Άγιος Παναγής Μπασιάς

Ο Άγιος Παναγής τιμάται ιδιαιτέρως στην Ενορία μας. Στο Ναό μας φυλάσσεται τεμάχιον του χαριτοβρύτου του Λειψάνου το οποίο για μας αποτελεί ιδιαίτερη ευλογία.

Αρχειοθήκη ιστολογίου
-
►
2019
(796)
- ► Δεκεμβρίου (36)
- ► Σεπτεμβρίου (71)
- ► Φεβρουαρίου (59)
- ► Ιανουαρίου (73)
-
►
2018
(834)
- ► Δεκεμβρίου (77)
- ► Σεπτεμβρίου (60)
- ► Φεβρουαρίου (53)
- ► Ιανουαρίου (76)
-
►
2017
(905)
- ► Δεκεμβρίου (87)
- ► Σεπτεμβρίου (69)
- ► Φεβρουαρίου (65)
- ► Ιανουαρίου (72)
-
►
2016
(1082)
- ► Δεκεμβρίου (90)
- ► Σεπτεμβρίου (109)
- ► Φεβρουαρίου (84)
- ► Ιανουαρίου (115)
-
►
2015
(1354)
- ► Δεκεμβρίου (121)
- ► Σεπτεμβρίου (96)
- ► Φεβρουαρίου (90)
- ► Ιανουαρίου (107)
-
►
2014
(1431)
- ► Δεκεμβρίου (116)
- ► Σεπτεμβρίου (132)
- ► Φεβρουαρίου (105)
- ► Ιανουαρίου (138)
-
▼
2013
(2167)
- ► Δεκεμβρίου (161)
- ► Σεπτεμβρίου (177)
-
▼
Αυγούστου
(189)
- Ἡ Ἱστορία τῆς Ἁγίας Ζώνης
- Δυο λόγια για τη βάπτιση του παιδιού σας
- Το Ευαγγελικό Ανάγνωσμα της Κυριακής (Λουκ. δ´ 16 ...
- Κατάθεση Τιμίας Ζώνης της Θεοτόκου
- H εορτή της Κοιμήσεως της Θεοτόκου στη Γεθσημανή (...
- Οι δοκιμασίες είναι βαρύτερες στους πιστούς
- Παρακαλάμε για τη Βασιλεία των ουρανών και συνάμα ...
- Χαρά ή Απελπισία;;;
- Πριν τον Γάμο...
- Συμβουλές πριν από την Εξομολόγηση και τη Θεία Κοι...
- Άγιοι Αλέξανδρος, Ιωάννης και Παύλος ο νέος, Πατρι...
- Οι λογισμοί καθορίζουν τη ζωή μας
- Ο ρόλος των πεθερικών στον Γάμο
- ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΑΛΗΘΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Η ΜΕΓΑΛΗ ΠΙΣΤΗ ΜΙΑ...
- Του κληρικού ο κλήρος
- Άγιος Ιωάννης Πρόδρομος και Βαπτιστής (Αποτομή τιμ...
- Η ώρα της μεγάλης κρίσης για τον Ελληνισμό
- Ο Πλούσιος και ο Φτωχός (Ένα βίντεο που πρέπει να ...
- Δεν είναι περίεργο;
- ΙΕΡΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΣ ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΠΡΑΤΣΙΚΑ
- Όσιος Μωυσής ο Αιθίοπας
- Γέρων Θεοδόσιος τῆς Βηθανίας
- Η ΚΑΘΟΔΟΣ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΟΣ ΤΗΣ ΚΟΙΜΗΣΕΩΣ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ Ε...
- Άγιος Νικόλαος Βελιμίροβιτς: Ο Θεός μας δεν είναι ...
- Απολυτίκιο Αγίου Φανουρίου
- Άγιος Φανούριος ο Νεοφανής, ο Μεγαλομάρτυρας
- Όσιος Ποιμήν
- Ποτέ μήν ἀπελπίζεσαι!
- Παρακλητικός Κανών εις τον Άγιον Μεγαλομάρτυρα Φαν...
- Άγιοι Ανδριανός και Ναταλία
- Πάτερ ημών!
- Γέροντας Ιάκωβος Τσαλίκης: ο κανόνας του πνευματικ...
- ΚΥΡΙΕ... ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΤΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ;
- Κυριακή Θ' Ματθαίου – Περπατώντας πάνω στα κύματα
- Άγιος Τίτος ο Απόστολος
- Δεῖτε τὴν καταπληκτικὴ βιντεοταινία τῆς "Ἑνωμένης ...
- Η τέλεια Αγάπη
- "Συνέντευξη από τον Θεό...."
- Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός, ο Γέροντας του σκλαβωμένου...
- Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός
- ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΒΡΑΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΕΓΕΡ...
- Παναγία Προυσιώτισσα: Η Αρχόντισσα της Ρούμελης
- Περιπλάνηση στο μοναστήρι της Παναγίας της Προυσιώ...
- Το μυστήριο της Παναγίας
- Να βλέπεις τους άλλους ως αγίους
- Απόδοση της εορτής της Κοιμήσεως της Υπεραγίας Θεο...
- Άγιος Λούππος
- Άγιος Ειρηναίος Επίσκοπος Λουγδούνου
- Τα όρια της αγάπης
- Η ψυχή σαν κερί ή σαν πυλός;
- Η ΕΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΕΩΣ ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΟΣ ΕΙΣ ΤΟ ΠΑΤΡΙ...
- Άγιος Αγαθόνικος και οι συν αυτώ Άγιοι, Ζωτικός, Ζ...
- Εὐχαριστίες Μητροπολίτου Πατρῶν γιά τήν κατάσβεση ...
- Η μεγάλη φωτιά στην περιοχή Μπάλα Πατρών 15-8-2013...
- Για το κτίσιμο των Ναών - Γέροντας Σωφρόνιος
- Τα λάθη της γλώσσας
- Η Ακόρεστη Επιθυμία
- Αγία Βάσσα και τα παιδιά της Θεόγνιος, Αγάπιος και...
- Άγιος Θαδδαίος ο Απόστολος
- ΠΩΣ ΓΚΡΕΜΙΖΑΝ ΤΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΣΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟ ...
- Η Παναγία στη βυζαντινή τέχνη
- Ἔντονη διαμαρτυρία Μητροπολίτου Κονίτσης Ἀνδρέου γ...
- Ελεημοσύνη
- Είχαμε κάποτε μια ωραία Ελληνική γλώσσα…
- Γιατί θυμιάζουμε
- Προφήτης Σαμουήλ
- Ἡ θαυμαστὴ σιγὴ τῆς Θεοτόκου
- Μητροπολίτης Αιτωλίας Κοσμάς: "Προσβολή για την Ορ...
- Η ΘΕΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
- Η ελπίδα
- Πολύ καλό - πολύ ωραίο!!!
- Άγιος Ανδρέας ο Στρατηλάτης και οι δύο χιλιάδες πε...
- ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΗΣ ΝΕΑΝΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΑΓΙΑΣ ΕΙΡΗΝΗΣ ΡΙΓΑΝΟ...
- Η αγάπη είναι απλή μα θέλει κόπο.....
- Κυριακή Η' Ματθαίου - Ο πολλαπλασιασμός των πέντε ...
- Η δύναμη της ταπείνωσης
- ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΝΕΑΝΙΚΩΝ ΣΥΝΤΡΟΦΙΩΝ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ Ν...
- Άγιοι Φλώρος και Λαύρος
- Ἐξ αφορμῆς τοῦ νόμου κατάργησης τῆς ἀργίας τῆς Κυρ...
- «Εκ των λόγων σου δικαιωθήσεται και εκ των λόγων σ...
- Βαριά άρρωστος!
- Εμπλησον ἁγνή, εὐφροσύνης τήν καρδίαν μου...
- Άγιος Μύρων
- Η Κεφαλονιά εόρτασε τον πολιούχο της Άγιο Γεράσιμο...
- Για τέταρτη φορά ξαναζωντάνεψε η «ψυχή» του ποντια...
- Άγιος Γεράσιμος, ο πολύτιμος θησαυρός της Κεφαλονι...
- Ένα φίδι στο χέρι του Μητροπολίτη (ΦΩΤΟ)
- Παντοτινή ελπίδα στο Θεό
- Εἰς σέ μόνην ἐλπίζω, καί θαρρῶ καί καυχῶμαι καί πρ...
- Άγιος Διομήδης
- Ερμηνεία της εικόνας της Κοίμησης της θεοτόκου
- Η τελειότητα της Παναγίας
- Απορήσας ἐκ πάντων, ὀδυνηρῶς κράζω σοι· πρόφθασον ...
- Θεαρχίω νεύματι... (Οκτάηχο Δοξαστικό Εσπερινού Κο...
- Θεοτόκε Παρθένε - Ψάλλουν οι μοναχοί της Σιμωνόπετ...
- Κοίμησις της Θεοτόκου
- Ο Μητροπολίτης Πατρών στις κατασκηνώσεις της Χριστ...
- Με ιερή κατάνυξη και μεγαλοπέπεια εψάλησαν τα Εγκώ...
- ΠΕΠΟΙΚΙΛΜΕΝΗ ΤΗ ΘΕΙΑ ΔΟΞΗ...- ΚΑΤΑΒΑΣΙΕΣ ΕΟΡΤΗΣ ΚΟ...
- Θελητήν τοῦ ἐλέους, ὅν ἐγέννησας, μῆτερ ἁγνή, δυσώ...
- ► Φεβρουαρίου (172)
- ► Ιανουαρίου (164)
-
►
2012
(1651)
- ► Δεκεμβρίου (138)
- ► Σεπτεμβρίου (145)
- ► Φεβρουαρίου (127)
- ► Ιανουαρίου (101)
-
►
2011
(318)
- ► Δεκεμβρίου (124)
- ► Σεπτεμβρίου (4)
- ► Φεβρουαρίου (6)
- ► Ιανουαρίου (7)

Blog Archive
- 2019 (796)
- 2018 (834)
- 2017 (905)
- 2016 (1082)
- 2015 (1354)
- 2014 (1431)
-
2013
(2167)
- Δεκεμβρίου(161)
- Νοεμβρίου(183)
- Οκτωβρίου(166)
- Σεπτεμβρίου(177)
-
Αυγούστου(189)
- Ἡ Ἱστορία τῆς Ἁγίας Ζώνης
- Δυο λόγια για τη βάπτιση του παιδιού σας
- Το Ευαγγελικό Ανάγνωσμα της Κυριακής (Λουκ. δ´ 16 ...
- Κατάθεση Τιμίας Ζώνης της Θεοτόκου
- H εορτή της Κοιμήσεως της Θεοτόκου στη Γεθσημανή (...
- Οι δοκιμασίες είναι βαρύτερες στους πιστούς
- Παρακαλάμε για τη Βασιλεία των ουρανών και συνάμα ...
- Χαρά ή Απελπισία;;;
- Πριν τον Γάμο...
- Συμβουλές πριν από την Εξομολόγηση και τη Θεία Κοι...
- Άγιοι Αλέξανδρος, Ιωάννης και Παύλος ο νέος, Πατρι...
- Οι λογισμοί καθορίζουν τη ζωή μας
- Ο ρόλος των πεθερικών στον Γάμο
- ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΑΛΗΘΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Η ΜΕΓΑΛΗ ΠΙΣΤΗ ΜΙΑ...
- Του κληρικού ο κλήρος
- Άγιος Ιωάννης Πρόδρομος και Βαπτιστής (Αποτομή τιμ...
- Η ώρα της μεγάλης κρίσης για τον Ελληνισμό
- Ο Πλούσιος και ο Φτωχός (Ένα βίντεο που πρέπει να ...
- Δεν είναι περίεργο;
- ΙΕΡΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΣ ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΠΡΑΤΣΙΚΑ
- Όσιος Μωυσής ο Αιθίοπας
- Γέρων Θεοδόσιος τῆς Βηθανίας
- Η ΚΑΘΟΔΟΣ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΟΣ ΤΗΣ ΚΟΙΜΗΣΕΩΣ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ Ε...
- Άγιος Νικόλαος Βελιμίροβιτς: Ο Θεός μας δεν είναι ...
- Απολυτίκιο Αγίου Φανουρίου
- Άγιος Φανούριος ο Νεοφανής, ο Μεγαλομάρτυρας
- Όσιος Ποιμήν
- Ποτέ μήν ἀπελπίζεσαι!
- Παρακλητικός Κανών εις τον Άγιον Μεγαλομάρτυρα Φαν...
- Άγιοι Ανδριανός και Ναταλία
- Πάτερ ημών!
- Γέροντας Ιάκωβος Τσαλίκης: ο κανόνας του πνευματικ...
- ΚΥΡΙΕ... ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΤΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ;
- Κυριακή Θ' Ματθαίου – Περπατώντας πάνω στα κύματα
- Άγιος Τίτος ο Απόστολος
- Δεῖτε τὴν καταπληκτικὴ βιντεοταινία τῆς "Ἑνωμένης ...
- Η τέλεια Αγάπη
- "Συνέντευξη από τον Θεό...."
- Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός, ο Γέροντας του σκλαβωμένου...
- Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός
- ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΒΡΑΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΕΓΕΡ...
- Παναγία Προυσιώτισσα: Η Αρχόντισσα της Ρούμελης
- Περιπλάνηση στο μοναστήρι της Παναγίας της Προυσιώ...
- Το μυστήριο της Παναγίας
- Να βλέπεις τους άλλους ως αγίους
- Απόδοση της εορτής της Κοιμήσεως της Υπεραγίας Θεο...
- Άγιος Λούππος
- Άγιος Ειρηναίος Επίσκοπος Λουγδούνου
- Τα όρια της αγάπης
- Η ψυχή σαν κερί ή σαν πυλός;
- Η ΕΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΕΩΣ ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΟΣ ΕΙΣ ΤΟ ΠΑΤΡΙ...
- Άγιος Αγαθόνικος και οι συν αυτώ Άγιοι, Ζωτικός, Ζ...
- Εὐχαριστίες Μητροπολίτου Πατρῶν γιά τήν κατάσβεση ...
- Η μεγάλη φωτιά στην περιοχή Μπάλα Πατρών 15-8-2013...
- Για το κτίσιμο των Ναών - Γέροντας Σωφρόνιος
- Τα λάθη της γλώσσας
- Η Ακόρεστη Επιθυμία
- Αγία Βάσσα και τα παιδιά της Θεόγνιος, Αγάπιος και...
- Άγιος Θαδδαίος ο Απόστολος
- ΠΩΣ ΓΚΡΕΜΙΖΑΝ ΤΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΣΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟ ...
- Η Παναγία στη βυζαντινή τέχνη
- Ἔντονη διαμαρτυρία Μητροπολίτου Κονίτσης Ἀνδρέου γ...
- Ελεημοσύνη
- Είχαμε κάποτε μια ωραία Ελληνική γλώσσα…
- Γιατί θυμιάζουμε
- Προφήτης Σαμουήλ
- Ἡ θαυμαστὴ σιγὴ τῆς Θεοτόκου
- Μητροπολίτης Αιτωλίας Κοσμάς: "Προσβολή για την Ορ...
- Η ΘΕΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
- Η ελπίδα
- Πολύ καλό - πολύ ωραίο!!!
- Άγιος Ανδρέας ο Στρατηλάτης και οι δύο χιλιάδες πε...
- ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΗΣ ΝΕΑΝΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΑΓΙΑΣ ΕΙΡΗΝΗΣ ΡΙΓΑΝΟ...
- Η αγάπη είναι απλή μα θέλει κόπο.....
- Κυριακή Η' Ματθαίου - Ο πολλαπλασιασμός των πέντε ...
- Η δύναμη της ταπείνωσης
- ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΝΕΑΝΙΚΩΝ ΣΥΝΤΡΟΦΙΩΝ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ Ν...
- Άγιοι Φλώρος και Λαύρος
- Ἐξ αφορμῆς τοῦ νόμου κατάργησης τῆς ἀργίας τῆς Κυρ...
- «Εκ των λόγων σου δικαιωθήσεται και εκ των λόγων σ...
- Βαριά άρρωστος!
- Εμπλησον ἁγνή, εὐφροσύνης τήν καρδίαν μου...
- Άγιος Μύρων
- Η Κεφαλονιά εόρτασε τον πολιούχο της Άγιο Γεράσιμο...
- Για τέταρτη φορά ξαναζωντάνεψε η «ψυχή» του ποντια...
- Άγιος Γεράσιμος, ο πολύτιμος θησαυρός της Κεφαλονι...
- Ένα φίδι στο χέρι του Μητροπολίτη (ΦΩΤΟ)
- Παντοτινή ελπίδα στο Θεό
- Εἰς σέ μόνην ἐλπίζω, καί θαρρῶ καί καυχῶμαι καί πρ...
- Άγιος Διομήδης
- Ερμηνεία της εικόνας της Κοίμησης της θεοτόκου
- Η τελειότητα της Παναγίας
- Απορήσας ἐκ πάντων, ὀδυνηρῶς κράζω σοι· πρόφθασον ...
- Θεαρχίω νεύματι... (Οκτάηχο Δοξαστικό Εσπερινού Κο...
- Θεοτόκε Παρθένε - Ψάλλουν οι μοναχοί της Σιμωνόπετ...
- Κοίμησις της Θεοτόκου
- Ο Μητροπολίτης Πατρών στις κατασκηνώσεις της Χριστ...
- Με ιερή κατάνυξη και μεγαλοπέπεια εψάλησαν τα Εγκώ...
- ΠΕΠΟΙΚΙΛΜΕΝΗ ΤΗ ΘΕΙΑ ΔΟΞΗ...- ΚΑΤΑΒΑΣΙΕΣ ΕΟΡΤΗΣ ΚΟ...
- Θελητήν τοῦ ἐλέους, ὅν ἐγέννησας, μῆτερ ἁγνή, δυσώ...
- Ιουλίου(166)
- Ιουνίου(208)
- Μαΐου(205)
- Απριλίου(174)
- Μαρτίου(202)
- Φεβρουαρίου(172)
- Ιανουαρίου(164)
- 2012 (1651)
- 2011 (318)
- 2010 (40)
Από το Blogger.

Τετάρτη, 14 Αυγούστου 2013


Μέσα σε κατανυκτικό κλίμα πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Δευτέρας 12 Αυγούστου εις τον Ιερό Ναό των Αγίων Χαραλάμπους και Αντωνίου στα Κρύα Ιτεών, Ιερά Αγρυπνία επί τη αποδόσει της Εορτής της Μεταμορφώσεως του Κυρίου. Κατά την διάρκεια της Αγρυπνίας εψάλησαν και τα Εγκώμια προς την Υπεραγίαν Θεοτόκον.
Η Ιερά Αγρυπνία ξεκίνησε με την Ακολουθία του Εσπερινού, στον οποίο συμμετείχαν οι Ιερείς του Ναού, ο π. Χρήστος Πασχαλίδης και ο Ιεροδιάκονος π. Παΐσιος Γρίβας.
Στην συνέχεια τελέσθηκε η Ακολουθία του Όρθρου, κατά την διάρκεια του οποίου, εψάλη και ο Επιτάφιος Θρήνος προς την Παναγίαν μας.
Μετά το πέρας του Όρθρου πραγματοποιήθηκε μικρά Λιτάνευσις του Ιερού Κουβουκλίου του Επιταφίου της Θεοτόκου πέριξ του Ναού και ακολούθησε Θεία Λειτουργία κατά την οποίαν πλήθος πιστών μετέλαβε του Σώματος και του Αίματος του Κυρίου.
Στις Ακολουθίες της Ιεράς Αγρυπνίας έψαλλαν οι Ιεροψάλτες του Ναού κ. Μιχαήλ Ζαφείρης και κ. Χρήστος Φωτόπουλος, μαζί με άλλους ιεροψάλτες εκ Πατρών, καθώς και η γυναικεία Χορωδία Βυζαντινής & Εκκλησιαστικής Παράδοσης «ΠΑΝΥΜΝΗΤΟΣ» υπό την διεύθυνση της κ. Αφροδίτης Χρυσανθακοπούλου.
Η συμμετοχή των ενοριτών καθώς και άλλων ευσεβών Πατρέων ήταν συγκινητική, εφόσον ο Ναός καθ΄ όλη την διάρκεια των Ακολουθιών ήταν γεμάτος από ευλαβείς χριστιανούς οι οποίοι ήρθαν για να προσκυνήσουν και να ψάλουν Ωδήν την Εξόδιον εις την Θεομήτορα και Αρχοντοδέσποινα του κόσμου.
Στο τέλος της Θείας Λειτουργίας ο προϊστάμενος του Ναού π. Ιωάννης Δημητρόπουλος, ευχαρίστησε θερμά Κλήρο και λαό για τη συμμετοχή τους στην Αγρυπνία, ιδιαιτέρως δε τα μέλη της χορωδίας «ΠΑΝΥΜΝΗΤΟΣ» τα οποία όπως χαρακτηριστικά ανέφερε, έψαλλαν αγγελικά κάνοντάς μας να αισθανθούμε ψυχική αγαλλίαση και συναισθήματα που κανείς νιώθει στα Ιεροσόλυμα προσκυνώντας στον Τάφο της Παναγίας μας στη Γεθσημανή.
Συνεχίζοντας ο π. Ιωάννης ευχήθηκε σε όλους, με το καλό να εορτάσουμε την μεγάλη Εορτή της Κοιμήσεως της Υπεραγίας Θεοτόκου!
Φωτογραφία: πρεσβυτέρα Γεωργία Δημητροπούλου
Τα άνθη που εκόσμησαν το Ιερό Κουβούκλιο του Επιταφίου, προσέφεραν οι:
Σαζακλή Σωτηρία, Κατσώνα Γεωργία, Λαγαρού Ευαγγελία, Χαρπίλας Χρίστος, Γιαννοπολίτη Νικολίτσα, Ανώνυμος, Ανώνυμος, Γκοτσούλια Αφροδίτη, Κραβαριώτη Βασιλική, Θεοδωρακάτου Μαριάννα, Βυζοπούλου Βασιλική, Δημητρακοπούλου Ελένη, Νιφόρα Ιωάννα, Μάρκος Βασίλειος, Μάρκος Δημήτριος, Ανώνυμος, Καραγιώργου Άννα, Κουγιανός Ιωάννης, Νταλάπα Χριστίνα, Λιβάνη Παναγιώτα και Ντζούφρας Αντώνιος.
Καλή Παναγιά !!!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(Atom)
49 σχόλια:
2 ΑΤΑΞΙΕΣ στον Ναό σας υπάρχουν απο τις φωτογραφίες που βλέπω
Η πρώτη είναι ότι γυναίκες ψάλλουν ενώ αυτό απαγορεύεται απο την Αγία Γραφή και το Ιερό Πηδάλιο. Μεγάλη αταξία και αισχρότητα.
Η δεύτερη είναι ότι κάθονται γυναίκες στις θέσεις των ανδρών. Η τάξη στους ιερούς Ναούς είναι ξεχωριστά οι γυναίκες και ξεχωριστά οι άνδρες, έτσι αποφεύγονται πολλά σκάνδαλα που βάζει ο πειρασμός και η αμαρτωλή φύση του ανθρώπου.
Η Παναγία εύχομαι να σας έχει καλά
Με καλή πρόθεση
Κάλλιστος
Χρόνια πολλά κι ευλογημένα αδελφέ. Η Παναγία μας να σε χαριτώνει και να ευλογεί τον αγώνα σου!
Και εσάς πατέρες να σας ευλογεί η Παναγία μας και ευχαριστώ που καταλάβατε ότι δεν είναι εριστικό το σχόλιο μου αλλά απο καλοσύνη σας το είπα για να γίνετε ακόμα πιο σωστοί και ευλογημένοι.
Κάλλιστος
Χρόνια πολλά και ευλογημένα πατέρες!
Κάλλιστος
Κύριε Κάλλιστε είδατε καμία γυναίκα να μπαίνει στο Ιερό ή να λειτουργεί ως Ιερεύς; Προς τί η αταξία και η αισχρότητα; Είδατε καμία από μας να κάνουμε κάτι αισχρό ή πρόστιχο;;;;;
Τον Κύριο και την Παναγία μας υμνολογούσαν οι γυναίκες. Έλεος πια!!!
Ελένη Ρ.
Μήπως μπορείτε κ. Κάλλιστε να μας αναφέρετε Αγιογραφικά χωρία ή κανόνες του Ιερού Πηδαλίου που να χαρακτηρίζουν την υμνολογία από τις γυναίκες ως αισχρότητα ή αταξία;
Οι Μοναχές δεν ψέλνουν; Δεν είναι αυτές γυναίκες;
Ποιος κανόνας λέγει ότι στο Ναό πρέπει να υπάρχουν ξεχωριστά καθίσματα για άνδρες και γυναίκες προκειμένου να μη σκανδαλίζονται "μερικοί";
Κι επειδή εσείς οι άνδρες δεν πολυπατάτε στις Ακολουθίες, είναι καλύτερα οι Ναοί να έχουν κενά καθίσματα και όρθιες γυναίκες;
Μήπως είστε μισογύνης;
Β. Β.
Αδελφή Ελένη Ρ. άσχετα αυτά που λέτε, με αυτά που είπα τα περι Ιερού και Ιέρειων.
Αταξία και αισχρότητα είναι η κατάργηση της τάξης της Εκκλησίας που είναι ξεχωριστά οι άνδρες και ξεχωριστά οι γυναίκες αλλά και η απάγορευση οποιασδήποτε ομιλίας της γυναίκας στην Εκκλησία.
Απορείτε που χαρακτήρισα ως αισχρότητα αυτό; Εσείς θα χαρακτηρίζατε ποτέ το κούρεμα των γυναίκών που γίνεται με κατακλυσμιαίο ρυθμό σήμερα απο σχεδόν όλες τις γυναίκες ως αισχρότητα; Δεν νομίζω ούτε να σκεφτόσαστε σήμερα στην εποχή που διαλύθηκαν τα πάντα και η ομοφυλοφιλία ακόμα ΄θεωρείται κατι το φυσιολογικό, να σκεφτόσαστε ότι είναι αισχρότητα το κούρεμα των γυναικών. Και όμως η Αγία Γραφή μέσω του αποστόλου Παύλου το χαρακτηρίζει αισχρό να κουρεύεται η γυναίκα.
Με το ίδιο σκεπτικό είναι αισχρό και να ψάλλει η γυναίκα , περιφρονώντας τα όσα αντίθετα λέει η Αγία Γραφή και οι κανόνες του Πηδαλίου.
Διαβάστε να δείτε την τάξη της Εκκλησίας στην Αγία Γραφή.
"ΓΥΝΗ ΕΝ ΗΣΥΧΙΑ ΜΑΝΘΑΝΕΤΩ ΕΝ ΠΑΣΗ ΥΠΟΤΑΓΗ. ΓΥΝΑΙΚΙ ΔΕ ΔΙΔΑΣΚΕΙΝ ΟΥΚ ΕΠΙΤΡΕΠΩ, ΟΥΔΕ ΑΥΘΕΝΤΕΙΝ ΑΝΔΡΟΣ, ἈΛΛ' ΕΙΝΑΙ ΕΝ ΗΣΥΧΙΑ" (Β' ΤΙΜ. Β'11-12).
Αταξία είναι αυτονόητο ότι είναι κάθετι που παραβιάζει την τάξη που θέσπισαν οι Απόστολοι και οι Πατέρες.
Οι Μοναχές στο ΄γυναικείο Μοναστήρι τους είναι σαν το σπίτι τους και όποιος σκανδαλίζεται και δεν τα θέλει, δεν πηγαίνει εκεί. Αντίθετα στην Θ.Λατρεία αναγκαστικά πηγαίνουν όλοι όσοι θέλουν να λειτουργηθούν δεν επιτρέπεται να τους αναγκάζουμε να αντικρύζουν αυτή την αταξία. Οι Μοναχές επιτρέπεται μόνο στο γυναικείο Μοναστήρι να ψάλνουν. Είναι ιδιαίτερη περίπτωση και είναι αυτονόητο η ιδιαιτερότητα αυτής της περίπτωσης και δεν μπορεί να συγκρίνεται με τις δημόσιες Θ. Λειτουργίες των Ναών.
Αδελφή Β.Β. η τάξη της Εκκλησίας πάντοτε ήταν ξεχωριστά οι άνδρες και ξεχωριστά οι γυναίκες, γι' αυτό και υπήρχε ειδικός χώρος στις Εκκλησίες για τις γυναίκες, ο λεγόμενος γυναικωνίτης. Σε όλους τους Ναούς υπάρχουν ταμπέλες Θέσεις Ανδρων δεξια πάντα και Θέσεις γυναικών αριστερά πάντα. Δεν το γνωρίζετε Η τάξη είναι εντολή του Θεού και ο Θεός αναπαύεται στην τάξη, ενώ στην αταξία και στο ανακάτεμα και στα σκάνδαλα ο διάβολος.
Σήμερα τί άλλαξε για να καταργηθεί η τάξη; Έγιναν οι άνθρωποι άγγελοι και αρχάγγελοι ή τα πράγματα και η κοινωνία έγιναν πιο πονηροί και πιο ανήθικοι και χρειάζεται ακόμα περισσότερο προσοχή από τις προηγούμενες εποχές. Εγώ βλέπω ότι ισχύει το δεύτερο, εσείς πώς δεν το βλέπετε;
Για την κακή συνήθεια των ανδρών να μην εκκλησιάζονται έχετε δίκαιο ότι αυτό συμβαίνει, αδελφή Β.Β.
Όμως πάλι υπάρχει τρόπος να υπάρχει τάξη και αυτός είναι να καταλαμβάνουν οι άνδρες τα μπροστινά καθίσματα των ανδρών και οι γυναίκες να έχουν ειδικό χώρο στο πίσω μέρος του Ναού. Όταν υπάρχει θέληση, όλα γίνονται για να μπορεί ο πιστός απερίσπαστα να λατρεύει τον Κύριο και να μην δίνουμε τόπο και αφορμές στον διάβολο και στον πειρασμό.
Μισογύνης δεν είμαι, θα ήμουν αν έλεγα για τις γυναίκες να κάθονται πάνω σε καρφιά ή στο πάτωμα, ενώ οι άνδρες σε πολυθρόνες. Δεν ζήτησα πιο υποτιμητικά καθίσματα για τις γυναίκες αλλά την ίδια μεταχείριση με τους άνδρες. Δεν είμαι μισογύνης όπως δεν ήταν μισογύνης ο απόστολος Παύλος και η Εκκλησία επι τόσους αιώνες που διατήρησε αυτή την τάξη που σας είπα. Η αταξία δεν είναι φιλογυνισμός και η τάξη δεν είναι μισογυνισμός.
Κάλλιστος
Κάλλιστος
To χωρίο που μου αναφέρετε το οποίο είναι από την προς Τιμόθεον Α΄ επιστολή και όχι Β΄ δεν λέγει πουθενά ότι δεν μπορούμε να ψάλλουμε. Διδασκαλία δεν κάναμε πάντως. Η ησυχία αναφέρεται στο πως πρέπει να διδασκόμαστε από σας. Τουλάχιστον έτσι ερμηνεύεται η Γραφή από όσα έμαθα τόσα χρόνια κι εγώ ως Χριστιανή Ορθόδοξη.
Απαντήστε μου με χωρία που να αναφέρονται στο θέμα της υμνολογίας σας παρακαλώ. Όχι με υποθέσεις και ¨ίδια σκεπτικά¨. Δεν μας ενδιαφέρει πως θεωρείται εσείς τα πράγματα αλλά τι θέλει ο Χριστός και η Εκκλησία Του.
Και σας ξαναρωτάω: Οι Μοναχές δεν ψέλνουν; Δεν είναι αυτές γυναίκες;
Β.Β.
Το τί θέλει ο Χριστός και η Εκκλησία Του, καλη μας Β.Β. το λέει η διαχρονική πράξη της Εκκλησίας που ουδέποτε χειροθετεί αναγνώστη ή ψάλτη ή πρωτοψάλτη γυναίκα. Αν θέλετε να εθελοτυφλείτε και να δικαιολογείτε τα αδικαιολόγητα αυτό δεν σημαίνει ότι δεν ξεπέφτετε ενώπιον Θεού και ανθρώπων. Ένας που κάνει την παράβαση και δικαιολογείτε και απο πάνω, και εθελοτυφλεί είναι πολύ χειρότερος απο αυτόν που κάνει την παράβαση και το παραδέχεται ταπεινά.
Αλλά και χωρίς την πράξη της Εκκλησίας απο το Α' Τιμόθ. Β 11-12, βγάζει μάτι οτι απαγορεύεται η ψαλμωδία των γυναικών στον Ναό του Θεού.
Το ΗΣΥΧΙΑ που λέει σημαίνει ΤΣΙΜΟΥΔΙΑ. Όχι να ανεβαίνει στα αναλόγια και να είναι πάνω απο τους άνδρες τους λαϊκούς.
Γιατί πάλι εθελοτυφλείτε με την ΕΞΑΙΡΕΣΗ των Μοναχών γυναικών; Οι Μοναχές επειδή απεκόπηκαν απο τον κόσμο και μονάζουν σε ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΜΕΡΟΣ, ΣΕ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΤΟΠΟ ΗΣΥΧΙΑΣ είναι αυτονόητο ότι εκεί μπορούν να ψάλλουν και δεν είναι υποχρεωμένες να ακούν τους άνδρες ψάλτες. Αν σκεφτεί κανείς ότι ορισμένα γυναικεία μοναστήρια είναι άβατα για άνδρες καταλαβαίνει κανείς πόσο εύλογο δικαίωμα των Μοναχών γυναικών είναι να ψάλλουν οι ίδιες στο Μοναστήρι τους.
Καλέ μου κύριε Κάλλιστε, ερμηνεύετε ότι θέλετε όπως θέλετε.
Τελικά υπάρχει κανένα χωρίο της Αγίας Γραφής που να απαγορεύει στις γυναίκες να ψάλλουν σε Ναούς;;;
Αλλά επειδή θέλετε απαντήσεις σαν τις δικές σας, ακούστε κι αυτό.
Οι ψάλτες κάποια στιγμή αντικατέστησαν για ευνόητους λόγους στη Θεία Λατρεία το λαό. Είναι μια αλήθεια που τη γνωρίζουν οι πάντες. Μήπως θέλετε να μου πείτε ότι όταν έψελνε ο λαός αποκλείονταν οι γυναίκες;
Β.Β.
ΠΑΤΕΡΕΣ ΣΥΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΩΡΑΙΕΣ ΑΚΟΛΟΥΘΙΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΧΑΡΙΖΕΤΕ!!!
Η ΧΟΡΩΔΙΑ ΤΗΣ ΠΑΝΥΜΝΗΤΟΥ ΜΑΣ ΜΕΤΕΦΕΡΕ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΠΡΟΧΤΕΣ. ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ..... ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΜΩΣ ΟΤΙ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΧΟΡΩΔΙΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΓΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΔΕΣΠΟΤΗ ΜΑΣ ΝΑ ΨΑΛΛΕΙ ΣΤΟΥΣ ΝΑΟΥΣ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΜΑΣ.
ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ
ΘΑΝΑΣΗΣ
Β.Β. κάποιος χιλιαστής μετά την παράθεση πολλών αντιχιλιαστικών χωρίων θα έλεγε μιμούμενος εσάς.
"Τελικά υπάρχει κανένα χωρίο της Αγίας Γραφής που να διδάσκει την Θεότητα του Χριστού και του Αγίου Πνεύματος;"
Αν δεν υπάρχουν μάτια και καλή διάθεση, κανείς δεν βλέπει τίποτα.
Το ΗΣΥΧΙΑ το ερμηνεύουν σαν ψαλμωδία!
Το ΗΣΥΧΙΑ και ΟΥΔΕ ΑΥΘΕΝΤΕΙΝ ΑΝΔΡΟΣ, το ερμηνεύουν σαν σπάσιμο των τυμπάνων απο τα ιερά αναλόγια!
Την ανα τους αιώνες πράξη της Εκκλησίας που είναι απο μόνη της σωστή ερμηνεία της Γραφής δεν την βλέπουν και δεν την ακούν.
Θανάση ο δεσπότης και ο κάθε δεσπότης δεν είναι πάνω απο την Αγία Γραφή και τους Ιερούς Κανόνες αλλά κάτω απο αυτούς. Κρίνεται με βάση την Αγία Γραφή και τους ι. Κανόνες αν πράττει σωστά ή όχι.
Β.Β. ξαναδιαβάστε "Η διαχρονική πράξη της Εκκλησίας που ουδέποτε χειροθετεί αναγνώστη ή ψάλτη ή πρωτοψάλτη γυναίκα".
Και να το θέλετε να δούμε τους ψάλτες σαν αντιπροσώπευση του λαού και εδώ λάθος έχετε. Γιατί αν είναι κάποιος να αντιπροσωπεύει κάποιον, δεν μπορεί να είναι αυτός που του προστάζεται απο τον Απόστολο να βρίσκεται σε ΗΣΥΧΙΑ ίσον ΤΣΙΜΟΥΔΙΑ, ούτε αυτός που προστάζεται απο τον Απόστολο να μην αυθεντεί του άλλου. Αυτός που αντιπροσωπεύει κάποιος είναι αυτός που του δίνεται η εξουσία να διδάσκει και να αυθεντεί του άλλου που είναι ο άνδρας.
Αν έχει επικρατήσει στις μέρες μας το κοσμικό πνεύμα της ισοπέδωσης αυτό δεν πρέπει να μας κάνει να υποχωρούμε σε όσα παραλάβαμε απο τους Πατέρες και Αποστόλους της Εκκλησίας.
Ο κάθε δεσπότης δεν είναι αλάθητος.
Ε όχι δα να με συγκρίνετε και με Χιλιαστάς, δεν σας επιτρέπω.
Απαντήστε επιτέλους σε αυτό που σας ερωτώ κι αφήστε τους εγωισμούς και τις εξυπνάδες.
Η Αγία Γραφή δεν μας το απαγορεύει να ψάλλουμε.
Οι υπόλοιπες ερμηνείες είναι αποκλειστικά δικές σας.
Μετά τους χαρακτηρισμούς σας "αταξία και αισχρότητα" έχετε εφεύρει τη λέξη "τσιμουδιά" η οποία δεν αναφέρεται πουθενά ως ερμηνεία του στίχου το Α' Τιμόθ. Β 11-12. Έχετε πλήρη μεσάνυκτα από Θεολογία κύριε. Ανοίξτε κανένα υπόμνημα και διαβάστε για να μην σκανδαλίζεστε όταν θα βλέπετε γυναίκες να ψάλλουν διότι θα συνεχίσουμε να ψάλλουμε προς δόξαν Θεού και μόνο.
"ψαλώ τω Θεώ μου έως υπάρχω". Ψαλμός ΡΜΕ΄. 145
Β.Β.
Εσείς έχετε μεσάνυχτα απο Θεολογία μαντάμ Β.Β. !
Εκτός και αν Θεολογία εννοείτε την μεταπατερικήθολολογία που κυκλοφορεί μπόλικη στις ημέρες μας.
Φυσικά και είστε σαν τους Χιλιαστές που τους φέρνεις επιχειρήματα και κάνουν πως δεν τα βλέπουν.
Ωστε για εσάς ΗΣΥΧΙΑ σημαίνει ΨΑΛΜΩΔΙΑ ΚΑΙ ΦΩΝΕΣ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΟ ΤΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΜΑ! Τόση λογική σας άφησε ο εγωισμός να έχετε!
Λυπάμαι για την στραβομάρα σας και τον εγωισμό σας.
Πείτε εξαρχής ότι είστε αποφασισμένη εξ'αρχής να καταπατήσετε την τάξη της Εκκλησίας, όσα επιχειρήματα και αν σας φέρουμε και αφήστε τα υπόλοιπα ότι δήθεν δεν σας δείξαμε το σωστό.
Όσοι έχουν μάτια βλέπουν ότι όσα γράψεμε ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ με την απλή λογική τί εννοεί η Αγία Γραφή και όλη η Πράξη της Εκκλησίας, η διαχρονική.
"ψαλώ τω Θεώ μου έως υπάρχω". Ψαλμός ΡΜΕ΄. 145
Να το ψάλλετε στο σπίτι σας και στους ιδιωτικούς χώρους, αν το κάνετε ειλικρινά και αφήστε τις επιδείξεις και τους εγωισμούς και τις εξυπνάδες που πάτε να τις παρουσιάσετε σαν υπακοή στο θέλημα του Θεού. Παρακοή είναι και όχι υπακοή!
Αλλά δεν φταίτε εσείς τόσο για τον εγωισμό που έχετε, όσο η χαλασμένη κοινωνία που σας αφήνει και δεν σας βάζει στη θέση σας.
Στα επιχειρήματα που έκαναν πολτό τις αστήρικτες θέσεις και συμπεριφορές σας, δεν είχατε τί να αντιτάξετε και χάσατε την ψυχραιμία σας και αρχίσατε να μιλάτε για εγωισμούς και εξυπνάδες. Οι εγωισμοί και οι εξυπνάδες υπάρχουν μόνο απο την πλευρά σας.
Σε όλους όσους δεν ενέχονται σε αυτή την αταξία και έχουν το θάρρος να παραδέχονται τα λάθη τους φάνηκαν:
Ότι ο απόστολος διατάζει ΗΣΥΧΙΑ στις γυναίκες, στις εκκλησιαστικές συναθροίσεις.
Ότι η διαχρονική πράξη της Εκκλησίας είναι να αποκλείει της γυναίκες απο την ψαλμωδία στα ιερά αναλόγια.
Ότι ακόμα και αν πάρουμε τους ψάλτες σαν αντιπρόσωπους του λαού, τότε αυτοί οι αντιπρόσωποι δεν μπορεί να είναι οι γυναίκες, που διατάσσονται απο τον Απόστολο να βρίσκονται σε ΗΣΥΧΙΑ και να μην αυθεντούν των ανδρών. Οι αντιπρόσωποι του λαού πρέπει να είναι αυτοί που αυθεντούν και που έχουν την διδασκαλική εξουσία.
Και ακόμα μπορούμε να πούμε ότι η ψαλμωδία είναι διδασκαλία. Δεν πάμε για να ευχαριστηθεί το αυτί μας στη Θ. Λατρεία αλλά για να διδαχθούμε ψυχικά. Και αφού είναι μορφή διδασκαλίας η ψαλμωδία, αυτή δεν μπορεί να γίνεται απο τις γυναίκες που της έχει απαγορευθεί η διδασκαλία.
Αυτά για όσους θέλουν να δουν, στις υπόλοιπες ευχόμαστε να ανοίξουν τα μάτια τους κάποια στιγμή γιατί επιβαρύνουν τις ψυχές τους και θα τα βρουν μπροστά τους όσοι ατιμάζουν την τάξη της Εκκλησίας.
Όσοι δεν θέλουν να σκανδαλίζονται σε περίπτωση που συνεχίζεται, το αισχρό φαινόμενο να ψάλλουν γυναίκες στους Ναούς, υπάρχει λύση.
Δεν πατάνε ΠΟΤΕ σε Ναούς που ψάλλουν γυναίκες.
Δόξα τω Θεώ υπάρχουν Ναοί και παραδοσιακοί ιερείς που σέβονται ΑΠΟΛΥΤΑ την τάξη της Εκκλησίας και απαγορεύουν τις γυναικες να πλησιάζουν "σε απόσταση χιλιομέτρων" τα αναλόγια. Εκεί θα καταφεύουν και θα αναπαύονται οι ευλαβείς πιστοί μέχρι να διαφωτιστούν και οι καλοί ιερείς που απο άγνοια ή απο κακή ενημέρωση -όπως σίγουρα είναι οι ευλαβείς ιερείς του Ιερού Ναού του παρόντος blog που μας φιλοξενεί και διακρίνονται για ευλάβεια και την σεμνότητα τους- και να σταματήσουν τα αισχρά αυτά φαινόμενα στον οίκο του Θεού.
Καλή δύναμη εύχομαι στους ιερείς του Ιερού Ναού Αγίων Χαραλάμπους και Αντωνίου Ιτέων Πάτρας και σε όλους τους χριστιανούς που σέβονται την τάξη της Εκκλησίας.
Στη θέση τους βάζουν αυτούς που παρερμηνεύουν το λόγο το Κυρίου και τον παρουσιάζουν όπως αυτοί φρονούν και θέλουν ανάλογα κάθε φορά με τον ποιον θέλουν να κτυπήσουν.
Να λυπάστε για την κατάντια σας και για την πλάνη σας.
Έχετε αναγάγει τον εαυτό σας σε κριτή ακόμη και ιεροκατήγορο όταν εκτοξεύετε με πλάγιο τρόπο "μπηχτές" εναντίον του δεσπότη μας.
Έχω Πνευματικό κι Επίσκοπο Κύριε. Σε αυτούς θα υπακούω. Όχι στον κάθε άσχετο κομπλεξικό που σκανδαλίζεται με την παρουσία γυναικών στους Ι. Ναούς.
Β.Β.
Σήμερα που η ομοφυλοφιλία θεωρείται σωστή συμπεριφορά, δεν είναι περίεργο να βρίζονται όσοι αγαπούν την τάξη της Εκκλησίας, απο ανθρώπους που παρακούουν και κάνουν τα στραβά μάτια στις εντολές του Θεού. Δεν είναι περίεργο να βλέπουμε κομπλεξικές γυναίκες να θέλουν να παραστήσουν τους άνδρες και να ανεβαίνουν στα αναλόγια και να γελοιοποιούνται. Δεν λέω όλες αυτές που ανεβαίνουν στα αναλόγια κομπλεξικες γιατί πολλές δεν ξέρουν αλλά αυτές που ενω δείχνεις τον λόγο του Θεού κάνουν πώς δεν βλέπουν και βρίζουν και απο πάνω αυτούς που φανερώνουν τις ασχημίες τους!
Έγραψα άλλα δύο σχόλια, αν δεν δημοσιευθούν, δεν συνεχίζω τον διάλογο. Με λογοκρίσιες, διάλογος δεν μπορεί να γίνει. Η αλήθεια πρέπει να φαίνεται και να μην την φοβόμαστε και την κρύβουμε.
Δεν βλέπω κανένα σχολιαστή να σκανδαλίστηκε με την παρουσία γυναικών στους Ι. Ναούς. Γιατί έχετε μάθει να διαστρέφεται τα λόγια που δεν σας αρέσουν σαν τους Χιλιαστές
Σκανδαλίζονται δίκαια απο την αισχρή παρουσία των γυναικών στους ι. Ναούς, απο την αταξία των γυναικών στους Ναούς.
Ακόμα λογικά σκανδαλίζονται - άλλο θέμα που πρέπει να ειπωθεί- απο την άσεμνη και αισχρή εμφάνιση των γυναικών στους Ναούς.
Την διαμαρτυρία στις αταξίες και στις αισχρότητες μην προσπαθείτε να τις ονομάζεται κομπλεξισμό, διότι φανερώνετε την κομπλεξικότητα σας και την ενοχή σας.
Το ότι δεν δημοσιεύονται όλα τα σχόλια και το ότι απαντά αμέσως η Β.Β. με κάνει να πιστέψω ότι αυτή έχει την διαχείρηση της σελίδας αυτής και αυτός είναι ένας άλλος λόγος που με κάνει να σταματήσω τον διάλογο υπο άνισους όρους.
Κάποιος είπε κάτι και τρέξαμε πολλοί να του πούμε «τι λες;». Αφήστε την κρίση Στον Μεγαλοδύναμο και όταν έρθει η ώρα θα μας κρίνει. Νομίζω όμως πως την ώρα της κρίσεως δεν θα κριθώ για το; σε πια καρέκλα καθόμουν όταν πήγα εκκλησία ή το εάν έψαλλα εγώ η γυναίκα μου. Ας αφήσουμε λοιπόν τους λογισμούς μας για την απέναντι πλευρά και ας κοιτάξουμε την ψυχή μας. Καλό θα ήταν να την πάμε για ένα καλό μπανάκι σε έναν ιερέα να μας την πλύνει σωστά και ας μην μείνουμε στις καρέκλες και τα ψαλτήρια. Ευλογείτε πατέρες.
Χρήστος
Φίλτατε Χρήστο ο Χριστός θα κρίνει κάθε ένα που προξένησε σκάνδαλο με τη άπρεπη και άτακτη στάση και τη συμπεριφορά του. "Ουαί δι' ου το σκάνδαλον έρχεται".
Όποιος παραβιάζει την τάξη της Εκκλησίας, την τάξη των Πατέρων που σίγουρα δεν έγινε μάταια αλλά είχε και έχει τον σκοπό και την αιτία της, αυτός θα κριθεί σίγουρα αν σκανδαλίσει και τον πιο ασθενή πιστό.
Ο απ. Παύλος σε ανθρώπους που άδικα σκανδαλίζονταν απο την τροφή των ειδωλοθύτων έλεγε δεν θα φάω κρέα στον αιώνα, για να μην σκανδαλίσω τον αδελφό μου. Πολλώ μάλλον πρέπει να είμαστε προσεκτικοί σε πράγματα που σκανδαλίζουν κατα λογική συνέπεια τους άλλους, όπως είναι η παραβίαση της τάξης της Εκκλησίας.
Αδελφέ των 11:36 π.μ., τα σχόλια δημοσιεύονται με τη σειρά που στέλνονται και εφόσον οι διαχειριστές του ιστολογίου ασχολούνται με το συγκεκριμένο διακόνημα.
Με την αδελφή Β.Β. όπως ούτε και με σένα, ουδεμία σχέση έχει το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλώ όμως όλους να κρατηθεί επίπεδο ευπρεπείας για να μπορούν να δημοσιεύονται τα σχόλιά σας.
Με αγάπη Χριστού
π. Ιωάννης
Ο δεσπότης της Πάτρας ο Χρυσόστομος φαίνεται ευλαβής δεσπότης και να μην προσπαθεί η Β.Β. να βάλει έχθρες μεταξύ μας ή να βλέπει "μπηχτές" εκεί που δεν υπάρχουν. Δεν είναι καμία "μπηχτη" το να πεις ότι ο δεσπότης δεν είναι αλάθητος. Ο μητροπολίτης Χρυσόστομος φαίνεται και αυτός να έχει παραπλανηθεί απο άγνοια, χρειάζεται ενημέρωση να ενημερωθούν και οι καλοί και σεμνοί επίσκοποι σαν τον Χρυσόστομο, για να σταματήσουν τα αισχρά φαινόμενα της αταξίας των γυναικών στους Ναούς.
Ευχαριστώ και για την διεκρίνιση Γέροντα Ιωάννη και με συγχωρείτε για την βιαστική μου κρίση. Ζητώ την ευχή σας.
Εντάξει Γέροντα Ιωάννη τώρα βλέπω ότι δημοσιεύθηκαν όλα τα σχόλια. Ευχαριστώ για την συγκατάβαση σας και την δίκαιη στάση σας που δείχνει την ευλάβεια σας.
Να συμπληρώσω το σχόλιο 12,19 μμ , το "Ουαί δι' ου το σκάνδαλον έρχεται" το είπε ο Ίδιος ο Χριστός.
Μεγάλο εγωισμό διακρίνω από τα σχόλια και μία τάση οτι τα ξέρω όλα και ήρθα να σας διορθώσω. Ο αναμάρτητος πρώτος το λίθο βαλέτω.Κρίμα που βλέπουμε μόνο ότι θέλουμε να δούμε!
Δεν βλέπω να ισχυρίστηκε κανείς ότι είναι αναμάρτητος. Το ζητούμενο είναι τουλάχιστον την αμαρτία μας, να μην την κάνουμε και αγιότητα! Την αταξία, να μην την κάνουμε τάξη και κανόνα της Εκκλησίας.
Δεν βλέπω να συμφωνεί κανείς μαζί σας κύριε.
Με ποια λογική "τα επιχειρήματά σας έκαναν πολτό" τα δικά μου; Μόνος σας επαινείτε τον εαυτό σας. Χαίρομαι πάντως που είστε «ταπεινόφρων»…. αναφέρομαι στο σχόλιό σας των 10:50. Και μιλάτε για δικό μας εγωισμό….!!
Εσείς αστήρικτα αναμασάτε ένα χωρίο και το παρερμηνέψατε τόσο που του δώσατε και κατάλαβε.
Κι ενώ κάνετε λόγο για την Αγία Γραφή και το Ιερό Πηδάλιο, τα οποία όπως φαίνεται αγνοείτε, -διαφορετικά θα είχατε άλλη συμπεριφορά- δεν απαντάτε σε αυτό που σας ρώτησα τόσες φορές. Ούτε και πρόκειται να μου απαντήσετε.
Άντε αραδιάζουμε μερικές λέξεις - όρους Σύμβολα και εμφανίζουμε -όπως οι αιρετικοί- δικές μας θεωρίες τις οποίες θέλουμε να επιβάλουμε. Και αν μετανιώσουμε για τις χαζομάρες μας επειδή ανοίγουμε το στόμα μας και δεν ξέρουμε τι λέμε, ιεροκατηγορούμε και μετά προσπαθούμε να τα μπαλώσουμε με σχόλιο των 12:23 ρίχνοντας τις ευθύνες στη Β.Β.
Μιλάμε για μεγάλες φαιδρότητες. Τις προξενούν αυτοί που ερμηνεύουν τον Απόστολο Παύλο!!! – Να ποιοι πραγματικά χάνουν την ψυχραιμία τους!!!
Όσον αφορά την λέξη ομοφυλοφιλία -άσχετη με το θέμα- μόνο εσείς την αναφέρετε και δεν ξέρω το γιατί!!!
Υ.Γ. Πάτερ Ιωάννη συγνώμη για την ένταση.
Β.Β.
τωρα κατι σας εχει πειράξει και θελετε να εχετε τον τελευταίο λόγο. Λοιπόν πείτε μας ότι άλλο θέλετε και αφήστε τα δήθεν...
Δεν επαίνεσα τον εαυτό μου, αλλά τα όσα λέει ο Απόστολος Παύλος.
Δεν παρερμήνευσα κανένα χωρίο αλλά έχετε μεσάνυχτα απο Θεολογία Β.Β. , αυτό που γνωρίζετε πολύ καλά είναι πώς θα δικαιώσετε τον εγωισμό σας και πώς θα παρερμηνεύσετε την Αγία Γράφη.
Όπως οι αιρετικοί με τον μεγάλο εγωισμό, έτσι και εσύ Β.Β. δεν θέλεις να παραδεχτείς όσα βγάζουν μάτι, για να μην ταπεινωθείς και να μην μετανοήσεις.
Είπα για την διαχρονική παράδοση και τάξη της Εκκλησίας που είναι να αποκλείει της γυναίκες απο την ψαλμωδία στα ιερά αναλόγια και να χειροθετεί ΜΟΝΟ άνδρες στις θέσεις ψαλτών και αναγνωστών και μπόρεσε κανένας να πει το παραμικρό. Αν κάποιος το τολμούσε θα ξέπεφτε ακόμα περισσότερο, εκτός και αν είχε ιστορικά στοιχεία που να το έδειχναν αυτό που λέει.
Είπα για το ΗΣΥΧΙΑ που λέει ο απόστολος Παύλος και πάλι κανείς που έχει αυτοσεβασμό, δεν μπορεί να πει οτι ΗΣΥΧΙΑ σημαίνει ΨΑΛΜΩΔΙΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΝΕ ΟΙ ΠΑΝΤΕΣ. Και αυτό είναι άτρωτο επιχείρημα. Αν κάποιοι το ησυχία το ερμηνεύσουν σε ψαλμωδία, τότε αυτοί κάνουν σαν τους αιρετικούς που κάνουν το πικρό, γλυκό για να μην αλλάξουν την λαθεμένη γνώμη τους.
Είπα για τους ψάλτες ως την αντιπροσώπευση του λαού που δεν μπορεί να γίνεται απο τις ομάδες που λέει ο απόστολος ότι πρέπει να μην αυθεντούν και να βρίσκονται σε ησυχία και σε υποταγή και πάλι δεν υπήρξε καμία αντίκρουση με επιχειρήματα.
Είπα για την ψαλμωδία που είναι μορφή διδασκαλίας, αφού διδασκόμαστε απο την ψαλμωδία, πάλι κανείς δεν είπε κάτι που να βεβαιώνει ότι η ψαλμωδία δεν έχει σχέση με την διδασκαλία, που να δείχνει ότι απο την ψαλμωδία δεν διδασκόμαστε. Λογικό να μην έχετε τί να πείτε.
Για την Β.Β. που δεν καταλαβαίνει τί σημασία είχε η αναφορά στην ομοφυλοφιλία. Η ομοφυλοφιλία αναφέρθηκε σαν το χειρότερο αμάρτημα της εποχής μας και το χειρότερο σκάνδαλο. Αν η ομοφυλοφιλία που είναι το χειρότερο, θεωρείται στις μέρες μας σαν φυσιολογικό πράγμα, πολύ περισσότερο θα συμβαίνει με μικρότερα αμαρτήματα όπως είναι η αταξία στους Ναούς.
Μεγάλες φαιδρότητες λέει η Β.Β. που δείχνει ότι έχασε την ψυχραιμία της και έδειξε το πραγματικό της πρόσωπο με τις βρισιές της και όταν φάνηκε απο τον διάλογο ότι εθελοτυφλεί σε χωρία της Αγίας Γραφής που βγάζουν μάτι.
Η Β.Β. αγνοεί και την Αγία Γραφή και το Ιερό Πηδάλιο ή το διαβάζει όπως οι αιρετικοί και γι' αυτό δεν χρειάζεται περισσότερος διάλογος μαζί της αλλά περισσότερη ταπείνωση να δει σωστά αυτά που ήδη γράφτηκαν.
Δεν θέλω Χρήστο να έχω τον τελευταίο λόγο και ούτε με πείραξε κατι άλλο εκτός απο την παρερμηνεία των όσων λέω και απο την παρερμηνεία που κάνει η Β.Β. στα χωρία της Αγίας Γραφής.
Με πειράζει η αταξία τους Ναούς και ακόμα περισσότερο η εγωιστική στραβομάρα κάποιων στα αυτονόητα και η δικαιολογία της αταξίας με φθηνές και αστείες δικαιολογίες. Όταν γίνεται η αμαρτία, τουλάχιστον να λέμε ότι είναι αμαρτία και την αταξία όταν γίνεται τουλάχιστον αν την λέμε αταξία.
Δεν υπάρχει δήθεν και μην παίρνει προσωπικά όσα γράφω, γενικά μιλάω.
Δεν υπάρχει δήθεν και μην παίρνειΣ προσωπικά όσα γράφω, γενικά μιλάω.
Είπες, Είπες, Είπες....
Δεν προλαβαίνω να πω μια κουβέντα και μου την επιστρέφετε ως δική σας.
Δείγματα αιρετικών έχει η δική σας συμπεριφορά. Δεν έχω κάνει κάτι κακό για να μετανοήσω κύριε. Εγώ δεν πήρα χωρίο της Αγίας Γραφής και να το μεταφράσω όπως εγώ θέλω!!!
Δείξτε μας τώρα σε ποιούς ερμηνευτές θα βρούμε όλα αυτά που ισχυρίζεστε και θέλετε ντε και καλά εφαρμόσουμε. Διότι θέλετε να επικρατήσει ως ορθή η άποψή σας. Εδώ φαίνεται ο εγωισμός σας.
Δώστε μας πηγές από έγκριτους Θεολόγους ερμηνευτές-μεταφραστές της Αγίας Γραφής που συμμερίζονται όσα λέτε. Περιμένω με ανυπομονησία....
Β.Β.
http://agiameteora.net/index.php/mikres-periplaniseis/2408-ek-ton-logon-sou-dikaiothisetai-kai-ek-ton-logon-sou-katadikasthisi
Απάντηση στο σχόλιο 3,31 μμ της Β.Β. που δεν καταλαβαίνει τα εύκολα και αυτονόητα λόγια.
"Στου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα"!
Τί έγινε βρε παιδιά; Μήπως μου βρόντηξε κανείς την πόρτα μετά από τόσες ημέρες για να δώσει απαντήσεις στα ερωτήματά μου;
ΟΧΙΙΙΙΙΙΙΙ................!!!!
Άρα κουφή δεν είμαι κύριε του σχολίου "17 Αυγούστου 2013 - 5:38 μ.μ."
Δεν βρήκατε τίποτα ε! ή μήπως ψάχνετε ακόμη!!!!
Εγώ πάντως αναμένω....
B.B.
Στης κουφής την πόρτα όσο θέλεις βρόντα.
Αν δεν ταπεινωθεί όσες υστερικές φωνές εγωισμού και αν βγάζει, δεν θα καταλάβει και δεν θα ακούσει τίποτα μα τίποτα..
Φιλαράκο η κοπελιά σου λέει κάτι συγκεκριμένο. Και συ της λες άλλα λόγια να αγαπιόμαστε. Δεν διακρίνω κάποια υστερική φωνή. Από την αρχή των σχολίων που διάβασα, σου ζητά να της τεκμηριώσεις αυτά που λες μέσα από την Αγία Γραφή. Η μετάφραση του χωρίου που προβάλλεις είναι παντελώς άσχετη με όσα λες...
Μάλλον εσύ είσαι κουφός ή θέλεις να παριστάνεις τον κουφό!!!
Α και για να μην ξεχνιόμαστε, ταπεινότητα πρέπει να έχει και αυτός που διδάσκει την ταπεινότητα....!
Ανώνυμε 4:45 μμ εσύ φαίνεται είσαι άσχετος και με την Αγία Γραφή και με την ελληνική γλώσσα και με το εκκλησιαστικό πνεύμα.
Δημοσίευση σχολίου