Σεβ. Μητροπολίτου Μεσσηνίας κ.κ. Χρυσοστόμου, τῆς ἐπακολουθησάσης ψηφοφορίας περί τῆς ἀναβολῆς συζητήσεως καί τῆς πρότριτα καταρτισθείσης κατά παράβασιν τῶν ὡς ἄνω διατάξεων ἡμερησίας διατάξεως τῆς τακτικῆς συνελεύσεως τῆς προσεχοῦς ΙΣΙ.
Παρέλκει ὅπως ἀναφέρωμεν Ὑμῖν ὅτι ἐκ τῶν θεμάτων τούτων ἀσφαλῶς ὀχλεῖται ὁ δαίμων τοῦ συγκρητιστικοῦ οἰκουμενισμοῦ καί οἱ συνοδοιποροῦντες αὐτῷ, ἀλλά ταπεινῶς φρονοῦμεν ὅτι δι’ ἡμᾶς πρωτιστεύουσα καί οὐσιώδης κρίσις δέον νά ἀποτελῇ μόνον τό θέλημα καί ἡ βούλησις τοῦ Παναγίου Θεοῦ καί ὁδοδείκτης τῆς ἡμετέρας πορείας δέον ὅπως εἶναι ἡ ἔνθεος βιοτή τῶν Ἁγίων καί Θεοφόρων Πατέρων καί ὁ κραταιός αὐτῶν καί ἄφθιτος λόγος.
Κατασπαζόμενοι τάς Ὑμετέρας σεπτάς Δεξιάς διατελοῦμεν.
!>