Αναζήτηση θεμάτων ιστολογίου
Συναξάριον
οι δημοφιλείς αναρτήσεις της εβδομάδος
Blog Archive
- 2024 (14)
- 2023 (72)
- 2022 (249)
- 2021 (450)
- 2020 (682)
- 2019 (811)
- 2018 (820)
- 2017 (901)
- 2016 (1063)
- 2015 (1348)
- 2014 (1414)
- 2013 (2210)
-
2012
(1652)
- Δεκεμβρίου(138)
- Νοεμβρίου(133)
- Οκτωβρίου(161)
- Σεπτεμβρίου(145)
- Αυγούστου(166)
- Ιουλίου(163)
- Ιουνίου(142)
- Μαΐου(136)
- Απριλίου(102)
- Μαρτίου(137)
-
Φεβρουαρίου(127)
- Μητρόπολη Φλωρίνης: «Καιρός να διεκδικήσουμε το αυ...
- Αρχιεπίσκοπος: "Γιατί τέτοια άνιση μεταχείριση στη...
- ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΗΓΙΑΣΜΕΝΩΝ ΔΩΡΩΝ
- Τί πρέπει νά λέμε στήν προσευχή μας;
- Χαράτσι μεσω ΔΕΗ τέλος ! Να που κανένας αγώνας δεν...
- Στου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα
- Γέροντας Εφραίμ Κατουνακιώτης - Το Γράμμα του Γέρο...
- Όσιος Κασσιανός ο Ρωμαίος
- Ηθικισμός. Η αλλοίωση του κατά φύσιν βίου. Συνέπει...
- Η ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΠΟΔΕΙΠΝΟΥ
- το κήρυγμα του Σεβ. Μητροπολίτου μας κατά τον Α' Κ...
- 100.000 ἐκτρώσεις μετὰ τὸ καρναβάλι τῆς Πάτρας
- "ΠΑΡΕ ΚΥΡΙΕ ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΜΟΥ!" Ομιλία π. ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΟΝ...
- Τό μυστήριο τῆς ἐξομολόγησης
- Μουσουλμάνος μετανάστης απαίτησε να κατεβεί εικόνα...
- Θέλησαν να απέχουν...πραγματοποιώντας μια ωραία εκ...
- "Α' Κατανυκτικός Εσπερινός της Συγγνώμης στην Πάτρα"
- Θεοποιός Πορεία
- Το νόημα της νηστείας Ὁμιλεῖ ὁ Γέροντας Μωϋσῆς ὁ Ἁ...
- Η ΑΓΙΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΤΕΣΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ 21ο ΑΙΩΝΑ
- Μετάνοια, ένας καινούργιος τρόπος ζωής
- ΟΙ ΚΑΤΑΒΟΛΕΣ ΤΩΝ ΑΘΛΙΩΝ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙΚΩΝ ΔΡΩΜΕΝΩΝ
- Η αξία μιας πόλης - Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος
- Κυριακή της Τυρινής – Πορεία προς τον ουρανό
- Η νηστεία: Η άνοιξη της ζωής μας
- Πρόγραμμα Ιερών Ακολουθιών Μεγ. Τεσσαρακοστής Αγ. ...
- ΕΝΑ ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ
- Η επίδραση των σχέσεων των γονέων στα παιδιά
- Οι δύο κόσμοι της φυλακής και της κοινωνίας σε αντ...
- Καθήκοντα τῶν χριστιανῶν πρός τούς κεκοιμημένους
- Ὁ ἀπολογισμὸς τῆς ἐθελοντικῆς αἱμοδοσίας τῆς Ἱερᾶ...
- O ΑΝΘΕΛΛΗΝΑΣ υπουργός άνοιξε πάλι το στόμα του: (V...
- Απάντηση της Εκκλησίας της Ελλάδος στην Εφημερίδα ...
- Εξόδιος Ακολουθία Γέροντος Ιωσήφ Βατοπαιδινού
- Προσευχή στον Κύριο - Θερμή ικεσία
- Με παρέμβαση του Μητροπολίτη ματαιώθηκε το καρναβάλι
- Ο Σεβ. Μητροπολίτης μας στον τηλεοπτικό σταθμό Λύχνο
- Ὁ Γέροντας Παΐσιος γιά τήν αὐτοκτονία
- Ὁ Θεός ἀκούει...
- ΑΝΕΚΔΟΤΟ! Το e-mail
- Και φέτος Καρναβάλια;
- ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΓΕΓΟΝΟΣ:ΠΑΡΕΔΩΣΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ
- Δικαίωση δικηγόρων στο Πρωτοδικείο Πατρών για το χ...
- Ἀπό σήμερα ἡ Ἑλλάδα βρίσκεται σέ ξένα χέρια!
- Αρχιεπίσκοπος: "Όπως κόβονται οι μισθοί, να κουρέψ...
- Μητροπολίτης Πειραιώς: "Προευπρεπίζουν τον δρόμο γ...
- Οικονομική κρίση; Ποια κρίση;
- Η Ναυμαχία της Πάτρας
- Αυστραλία: Μόνο ως FYROM αναγνωρίζουμε τα Σκόπια
- Οικουμενικός Πατριάρχης: "Δεν είμαστε πολίτες δεύτ...
- Με λένε Ελλάδα...
- Ο Ιταλός δήμαρχος που δώρισε το μισθό του στην Ελλ...
- Τρεις Έλληνες Αεροπόροι,"έβαλαν τα γυαλιά" στη τρό...
- ΘΑ ΔΕΧΟΤΑΝ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΤΟΣΗ ΛΑΜΨΗ ΣΤΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ;
- Αγάπη! Πως σε λένε;
- Ευτυχώς που υπάρχουν και αυτές οι φωνές για να μας...
- 7η επέτειος της εις Επίσκοπον χειροτονίας του Σεβ....
- ΤΟ ΚΑΤΑΝΤΗΜΑ ΤΟΥ ΄ΕΛΛΗΝΑ...
- Η ΔΗΛΩΣΗ ΒΟΜΒΑ ΤΟΥ ΡΩΣΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΣΤΗ ΔΟΥΜΑ ΜΕ ΤΡΟ...
- Ένα προφητικό παιχνίδι ή κάποιοι ακολουθούν κατά γ...
- Το Κερί
- ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ... "ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ...
- Ομιλία στο Ευαγγελικό Ανάγνωσμα της Κυριακής των Α...
- Κυριακή της Απόκρεω
- Η σημασία του Ψυχοσαββάτου
- Kουβαλώντας το Σταυρό σου
- Γερμανοί στο Facebook: «Έλληνες, συγνώμη για την κ...
- Ανοιχτή επιστολή μιας 86χρονης Ελληνίδας στην Α. Μ...
- Προσκύνημα στην Ιερά Μονή Ομπλού
- Ὁ Πούτιν ὑπόσχεται νά προστατεύσει τούς χριστιανού...
- Ψυχοσάββατο
- Πατήρ Βασίλειος Νάσαρ.Ένας σύγχρονος μάρτυρας της ...
- Απάντηση της Εκκλησίας της Ελλάδος σε δημοσιεύματα...
- Γ.ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ:«ΝΑ ΑΦΗΝΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΗΝ ΑΓΑ...
- Η γκρίνια φέρνει γκρίνια και η κακομοιριά φέρνει κ...
- ΤΑ ΜΝΗΜΟΣΥΝΑ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ
- ΤΑ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙΑ, Ο ΑΓΙΟΣ ΒΑΛΕΝΤΙΝΟΣ, ΟΙ ΕΚΤΡΩΣΕΙΣ ΚΑ...
- ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΓΕΡΟΝΤΕΣ ... Όμορφη διδακτική ιστορία!
- Τι κακά κάνουν οι Χριστιανοί στις απόκριες (Αγ. Νι...
- ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΧΙΛΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ
- ΑΔΕΛΦΕ ΜΟΥ ΕΛΛΗΝΑ !
- Νέα μέτρα
- Η κλοπή του χρόνου μας
- ΑΝΕΚΔΟΤΟ: Ο Τοτός και η γιαγιά του!
- Τα λειτουργικά βιβλία της Εκκλησίας μας
- Να είστε ενωμένοι - Μητροπολίτης Φλωρίνης Αυγουστίνος
- Το παιδί που σκοτώνεται, δεν ξαναγίνεται το ίδιο ποτέ
- Τι είναι το μικροτσιπ, VeriChip, RFID chip
- Το κήρυγμα του Σεβ. Μητροπολίτου μας κ. Χρυσοστόμο...
- «Και αναστάς ήλθε προς τον πατέρα αυτού»
- Κυριακή του Ασώτου
- Φωτογραφικά στιγμιότυπα από την Πανήγυρη του Αγίου...
- Αγία Θεοδώρα η Βασίλισσα
- Από τον Μεγάλο Εσπερινό της Πανηγύρεως του Αγίου Χ...
- Παρακλητικός Κανών στον Άγιο Ιερομάρτυρα Χαράλαμπο...
- Ο ΑΓΙΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΚΑΙ Η ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΦΙΛΙΑΤΡΙΝΩΝ
- Χαιρετισμοί στον Άγιο Ιερομάρτυρα Χαραλάμπη τον Θα...
- Το Ευαγγελικό ανάγνωσμα επί τη εορτή του Αγίου Ιερ...
- Το Αποστολικό ανάγνωσμα επί τη εορτή του Αγίου Ιερ...
- Ο Άγιος Χαράλαμπος (ο βίος του Αγίου - μαρτύριο -...
- Ιανουαρίου(102)
- 2011 (318)
- 2010 (42)
Από το Blogger.
Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012
22:00
|
Ανώνυμος
|
Print PDF
Αν είναι αλήθεια τα όσα διάβασα στο διαδίκτυο περί αντίδρασης του δολοφόνου της 17Ν Σάββα Ξηρού στον όλο αγάπη χαιρετισμό του Γέροντα Εφραίμ προς αυτόν και δεν είναι ραδιοαρβύλα τότε μένω άναυδος και συνάμα έκπληκτος.
Και εξηγώ γιατί. Πρώτα-πρώτα για την συμπεριφορά ενός φονιά έναντι σε ένα συνάνθρωπό του και κατά δεύτερον για τα σχόλια που διαβάζω κάτω από το άρθρο περί διαμάχης Ξηρού και Εφραίμ από αναγνώστες. Φτάσαμε στο σημείο, δεν περίμενα και κάτι άλλο φυσικά, ο εκ προμελέτης φονιάς, ο αφαιρών τη ζωή του συνανθρώπου του, να εκστομίζει βαρύτατους λόγους κατά ενός γέροντα που αν έκανε κάτι έχει σχέση μόνο με ανταλλαγές περιουσίας οι οποίες ακόμη δεν κρίθηκαν καν παράνομες.
Ακόμα και μετά από τόσα χρόνια φυλακή δεν μεταμέλησε, δεν αντιλήφθηκε τι έπραξε, πόσους φόνευσε και θεωρεί τον εαυτό του κλάσεις αγιότερον του γ. Εφραίμ και βγάζει και γλώσσα. Ο γ.Εφραίμ φυσικά ως γνήσιος πνευματικός άνθρωπος ουδέν είπε και υποψιάζομαι ότι από εκείνη τη στιγμή προσεύχεται για το Ξηρό.
Του είπε ότι ζει στην χλιδή στη φυλακή. Με τις τριπλές κουβέρτες για να μην κρυώνει κ. Ξηρέ;
Tου είπε ότι δεν ζει την τρισάθλια κατάσταση της φυλακής. Κ. Ξηρέ μήπως εσύ δεν συνειδητοποιείς ότι έχεις κάνει τη ζωή των συγγενών αυτών που δολοφόνησες τρισάθλια; Μήπως σου πρέπει η τρισάθλια κατάσταση στη φυλακή, αλλά στον γέροντα όχι; Γιατί για να σου πω την αλήθεια και στο κελί που ζούσε στο μοναστήρι η έκτασή του και ο τρόπος διαβίωσης του γέροντα δεν ήταν και πολύ διαφορετικός. Ασκητικός ήταν και στη μονή. Είναι εσένα που κακοφάνηκε γιατί από την έξω ασυδοσία της ζωής σου μπήκες σε καλούπια, στην τρισάθλια κατάσταση όπως την λες.
Είπες κ. Ξηρέ ότι ο πατέρας σου ο ιερέας είχε 13 παιδιά και 100 ορφανά που βοηθούσε. Ενώ ο γέροντας τι έχει κ. Ξηρέ, ξέρεις; ; Έχει 120 παιδιά όλων των ηλικιών, έχει 120 μοναχούς μέσα στο μοναστήρι, έχει χιλιάδες πνευματικά παιδιά ένα εκ των οποίων εγώ και η σύζυγός μου, έχει εκατοντάδες φυλακισμένων στις φυλακές Κομοτηνής που περιμένουν κάθε Τρίτη τον π. Νήφων να τους επισκεφθεί για υλική και ηθική βοήθεια, έχει και όλους αυτούς τους 1000 και πλέον που αποφυλάκισε. Έχει και προσφάτως φυλακισμένους στον Κορυδαλλό, εκτός εσένα φαντάζομαι, και ένα σωρό άλλους κρυφοπνευματικά του παιδιά που φοβούνται λόγω θέσεως να ομολογήσουν τη σχέση του ς με τον γέροντα. Αλλά που να καταλάβεις εσύ κ. Ξηρέ και ένα τσούρμο όμοιοί σου και ας μην είναι φονιάδες.
Γιατί κ. Ξηρέ η συμπεριφορά σου εκφράζει δυστυχώς μεγάλο μέρος της κοινωνίας μας. Και γι’ αυτό αγαπητέ ιδεολόγε με τον ίδιο τρόπο που εσύ θεωρείς ότι δεν έκανες κάτι κακό δολοφονώντας, ενώ ο όποιος συνάνθρωπός σου(ο γ. Εφραίμ) έκανε πολύ χειρότερα από εσένα, (ουδέν αναληθέστερο), έτσι και η κοινωνία μας πάντα κρίνει τον άλλο, ποτέ δεν έκανε κάτι κακό ενώ φταίνε πάντα οι άλλοι. Με αυτό τον τρόπο ποτέ κανείς δεν διορθώνεται. Να και η εξήγηση για την κατρακύλα της κοινωνίας, αφού είμαι αλάνθαστος ας διορθωθεί ο άλλος που φταίει.
Κ. Ξηρέ είσαι η προέκταση της νοοτροπίας της κοινωνίας και δεν μιλώ για τους φόνους αλλά για την συμπεριφορά σου.
Είπες κ .Ξηρέ ότι περιέφερε της την Αγία Ζώνη της Παναγίας για να πάρει χρήματα και για να γίνει γνωστός. Φαντάζομαι δεν σας ενημέρωσε ο κ. Ιερώνυμος, ο αρχιεπίσκοπος Αθηνών ότι όλα τα λεφτά δόθηκαν για τα συσσίτια των απόρων στην Αθήνα. Και ναι κ. Ξηρέ έγινε γνωστός και στη Ρωσία και όχι μόνο, εδώ και χρόνια με τις συκοφαντίες των όμοιών σας έγινε παγκόσμια γνωστός. Γιατί εκεί που εσείς χαλάτε (νομίζετε) ο Θεός χτίζει.
Το άλλο που με προβλημάτισε είναι τα χαιρέκακα σχόλια πολλών αναγνωστών της είδησης. Καλά του έκανε ο Ξηρός, πέστα Ξηρέ, ο έτσι Εφραίμ, ο αλλιώς κ.λ.π. Επικροτούσαν δηλαδή τον Ξηρό. Αν κατάλαβα καλά προτιμούν το φονιά από τον μοναχό που ακόμα και αν έφταιξε σε κάτι δεν σκότωσε. Προτιμούν αυτό που μπορεί να σκότωνε και το παιδί τους τη γυναίκα τους. Είναι να τρελαίνεσαι, μόνο και μόνο επειδή είναι παπάς είναι χειρότερος από φονιά. Αν κύριοι αναγνώστες είχατε μπροστά σας και τους δύο, τον Ξηρό με πιστόλι στον κρόταφό σας και τον γέροντα Εφραίμ με το πετραχήλι ποιον θα προτιμούσατε θα ήθελα να ξέρω. Πραγματικά πιστεύω ότι με τη μανία που σας διακατέχει μπορεί και να διαλέγατε τον Ξηρό. Ο άλλος βλέπεις είναι παπάς.
Τώρα υποψιάζομαι τι είναι κόλαση, ούτε καζάνια ούτε τίποτα, είναι από την εδώ ζωή άρνηση του καλού, του Θεού. Και παραπέρα στην άλλη ζωή η αδυναμία να δεις το εκτυφλωτικό φως του Θεού, κάτι που από την επίγειά σου ζωή πάντα αποστρεφόσουν. Το μόνο που μπορεί να σας σώσει είναι το έλεος του Θεού.
Είναι καιρός νομίζω να φυλακίσουμε όλα εκείνα τα πάθη που εκπροσωπεί ο δύσμοιρος κ. Ξηρός. Ναι φυλακίσαμε ναι σωματικά το φονιά, χρέος μας όμως και η πνευματική φυλάκιση του εγωισμού της οίησης, της κατάκρισης, του θυμού, της φιλαυτίας, της φιλαργυρίας και όλων αυτών των παθών που σαν υπόδικοι στο δικαστήριο περιμένουν το δικαστή να αποφασίσει. Δικαστής είμαστε εμείς, και τους πρέπει των παθών, φυλάκιση και μόνο φυλάκιση. Η απόφαση να είναι τελεσίδικη και χωρίς δικαίωμα έφεσης.
Χωρίς ίχνος μίσους προς τον κ. Ξηρό και των συν’ αυτώ
Και εξηγώ γιατί. Πρώτα-πρώτα για την συμπεριφορά ενός φονιά έναντι σε ένα συνάνθρωπό του και κατά δεύτερον για τα σχόλια που διαβάζω κάτω από το άρθρο περί διαμάχης Ξηρού και Εφραίμ από αναγνώστες. Φτάσαμε στο σημείο, δεν περίμενα και κάτι άλλο φυσικά, ο εκ προμελέτης φονιάς, ο αφαιρών τη ζωή του συνανθρώπου του, να εκστομίζει βαρύτατους λόγους κατά ενός γέροντα που αν έκανε κάτι έχει σχέση μόνο με ανταλλαγές περιουσίας οι οποίες ακόμη δεν κρίθηκαν καν παράνομες.
Ακόμα και μετά από τόσα χρόνια φυλακή δεν μεταμέλησε, δεν αντιλήφθηκε τι έπραξε, πόσους φόνευσε και θεωρεί τον εαυτό του κλάσεις αγιότερον του γ. Εφραίμ και βγάζει και γλώσσα. Ο γ.Εφραίμ φυσικά ως γνήσιος πνευματικός άνθρωπος ουδέν είπε και υποψιάζομαι ότι από εκείνη τη στιγμή προσεύχεται για το Ξηρό.
Του είπε ότι ζει στην χλιδή στη φυλακή. Με τις τριπλές κουβέρτες για να μην κρυώνει κ. Ξηρέ;
Tου είπε ότι δεν ζει την τρισάθλια κατάσταση της φυλακής. Κ. Ξηρέ μήπως εσύ δεν συνειδητοποιείς ότι έχεις κάνει τη ζωή των συγγενών αυτών που δολοφόνησες τρισάθλια; Μήπως σου πρέπει η τρισάθλια κατάσταση στη φυλακή, αλλά στον γέροντα όχι; Γιατί για να σου πω την αλήθεια και στο κελί που ζούσε στο μοναστήρι η έκτασή του και ο τρόπος διαβίωσης του γέροντα δεν ήταν και πολύ διαφορετικός. Ασκητικός ήταν και στη μονή. Είναι εσένα που κακοφάνηκε γιατί από την έξω ασυδοσία της ζωής σου μπήκες σε καλούπια, στην τρισάθλια κατάσταση όπως την λες.
Είπες κ. Ξηρέ ότι ο πατέρας σου ο ιερέας είχε 13 παιδιά και 100 ορφανά που βοηθούσε. Ενώ ο γέροντας τι έχει κ. Ξηρέ, ξέρεις; ; Έχει 120 παιδιά όλων των ηλικιών, έχει 120 μοναχούς μέσα στο μοναστήρι, έχει χιλιάδες πνευματικά παιδιά ένα εκ των οποίων εγώ και η σύζυγός μου, έχει εκατοντάδες φυλακισμένων στις φυλακές Κομοτηνής που περιμένουν κάθε Τρίτη τον π. Νήφων να τους επισκεφθεί για υλική και ηθική βοήθεια, έχει και όλους αυτούς τους 1000 και πλέον που αποφυλάκισε. Έχει και προσφάτως φυλακισμένους στον Κορυδαλλό, εκτός εσένα φαντάζομαι, και ένα σωρό άλλους κρυφοπνευματικά του παιδιά που φοβούνται λόγω θέσεως να ομολογήσουν τη σχέση του ς με τον γέροντα. Αλλά που να καταλάβεις εσύ κ. Ξηρέ και ένα τσούρμο όμοιοί σου και ας μην είναι φονιάδες.
Γιατί κ. Ξηρέ η συμπεριφορά σου εκφράζει δυστυχώς μεγάλο μέρος της κοινωνίας μας. Και γι’ αυτό αγαπητέ ιδεολόγε με τον ίδιο τρόπο που εσύ θεωρείς ότι δεν έκανες κάτι κακό δολοφονώντας, ενώ ο όποιος συνάνθρωπός σου(ο γ. Εφραίμ) έκανε πολύ χειρότερα από εσένα, (ουδέν αναληθέστερο), έτσι και η κοινωνία μας πάντα κρίνει τον άλλο, ποτέ δεν έκανε κάτι κακό ενώ φταίνε πάντα οι άλλοι. Με αυτό τον τρόπο ποτέ κανείς δεν διορθώνεται. Να και η εξήγηση για την κατρακύλα της κοινωνίας, αφού είμαι αλάνθαστος ας διορθωθεί ο άλλος που φταίει.
Κ. Ξηρέ είσαι η προέκταση της νοοτροπίας της κοινωνίας και δεν μιλώ για τους φόνους αλλά για την συμπεριφορά σου.
Είπες κ .Ξηρέ ότι περιέφερε της την Αγία Ζώνη της Παναγίας για να πάρει χρήματα και για να γίνει γνωστός. Φαντάζομαι δεν σας ενημέρωσε ο κ. Ιερώνυμος, ο αρχιεπίσκοπος Αθηνών ότι όλα τα λεφτά δόθηκαν για τα συσσίτια των απόρων στην Αθήνα. Και ναι κ. Ξηρέ έγινε γνωστός και στη Ρωσία και όχι μόνο, εδώ και χρόνια με τις συκοφαντίες των όμοιών σας έγινε παγκόσμια γνωστός. Γιατί εκεί που εσείς χαλάτε (νομίζετε) ο Θεός χτίζει.
Το άλλο που με προβλημάτισε είναι τα χαιρέκακα σχόλια πολλών αναγνωστών της είδησης. Καλά του έκανε ο Ξηρός, πέστα Ξηρέ, ο έτσι Εφραίμ, ο αλλιώς κ.λ.π. Επικροτούσαν δηλαδή τον Ξηρό. Αν κατάλαβα καλά προτιμούν το φονιά από τον μοναχό που ακόμα και αν έφταιξε σε κάτι δεν σκότωσε. Προτιμούν αυτό που μπορεί να σκότωνε και το παιδί τους τη γυναίκα τους. Είναι να τρελαίνεσαι, μόνο και μόνο επειδή είναι παπάς είναι χειρότερος από φονιά. Αν κύριοι αναγνώστες είχατε μπροστά σας και τους δύο, τον Ξηρό με πιστόλι στον κρόταφό σας και τον γέροντα Εφραίμ με το πετραχήλι ποιον θα προτιμούσατε θα ήθελα να ξέρω. Πραγματικά πιστεύω ότι με τη μανία που σας διακατέχει μπορεί και να διαλέγατε τον Ξηρό. Ο άλλος βλέπεις είναι παπάς.
Τώρα υποψιάζομαι τι είναι κόλαση, ούτε καζάνια ούτε τίποτα, είναι από την εδώ ζωή άρνηση του καλού, του Θεού. Και παραπέρα στην άλλη ζωή η αδυναμία να δεις το εκτυφλωτικό φως του Θεού, κάτι που από την επίγειά σου ζωή πάντα αποστρεφόσουν. Το μόνο που μπορεί να σας σώσει είναι το έλεος του Θεού.
Είναι καιρός νομίζω να φυλακίσουμε όλα εκείνα τα πάθη που εκπροσωπεί ο δύσμοιρος κ. Ξηρός. Ναι φυλακίσαμε ναι σωματικά το φονιά, χρέος μας όμως και η πνευματική φυλάκιση του εγωισμού της οίησης, της κατάκρισης, του θυμού, της φιλαυτίας, της φιλαργυρίας και όλων αυτών των παθών που σαν υπόδικοι στο δικαστήριο περιμένουν το δικαστή να αποφασίσει. Δικαστής είμαστε εμείς, και τους πρέπει των παθών, φυλάκιση και μόνο φυλάκιση. Η απόφαση να είναι τελεσίδικη και χωρίς δικαίωμα έφεσης.
Χωρίς ίχνος μίσους προς τον κ. Ξηρό και των συν’ αυτώ
Με αγάπη
Νέαρχος Παναγή
Λεμεσός
Νέαρχος Παναγή
Λεμεσός
ΠΗΓΗ: pentapostagma
!>