Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu


Αναζήτηση θεμάτων ιστολογίου

Συναξάριον


Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΜΑΣ κ.κ. ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ

Ο ΘΕΟΦΙΛΕΣΤΑΤΟΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΕΡΝΙΤΣΗΣ κ. ΧΡΥΣΑΝΘΟΣ

Χαιρετισμοί προς την Υπεραγία Θεοτόκο

Χαιρετισμοί προς την Υπεραγία Θεοτόκο
Καντε κλικ στην εικόνα της Παναγίας και διαβάστε τους

Ακολουθία της Θείας Μεταλήψεως

Ακολουθία της Θείας Μεταλήψεως
Καντε κλικ στην φωτογραφία και διαβάστε

Η Ακολουθία του Μικρού Αποδείπνου από την Ι.Μ. Ομπλού

Η Ακολουθία του Μικρού Αποδείπνου από την Ι.Μ. Ομπλού
Καντε κλικ στην εικόνα για να δείτε το Video

Συμβουλές πριν από την Εξομολόγηση και τη Θεία Κοινωνία

Συμβουλές πριν από την Εξομολόγηση και τη Θεία Κοινωνία
Καντε κλικ στην φωτογραφία για να εμφανισθεί το θέμα

Πριν τον Γάμο...

Πριν τον Γάμο...
Καντε κλικ στην φωτογραφία για να εμφανισθεί το θέμα

Δυο λόγια για τη βάπτιση του παιδιού σας

Δυο λόγια για τη βάπτιση του παιδιού σας
Καντε κλικ στην φωτογραφία για να εμφανισθεί το θέμα

Πότε και πώς νηστεύομε;

Πότε και πώς νηστεύομε;
Καντε κλικ στην φωτογραφία για να εμφανισθεί το θέμα

Το σημείο του Σταυρού

Το σημείο του Σταυρού
Καντε κλικ στην φωτογραφία για να εμφανισθεί το θέμα

Blog Archive

Από το Blogger.
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2015
Print Friendly Version of this pagePrint Get a PDF version of this webpagePDF


TA ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΤΟΥ 2015
(Χριστουγεννιάτικη Χιουμοριστική παράσταση)
πρεσβυτέρου Ιωάννου Δημητροπούλου

Ανέβηκε στην Χριστουγεννιάτικη Εορτή των Κατηχητικών Ομάδων του Ι.Ν. Αγίων Χαραλάμπους και Αντωνίου εις Κρύα Ιτεών των Πατρών, τον Δεκέμβριο του 2015

ΠΡΟΣΩΠΑ

ΛΟΥΚΑΣ – Παππούς 98 ετών
ΕΡΑΣΜΙΑ - Γυναίκα Λουκά
ΑΛΕΚΑ – Φίλη Ερασμίας
ΧΡΗΣΤΟΣ – Υιός Λουκά
ΜΕΛΠΩΜΕΝΗ – Νύφη Λουκά
ΚΑΤΕΡΙΝΑ - Εγγονή Λουκά
ΛΟΥΚΑΣ μικρός – Εγγονός Λουκά


(Οι σκηνές του έργου διαδραματίζονται σε ένα σπίτι συνταξιούχων λίγο πριν τα Χριστούγεννα. Η οικονομική κρίση από τη μία και η ανεξέλεγκτη εξέλιξη της τεχνολογίας από την άλλη, έχουν φέρει νέα δεδομένα στην ελληνική οικογένεια, που λίγα χρόνια πριν θα φάνταζαν εντελώς άγνωστα. Στο θεατρικό που ακολουθεί θα καταλάβετε τι εννοούμε.)

Ανοίγει η αυλαία. Ο Λουκάς κάθεται σε μια πολυθρόνα του καθιστικού και παίζει με ένα ipad. Χαρακτηριστικά του: τα άσπρα του μαλλιά, τα γυαλάκια του, τα εμφανή γεράματα και ο καθετήρας που κρέμεται δίπλα του.

ΛΟΥΚΑΣ. (Συνεχίζει το παιγνίδι και κάποια στιγμή μονολογεί παίζοντας). Αχ! Τι να πρωτοκάνει κανείς;… Δεν προλαβαίνω με τόσα αιτήματα φιλίας… Που να πρωτοδώσω απολογία….. Ούτε γυμναστήριο μπορώ να πάω, ούτε για spa…. Άλλοι πάνε για σκι τέτοια εποχή…… Έρχονται Χριστούγεννα, πρωτοχρονιές, γιορτές, όλο και κάπου θα με καλέσουν… Σε κανα ρεβεγιόν, σε κανα πάρτι …. Πρέπει να προσέχω, να είμαι σε φόρμα. Ευτυχώς που υπάρχει και το Face book και περνάει δημιουργικά η μέρα μου. Ενημερώνομαι… (Απευθύνεται στο κοινό και κάνει για λίγο διάλογο) Εσείς έχετε Face book…….; (Μόλις τελειώσει ο διάλογος με το κοινό) Για κάτσε να δω μην έχω κανένα μήνυμα από τη Σούζυ. (Χτυπάει το κουδούνι. Ο Λουκάς στον κόσμο του παίζει με το ipad. Αδιαφορεί... Μετά από λίγο μπαίνει η γυναίκα του η Ερασμία φορτωμένη με τσάντες και διαμαρτύρεται)
ΕΡΑΣΜΙΑ. Καλά δεν ακούς το κουδούνι;
ΛΟΥΚΑΣ. Τ’ ακούω….
ΕΡΑΣΜΙΑ. Και γιατί δεν ανοίγεις την πόρτα;
ΛΟΥΚΑΣ. Έχω δουλειά δε βλέπεις; Κοιτάζω τα «ιμέλια» μου…
ΕΡΑΣΜΙΑ. Τί κοιτάζεις μωρέ; 800 βαθμούς μυωπία έκανες με αυτό το ρημάδι! (παίρνει πιο ήρεμο ύφος) Λουκά μου κατάλαβέ το…. Δεν είναι τούτα για μας (δείχνοντας το ipad), Εμείς γεράσαμε……
ΛΟΥΚΑΣ. Εσύ γέρασες Ερασμία…. Εγώ νιώθω μόλις 18 χρονών!!!
ΕΡΑΣΜΙΑ. Τί λες μωρέ; Θα με τρελάνεις; Εσύ καθόσουν στο ίδιο θρανίο με το Μητσοτάκη… Όχι 18, 98 θέλεις να πεις…
ΛΟΥΚΑΣ. Ε και τι με αυτό εκείνος γέρασε… Εγώ είμαι νιάτο…
ΕΡΑΣΜΙΑ. Τρομάρα σου!!! Κοιτάξτε ένα νιάτο που του κρέμεται ο καθετήρας….!
ΛΟΥΚΑΣ. Δεν είναι καθετήρας… Είναι το τσαντάκι μου….!
ΕΡΑΣΜΙΑ. Καλά-Καλά… πάω να μαγειρέψω….. Θα σου φτιάξω μπίγουλη που είναι ελαφριά….
ΛΟΥΚΑΣ. Δεν μ’ αρέσει η μουσταλευριά. Θέλω hot dog!!!
ΕΡΑΣΜΙΑ. Τί λες ρε ξεκούτη που έμαθες και το hot dog!!! (κάνει γκριμάτσα)
ΛΟΥΚΑΣ. Ξεκούτα είσαι και φαίνεσαι…(Χτυπάει το κουδούνι. Ανοίγει η Ερασμία. Μετά από λίγο μπαίνει η Αλέκα φίλη της Ερασμίας, γριά καλοστεκούμενη. Αγκαλιές φιλιά οι δύο φίλες). Γεια σου Αλέκα. Τί κάνεις;
ΑΛΕΚΑ. Καλά εσύ πως είσαι;
ΛΟΥΚΑΣ. Να εδώ παίζω στο ιντερνέτι μια πασιέντζα…
ΑΛΕΚΑ. Α! Και συ είσαι φαν αυτού του σπορ;
ΛΟΥΚΑΣ. Ναι μου αρέσει πολύ….
ΕΡΑΣΜΙΑ. Άλλη τρελέγκω του λόγω σου…
ΑΛΕΚΑ. Γιατί τρελέγκω Ερασμία μου; Κάποτε μαζευόμαστε και παίζαμε κανά χαρτάκι… Θυμάστε παλιά τέτοιες μέρες το στρώναμε….. Τον μάδαγα το Λουκά….
ΛΟΥΚΑΣ. Όχι και με μάδαγες; Γκίνια είχα…. με γλωσσότρωγε η φιλενάδα σου….
ΑΛΕΚΑ. Γκίνια ξεγκίνια.. σε μάδαγα… πέρναγε η ώρα, τηρούσαμε το έθιμο…. Τώρα, από τη μία τα μνημόνια, από την άλλη ο Σόιμπλε, από την άλλη η Μέρκελ, από την άλλη ο Τσακαλώτος, πάει η σύνταξη…. Ούτε για τα φάρμακα δε φτάνει…
ΕΡΑΣΜΙΑ. Πέστα Αλέκα μου. (συμφωνεί).
ΛΟΥΚΑΣ. Πάντως και τώρα μαζευόμαστε και βλέπουμε τα αποτελέσματα των εκλογών. Παραγγέλνουμε και καμιά πίτσα… Δε μπορείς να πεις; Κάθε εξάμηνο εκλογές έχουμε σε τούτη τη χώρα…. Ε και κάνα δημοψήφισμα ενδιάμεσα, καλό μας κάνει για τα μάτια του κόσμου βέβαια… γιατί όχι ψηφίζει ο Λαός Ναι το εκλαμβάνουν αυτοί…. Δε βαριέσαι καλά περνάμε όταν μαζευόμαστε… αλλά αντί να παίξουμε κάνα χαρτάκι εμείς… (τον διακόπτει η Αλέκα)
ΑΛΕΚΑ. Μας έχουν βάλλει και κείνα τα capital controls… Πού να σηκώσεις λεφτά από την τράπεζα για να παίξεις; Γι’ αυτό περιοριζόμαστε σε καμιά πασιέντζα στο laptop.
ΛΟΥΚΑΣ. Συμφωνώ…
ΕΡΑΣΜΙΑ. Πάψε εσύ, αμέσως συμφωνείς. Μέσα στην τεχνολογία σε βλέπω φιλενάδα….
ΑΛΕΚΑ. Τα capital controls Βλέπεις… Τι να κάνουμε;
ΕΡΑΣΜΙΑ. Εμένα πάντως μου έχει λείψει ο Γιάνης…..
ΑΛΕΚΑ. Ποιος Γιάννης;
ΕΡΑΣΜΙΑ. Ο Βαρουφάκης καλέ…. Καλά τι παίδαρος πολύ τον συμπαθούσα.
ΑΛΕΚΑ. Ναι βρε παιδί μου… Τι ωραία κασκόλ φορούσε; Αλλά και κείνη η μύτη… πολύ με άναβε.
ΛΟΥΚΑΣ. Δεν ξέρω τι λέτε… Εμένα μου άρεσε πολύ η Ζωή Κωνσταντοπούλου. Πολύ μου έχει λείψει… Έφυγε και δεν έχει ενδιαφέρον πλέον η βουλή. Περνούσα την ώρα μου βλέποντας τη Ζωάρα να προσπαθεί να βάλλει τάξη και να γίνονται όλα μπάχαλο εκεί μέσα…
ΑΛΕΚΑ. Ναι διάβασα τις μετρήσεις της ΑGP. Το κανάλι της βουλής πάει για κλείσιμο…. Δεν κάνει τα νούμερα που έκανε πριν από τέσσερις μήνες…..
ΛΟΥΚΑΣ. Η καλύτερη πρόεδρος της Βουλής ήτανε, μέχρι και τα λάστιχα των αυτοκινήτων άλλαζε. Τώρα τι κάνουμε;
ΕΡΑΣΜΙΑ. Εγώ πάω να μαγειρέψω… Θα μείνεις Αλέκα μου για φαγητό έ;
ΑΛΕΚΑ. Όχι μωρέ φιλενάδα να μη σας βάζω σε κόπο….
ΕΡΑΣΜΙΑ. Μη το ξαναπείς… κανένας κόπος. Πάω στη κουζίνα… εσείς πέστε τα.
ΛΟΥΚΑΣ. (Αφού έχει απομακρυνθεί η Ερασμία) Ψέματα έλεγα πριν….
ΑΛΕΚΑ. Τί εννοείς;
ΛΟΥΚΑΣ. Να δεν παίζω πασιέντζα….
ΑΛΕΚΑ. Αλλά τί κάνεις;
ΛΟΥΚΑΣ. Μιλάω με τους φίλους μου στο face book !!! Εσύ έχεις face book;
ΑΛΕΚΑ. Έχω.
ΛΟΥΚΑΣ. Αλήθεια;
ΑΛΕΚΑ. Αλήθειαααααα.
ΛΟΥΚΑΣ. Πολύ ωραία χαίρομαι (Τρίβει τα χέρια του) … Δε μου λες; Πόσους φίλους έχεις στο face book;
ΑΛΕΚΑ. Καμιά 200αριά…
ΛΟΥΚΑΣ. Μόνο;
ΑΛΕΚΑ. Γιατί εσύ πόσους έχεις;
ΛΟΥΚΑΣ. 7.500 !
ΑΛΕΚΑ. Έλα…. (παραξενεύεται)
ΛΟΥΚΑΣ. Έρχομαι. Θέλεις να γίνουμε φίλοι (ναζιάρικα);
ΑΛΕΚΑ. Να γίνουμε….
ΛΟΥΚΑΣ. Ωραία θα μου πατάς και λίκε (Τρίβει τα χέρια του) … Πες μου τι προφίλε έχεις;
ΑΛΕΚΑ. 18χρονη Πεταλούδα….!!!
ΛΟΥΚΑΣ. Α! τη μπαγάσω τι σκέφτηκεεεεεε…….
ΑΛΕΚΑ. Εσύ;
ΛΟΥΚΑΣ. Μπιουτιφούλε Boy….!!!
ΑΛΕΚΑ. Τί;
ΛΟΥΚΑΣ. Μπιουτιφούλε Boy….!!!
ΑΛΕΚΑ. Α! και συ δεν πας πίσω…..
ΛΟΥΚΑΣ. Όχι εγώ μόνο μπροστά πάω… Γιατί είμαι και πολύ νέος και θέλω να έχω κατακτήσεις να ούμε….
ΑΛΕΚΑ. (Ειρωνικά) Καταλαβαίνω, καταλαβαίνω ….. Δηλαδή πόσο χρονών είσαι; Γιατί και πολύ νέος, δεν το λες; (Σαν να μιλάει από μέσα της)….. Εμένα γιατί κάτι μου λέει ότι έχει πατήσει τα 90;;;;
ΛΟΥΚΑΣ. (Κάνει ότι δεν ακούει).
ΑΛΕΚΑ. (πιο έντονα) Θα μου πεις πόσο χρονών είσαι ;;;
ΛΟΥΚΑΣ. Εεεεεεεεεεεεεε;
ΑΛΕΚΑ. (πιο έντονα) Θα μου πεις πόσο χρονών είσαι ;;;
ΛΟΥΚΑΣ. (δε μιλάει καθαρά) Οοοοό.
ΑΛΕΚΑ. Τί οοοοό;
ΛΟΥΚΑΣ. Οοοοό.
ΑΛΕΚΑ. Τί νούμερο είναι αυτό;
ΛΟΥΚΑΣ. Οοοοό.
ΑΛΕΚΑ. Τί;
ΛΟΥΚΑΣ. (αποφασίζει να μιλήσει καθαρά αλλά λέει ψέματα)28!!!
ΑΛΕΚΑ. (βάζει τα γέλια)Ναι καλά…. Έξω τα καλοκαίρια, τα φθινόπωρα μη σου πω και τα σαββατοκύριακα….
ΛΟΥΚΑΣ. Εντάξει θα σου πω…. 38. Καλά είναι;
ΑΛΕΚΑ. (γελώντας) Καλά τι νομίζεις, ότι σε πίστεψα; Μασάει η κατσίκα ταραμά;
ΛΟΥΚΑΣ. Γιατί θεωρείς τον εαυτό σου κατσίκα;
ΑΛΕΚΑ. Έλα ρε χριστιανέ μου… πες μου την ηλικία σου… Και γω κρύβω καμιά δεκαριά χρονάκια μήπως στραβώσω κανά γαμπρό, που να έχει τον τρόπο (κάνει τη σχετική χειρονομία που σημαίνει χρήματα) αλλά δεν το παίζω και τεκνό… Είπαμε….
ΛΟΥΚΑΣ. Ούτε εγώ το παίζω… Είμαι !!!
ΑΛΕΚΑ. Ναι ε !…. Πρώτη φορά βλέπω τεκνό με μασέλα και καθετήρα !!!
ΛΟΥΚΑΣ. Δεν έχω καθετήρα…
ΑΛΕΚΑ. Και τι είναι αυτό που κρέμεται;
ΛΟΥΚΑΣ. Τσαντάκι !!!
ΑΛΕΚΑ. (ψιλονευριάζει)Μα για ηλίθια με περνάς;
ΛΟΥΚΑΣ. Καλά – καλά… Δεν σε περνάω για ηλίθια…. Η αλήθεια είναι ότι έχω πατήσει τα 50.
ΑΛΕΚΑ. (Ειρωνικά) Άντε…
ΛΟΥΚΑΣ. Δεν σε πείθω ε;
ΑΛΕΚΑ. Εγώ;;;; Ότι πεις …. Αλλά μη νομίζεις ότι τρώω κουτόχορτο …
ΛΟΥΚΑΣ. Καλά θα σου πω, αλλά μη το πεις στις φίλες σου…..!!!
ΑΛΕΚΑ. Δεν θα το πω …
ΛΟΥΚΑΣ. Οοοοό.
ΑΛΕΚΑ. Τί οοοοό;
ΛΟΥΚΑΣ. 98!
ΑΛΕΚΑ. Μάλιστα !!!!! Να τα εκατοστίσεις !!!
ΛΟΥΚΑΣ. Φτου φτου φτου…. Κουνήσου απ’ τη θέση σου…..
ΑΛΕΚΑ. Γιατί κάνεις έτσι άνθρωπέ μου τι σου είπα;
ΛΟΥΚΑΣ. Να τα κατοστίσω….
ΑΛΕΚΑ. Ε, και;
ΛΟΥΚΑΣ. 98 σου είπα ότι είμαι Αλέκα… και συ μου λες να τα κατοστίσω…; Γι’ αυτό δεν θέλω να λέω την ηλικία μου… Όχι τίποτε άλλο… τρίβει τα χέρια του ο Αντώνης που έχει εκείνο το μακρύ αυτοκίνητο… Ξέρεις με τις τζαμαρίες και τα φωτάκια… που τους επιβάτες τους παίρνει μόνο ξαπλωμένους !!!
ΑΛΕΚΑ. (γελώντας) Συγνώμη… Δεν εννοούσα αυτό….
ΛΟΥΚΑΣ. Όχι άλλη φορά να μην επιμένεις…(Χτυπάει το κουδούνι.)
ΕΡΑΣΜΙΑ. (Ακούγεται από την κουζίνα) Λουκά το κουδούνι….
ΛΟΥΚΑΣ. Το άκουσα γυναίκα δεν είμαι κουφός….
ΕΡΑΣΜΙΑ. (Ακούγεται από την κουζίνα) Ε, άντε πουλάκι μου να ανοίξεις τα παιδιά θα είναι….
ΛΟΥΚΑΣ. Πάω. (Ο Λουκάς κρατώντας το καθετήρα στο χέρι πάει σιγά-σιγά να ανοίξει την πόρτα. Είναι Τα εγγόνια του. Εμφανίζεται στην υποδοχή και η Ερασμία)
ΕΡΑΣΜΙΑ. Καλώς μου τα…. (Αγκαλιές φιλιά) Καθίστε μην κάθεστε όρθια… (κάθονται). Πέστε τα με το παππού σας. Εγώ θα πάω να συνεχίσω το μαγείρεμα…
ΑΛΕΚΑ. Θα έρθω κι εγώ να σε βοηθήσω Ερασμία μου… (πάνε κουζίνα)
ΛΟΥΚΑΣ. (Αγκαλιάζοντας τα εγγόνια του) Τι μου κάνεις Λουκάκο μου;
ΛΟΥΚΑΣ μικ. Έλα ρε παππού μεγάλωσα πια…. Μη με λες Λουκάκο…. Μου θυμίζει λουκάνικο άμα με λες έτσι…. και τώρα νηστεύουμε και καταλαβαίνεις… ΛΟΥΚΑΣ. Καλά Λουκανικάκο μου!
ΛΟΥΚΑΣ μικ. (Τσαντισμένος και με δυνατή φωνή, κοφτά) Παππού…
ΚΑΤΕΡΙΝΑ. Σταμάτα βρε να φωνάζεις στο παππούλη μου…. (του κάνει νάζια χαϊδεύοντάς του τη μύτη και τα μαλλιά) Τζουτζούκο μου εσύ!!!
ΛΟΥΚΑΣ. (απευθυνόμενος στο Λουκά μικ.) Αυτό είναι παιδί. Είδες πως συμπεριφέρεται η αδελφή σου στο παππού της;
ΛΟΥΚΑΣ μικ. Αμ έχει το σκοπό της αυτή….
ΚΑΤΕΡΙΝΑ. Λουκάκο σκάσε….
ΛΟΥΚΑΣ μικ. (σηκώνεται νευριασμένος επάνω) Άμα σου αστράψω καμία μικρή, θα σου πω εγώ….
ΛΟΥΚΑΣ. Ελάτε τώρα μη μαλώνετε μέρες που έρχονται….
ΛΟΥΚΑΣ μικ. Μα δε την ακούς; Θέλει να μου σπάσει τα νεύρα…
ΚΑΤΕΡΙΝΑ. Καλά δεν είπαμε και τίποτα….(μετά από λίγο, κάνει νάζια) Παππούκο μου….
ΛΟΥΚΑΣ. Αν θέλεις Κατερινούλα μου, άσε τα παππού και τα παππούκο μου… δεν είμαι δα και κανένας γέρος….
ΚΑΤΕΡΙΝΑ. Εγώ Παππούκο μου ότι πεις….. (την αγριοκοιτάζει ο παππούς)
ΛΟΥΚΑΣ μικ. (απευθυνόμενος στο παππού) Όχι …. για να δεις τη γλύκα….
ΛΟΥΚΑΣ. Αν δεν σας πειράζει θα επιθυμούσα να με αποκαλείται Λούκας…. Μου ταιριάζει πιο πολύ νομίζω… και όσο να’ ναι με μικραίνει κι όλας….. (τα παιδιά κάνουν μεταξύ τους γκριμάτσες)
ΚΑΤΕΡΙΝΑ. Οκ παππούκο μου, εεεεε Λούκας μου ήθελα να πω… (το παίρνει απ’ την αρχή ναζιάρικα) Λούκας μου….
ΛΟΥΚΑΣ. Τί είναι Κατερινούλα μου;
ΚΑΤΕΡΙΝΑ. Να μωρέ τα άλλα παιδάκια στο σχολείο έχουν iPhone 6 Plus κι εγώ έχω ετούτο δω το μπρίκι (δείχνει το κινητό της).
ΛΟΥΚΑΣ. Και τι θέλεις Κατερινούλα μου;
ΚΑΤΕΡΙΝΑ. Να Λούκας μου, Χριστούγεννα έρχονται, δώρα κάνουν στα παιδάκια…. Να μη στα πολυλογώ, έχει βγάλει η Apple ένα iPhone όλο τρέλα…..
ΛΟΥΚΑΣ μικ. Νάτα μας…..(απευθύνεται στο κοινό) Εκεί πήγαινε το τζουτζούκο και το παππούκο….
ΛΟΥΚΑΣ. Τι θέλεις να πεις με το όλο τρέλα…. μήπως σε τρελάνει κοριτσάκι μου…
ΚΑΤΕΡΙΝΑ. Όχι Λούκας μου…. Θέλω να πω ότι αυτό το iPhone, το 6 Plus, έχει οθόνη αφής 5.5 HD, βασικό επεξεργαστή 1480 MHz, πλήθος εφαρμογών, φωτογραφική μηχανή με φλας, βιντεοκάμερα υψηλής ανάλυσης, τηλεόραση, GPS, Wi-Fi, Bluetooth, παίρνει έχτρα μνήμη SD...
ΛΟΥΚΑΣ. Καφέ φτιάχνει;
ΚΑΤΕΡΙΝΑ. Όχι Λούκας μου…..
ΛΟΥΚΑΣ μικ. (έντονα) Όχι ακόμα Λούκας της….. διότι το επόμενο μοντέλο που θα σου ζητήσει μπορεί και να φτιάχνει….
ΛΟΥΚΑΣ. Και πόσο κάνει Κατερινούλα μου;
ΚΑΤΕΡΙΝΑ. (ναζιάρικα) Λούκας μου αυτό τώρα είναι σε τιμή προσφοράς … κοστίζει μόνο 679 ευρώ και 90 λεπτά. (παθαίνει ένα ψιλοεγκεφαλικό ο Λουκάς)
ΛΟΥΚΑΣ μικ. Μικρή τον πέθανες τον παππού… Να δω τι θα πεις στο μπαμπά άμα έρθει…. (ο Λουκάς , βήχει-πνίγεται )Πήγαινε να του φέρεις ένα ποτήρι νερό…
ΚΑΤΕΡΙΝΑ. (τρομαγμένη )Πάω – πάω…. (του φέρνει το νερό έρχονται και οι άλλες να δουν τι συμβαίνει)
ΚΑΤΕΡΙΝΑ. Πιες Λούκας μου….
ΕΡΑΣΜΙΑ. Τι συμβαίνει Λουκά…;
ΛΟΥΚΑΣ μικ. (έντονα) Να εδώ η αδελφούλα μου πήγε να ξεκάνει τον παππού, με τις φαεινές τις ιδέες…
ΕΡΑΣΜΙΑ. (προσπαθεί να συνεφέρει το Λουκά δίνοντάς του χαστουκάκια) Λουκά μου, μίλα μου καλέ μου….
ΑΛΕΚΑ. Κάνε του λίγο αέρα Ερασμία μου…
ΛΟΥΚΑΣ μικ. Να φωνάξουμε ένα γιατρό….(Ο Λουκάς εν τω μεταξύ αρχίζει σιγά-σιγά και συνέρχεται)
ΕΡΑΣΜΙΑ. (ναζιάρικα) Λουκά μου, Τι είναι μπουμπούκο μου….;
ΛΟΥΚΑΣ. (πετάγεται επάνω)Εεεε αυτό παραπάει… Να δεχτώ το τζουτζούκος, να δεχτώ το παππούκος αλλά όχι και το Μπουμπούκος…. Έλεος… αυτό έχει γραφεί και ειπωθεί για άλλο boy που μόλις το θυμάμαι, μου γυρίζουν τα άντερα…..
ΑΛΕΚΑ. Ε, τώρα φιλενάδα έχει δίκιο…. μη τον προκαλείς….
ΕΡΑΣΜΙΑ. Καλά πάμε μέσα να συνεχίσουμε εμείς…. (φεύγουν. Οι άλλοι κάθονται)
ΚΑΤΕΡΙΝΑ. Πώς αισθάνεσαι Λούκας μου….
ΛΟΥΚΑΣ. Μια χαρά είμαι….
ΛΟΥΚΑΣ μικ. Ναι μια χαρά και δυο τρομάρες…
ΛΟΥΚΑΣ. Και δε μου λες Κατερινούλα μου, εκείνο το iPhone, 6 κλας πως το είπες, δεν θυμάμαι, μπαίνει και στο face book;
ΛΟΥΚΑΣ μικ. (απευθυνόμενος στο κοινό) Α εντάξει, καλά είναι ο παππούς…. συνήλθε πλήρως…
ΛΟΥΚΑΣ. Παππούς είσαι και φαίνεσαι….
ΚΑΤΕΡΙΝΑ. Λούκας μου, (ναζιάρικα) γλυκούλη μου και στο face book μπαίνει και στο twitter και στο viber και γενικά στο ίντερνετ….
ΛΟΥΚΑΣ. Και το ’χουν όλοι οι νέοι ε;
ΚΑΤΕΡΙΝΑ. Ναι Λούκας μου και όλοι οι νέοι το έχουν και προπαντός οι νέες……
ΛΟΥΚΑΣ. Μα τότε πρέπει να το πάρω… θα πάρω δύο ένα για μένα κι ένα για σένα…..
ΛΟΥΚΑΣ μικ. Για μένα Λούκας;
ΛΟΥΚΑΣ. Εσένα να σου πάρει η γιαγιά σου...(Χτυπάει το κουδούνι. Ανοίγει ο Λουκάς μικ. Μπαίνουν ο Χρήστος και η Μελπομένη)
ΜΕΛΠΩΜΕΝΗ. (Αγκαλιές φιλιά με το πεθερό της) Τί κάνετε;
ΛΟΥΚΑΣ. Καλά ωραία. Εσείς…
ΧΡΗΣΤΟΣ. (φιλάει το πατέρα του) Πώς είσαι πατέρα;
ΛΟΥΚΑΣ. Καλά είμαι… Σε σκεφτόμουν….
ΧΡΗΣΤΟΣ. Εμένα;
ΛΟΥΚΑΣ. Εσένα.
ΧΡΗΣΤΟΣ. Τι έκανα πάλι…;
ΛΟΥΚΑΣ. Τίποτα. Γιατί πρέπει να κάνεις κάτι για να σε σκεφτώ; Είσαι το παιδί μου… το ξέχασες…;;
ΧΡΗΣΤΟΣ. (απευθυνόμενος στο κοινό) Α δεν πάμε καλά… πατέρα τα ήπιες τα χάπια σου;
ΛΟΥΚΑΣ. Ποια χάπια…. δεν πίνω χάπια….
ΧΡΗΣΤΟΣ. (απευθυνόμενος στο κοινό κουνώντας το κεφάλι του) Α, γι’ αυτό…
ΛΟΥΚΑΣ. Δε μου λες βρε… Πήγες στο ΑΤΜ;
ΧΡΗΣΤΟΣ. Πήγα….
ΛΟΥΚΑΣ. (απλώνει το χέρι του και τον κοιτάζει) Φέρ’ τα.
ΧΡΗΣΤΟΣ. Τι λες ρε πατέρα; Σύνελθε επιτέλους…
ΛΟΥΚΑΣ. Βρε φέρε εδώ τη σύνταξη….
ΧΡΗΣΤΟΣ. Ποια σύνταξη; (απευθύνεται στη Μελπομένη)Τί λέει;
ΜΕΛΠΩΜΕΝΗ. Πατέρα πάει η σύνταξη ούτε καν έφτασε….
ΛΟΥΚΑΣ. Γιατί δεν έφτασε;
ΧΡΗΣΤΟΣ. Πατέρα ξύπνα….
ΛΟΥΚΑΣ. Δεν κοιμάμαι…
ΧΡΗΣΤΟΣ. Αμ κοιμάσαι….
ΜΕΛΠΩΜΕΝΗ. Πατέρα ο Χρήστος θέλει να σου πει πως έχουμε τα capital controls… μόνο 420 ευρώ επιτρέπεται να σηκώσει….
ΛΟΥΚΑΣ. Ε και;
ΧΡΗΣΤΟΣ. Τί ε και ρε πατέρα; Τί ε και; Δεν μου είπες να πληρώσω τη δόση του ΕΝΦΙΑ, τα τέλη του αυτοκινήτου, τη ΔΕΗ, τον ΟΤΕ, την WIND, τη δόση του αυτοκινήτου μου, να ψωνίσω για το σπίτι και να σου πάρω και ένα άρωμα…
ΛΟΥΚΑΣ. Και….;
ΧΡΗΣΤΟΣ. Άρωμα δε σου πήρα….
ΛΟΥΚΑΣ. Δεν πειράζει….
ΧΡΗΣΤΟΣ. Ούτε ψώνια για το σπίτι έκανα, ούτε τη ΔΕΗ μπόρεσα να πληρώσω, ούτε τη δόση του αυτοκινήτου μου, ούτε τη WIND ….
ΛΟΥΚΑΣ. (με αγωνία)Λέτε να μου κόψουν το ίντερνετ….;
ΧΡΗΣΤΟΣ. (τραγουδιστά )Τρία πουλάκια κάθονταν… Η κατάστασή σου πατέρα είναι τραγική, ανίατη…. Από ότι σου είπα το μόνο που σε καίει είναι το ίντερνετ;
ΛΟΥΚΑΣ. Με καίει και κάτι άλλο…
ΧΡΗΣΤΟΣ. Τί;
ΛΟΥΚΑΣ. Που δεν μπορώ να πάρω δώρο της εγγονούλας μου…
ΛΟΥΚΑΣ μικ. Ψέματα λέει μπαμπά… πιο πολύ τον καίει τον παππού που δεν μπορεί να αγοράσει iPhone για να μπαίνει στο face book…
ΚΑΤΕΡΙΝΑ. Εσύ είσαι ψεύτης… ο Λούκας μου θέλει να μου κάνει δωράκι για τα Χριστούγεννα…..
ΛΟΥΚΑΣ. Πέστα Κατερίνα μου….
ΛΟΥΚΑΣ μικ. Όχι και δωράκι… δωράρα θέλεις να πεις… 679 ευρώ κοστίζει ….
ΧΡΗΣΤΟΣ. Για σταθείτε ρε παιδιά…. Τί είναι αυτά που ακούω; Τι δωράρα τι 679 ευρώ…και συ Κατερίνα για πες μας ποιος είναι ο Λούκας σου; Απαιτώ εξηγήσεις…
ΚΑΤΕΡΙΝΑ. Ο παππούς μπαμπά μας ζήτησε να τον αποκαλούμε Λούκας…
ΛΟΥΚΑΣ μικ. Νομίζει ότι έτσι μικραίνει και δεν φαίνεται η ηλικία του, οπότε η αδελφούλα μου ως συνήθως το εκμεταλλεύτηκε και του ζήτησε να της αγοράσει το iPhone 6 Plus που κοστίζει όπως λέει μόνο 679 ευρώ και 90 λεπτά. (παρουσιάζονται οι Ερασμία με την Αλέκα)
ΕΡΑΣΜΙΑ. Γιατί φωνάζετε εδώ μέσα; Ήρθατε παιδιά μου; (Αγκαλιές φιλιά)
ΛΟΥΚΑΣ. Όχι στο δρόμο είναι ακόμη….
ΜΕΛΠΩΜΕΝΗ. Τί κάνεις Μητέρα;
ΕΡΑΣΜΙΑ. Καλά παιδάκι μου… εδώ… μαγειρεύω με τη φιλενάδα μου.
ΜΕΛΠΩΜΕΝΗ. Τί κάνετε κυρία Αλέκα;
ΑΛΕΚΑ. Καλά Μέλπω μου. Εσείς τι κάνετε;
ΜΕΛΠΩΜΕΝΗ. Δόξα τω Θεώ καλά είμαστε…
ΕΡΑΣΜΙΑ. (πηγαίνει κοντά στον Χρήστο και του χαϊδεύει τα μαλλιά)Εσύ αγόρι μου που γιορτάζεις μεθαύριο τι φτιάνεις;
ΧΡΗΣΤΟΣ. Για να δούμε, θα προλάβω να γιορτάσω;
ΕΡΑΣΜΙΑ. Σώπασε παιδί μου… Τι κουβέντες είναι αυτές;
ΧΡΗΣΤΟΣ. Έλα ρε μάνα, από τη μία έχουμε τους πολιτικούς που τα ’χουν κάνει μαντάρα, από την άλλη ο πατέρας μου ζει στην κοσμάρα του με το ίντερνετ, το face book, το instagram…. άκουσον - άκουσον όπως μου μαρτύρησε πριν λίγο ο εγγονός σου, θέλει και iPhone 6 το πουλάκι μου..... Α και δεν σας είπα τα χειρότερα… Πάω το πρωί να ψωνίσω στο φούρνο της κυρά Μαίρης και μου λέει η κόρη της η Ελένη, τα χαιρετίσματά μου στον πατέρα σας…. Πού τον ξέρετε τον πατέρα μου της λέω. Μου πατάει like στις φωτογραφίες που ανεβάζω στο face book μου απαντάει…
ΕΡΑΣΜΙΑ. (νευριάζει) Α τον παλιόγερο και μένα μου λέει ότι παίζει πασιέντζα…
ΧΡΗΣΤΟΣ. Περίμενε δεν τελείωσα… Έρχεται η Λίζα της κυρά - Πόπης στο μαγαζί…. Τί ωραία, τί θερμά μηνύματα που γράφει ο πατέρας σου μου λέει; Τα έχω παίξει ο άνθρωπος…!!!
ΕΡΑΣΜΙΑ. (νευριάζει) Αυτά κάνεις βρε αχρείε όλη τη μέρα με αυτό πράγμα; Θα στα βγάλω τα μάτια…
ΛΟΥΚΑΣ. Συκοφαντίες….
ΧΡΗΣΤΟΣ. Ααααα ξέχασα το ωραιότερο… Ο κύριος από δω έχει και άλλο λογαριασμό με ψεύτικο προφίλ και ψευδώνυμο…. ξέρεις πως παρουσιάζεται στα κοριτσάκια;
ΕΡΑΣΜΙΑ. Πώς;
ΧΡΗΣΤΟΣ. Ως beautiful boy.
ΕΡΑΣΜΙΑ. Τί είν’ αυτό;
ΚΑΤΕΡΙΝΑ. Αυτό γιαγιά μου θα πει ωραίο αγόρι….
ΕΡΑΣΜΙΑ. Κοιτάξτε ένα ωραίο αγόρι που δεν προλαβαίνω να του πλένω τα σώβρακα από την ακράτεια …. (απευθύνεται στο Χρήστο) Καλά και ’συ που το ’μαθες;
ΧΡΗΣΤΟΣ. Να σε μήνυμα που έστειλε ο μπαμπάς για να βγει σε ραντεβού, έκανε λάθος και αντί να δώσει το τηλέφωνό του, έδωσε το δικό μου… Χτυπάει λοιπόν χθες το απόγευμα το τηλέφωνό μου και ακούω μια κοριτσίστικη φωνή να μου λέει: Έλα beautiful boy, εδώ Σούζη…. πότε θα με πας για bowling; Μου λέει. Λάθος κάνετε της λέω. Μα πως μου λέει… αυτό το τηλέφωνο δε μου έστειλες στο face book; Μουρλάθηκα…. Μια και δυο πάω στο φίλο μου τον Κώστα και του λέω το και το… Μου λέει μην ανησυχείς, θα το διασταυρώσουμε… Φτιάχνει ένα ψεύτικο προφίλ με το ψευδώνυμο «Ντανιέλα» και κάνει αίτημα φιλίας στο «beautiful boy». Εκείνος το αποδέχθηκε αστραπιαία…
ΑΛΕΚΑ. Καλά, άλλη δουλειά δεν κάνεις;
ΛΟΥΚΑΣ. Με διαβάλουν… με συκοφαντούν…..
ΑΛΕΚΑ. Ναι Καλά….
ΧΡΗΣΤΟΣ. Να μη σας τα πολυλογώ, του στέλνουμε ένα μήνυμα που έλεγε: «beautiful boy θέλεις να περάσουμε μαζί αξέχαστες στιγμές την πρωτοχρονιά στη Λαπωνία»;
ΛΟΥΚΑΣ. Εσύ ήσουνα; Πάνε οι διακοπές στη Λαπωνία….
ΧΡΗΣΤΟΣ. Οπότε το beautiful boy από δω, τσίμπησε και μας απάντησε ως εξής: -Πάρε με στο νούμερο αυτό σε μία ώρα, να τα πούμε από κοντά.
ΑΛΕΚΑ. Και τι έγινε;
ΧΡΗΣΤΟΣ. Μας έστειλε το τηλέφωνό του… οπότε κατάλαβα πως ήταν ο πατερούλης μου….
ΕΡΑΣΜΙΑ. Να χαθείς παλιόγερε… Μα τόσο κουτορνήθι είμαι…
ΛΟΥΚΑΣ. Είσαι… λίγο όχι πολύ….
ΜΕΛΠΩΜΕΝΗ. Έλα Μητέρα ας τα ξεχάσουμε τώρα, μη στενοχωριέσαι μέρες που έρχονται…. Και συ πατέρα πρέπει να καταλάβεις ότι αυτά δεν είναι τώρα για την ηλικία σου….
ΛΟΥΚΑΣ. Μου φαίνεται κάπως δύσκολο, αλλά θα προσπαθήσω…...(Χτυπάει το σταθερό τηλέφωνο).
ΧΡΗΣΤΟΣ. Άσε μάνα θα το σηκώσω εγώ….…...(σηκώνει το τηλέφωνο). Παρακαλώ….. Ποιος;….. από τα Κρύα Ιτεών;…. Μάλιστα….. Τι μου λέτε…..; Θα χαρεί πολύ ο πατέρας μου…. να είστε σίγουρος…. Εντάξει θα περάσουμε να το πάρουμε…. Σας ευχαριστούμε πολύ… καλά Χριστούγεννα…. (κλείνει το τηλέφωνο και απευθύνεται προς όλους) Όποιου του μέλει να πνιγεί, ποτέ του δεν πεθαίνει….
ΕΡΑΣΜΙΑ. Για νέο μας το λες; Την ξέρουμε την παροιμία….
ΧΡΗΣΤΟΣ. Δεν ξέρετε τίποτα…. Ποιος ήταν στο τηλέφωνο;
ΛΟΥΚΑΣ μικ. Ποιος ήταν βρε πατέρα;
ΜΕΛΠΩΜΕΝΗ. Πες μας και μας έσκασες…..
ΧΡΗΣΤΟΣ. Ο παπα-Γιάννης από τον Άγιο Αντώνιο στα Κρύα Ιτεών….
ΕΡΑΣΜΙΑ. Ε και;
ΧΡΗΣΤΟΣ. Μου είπε ότι τον πρώτο λαχνό της λαχειοφόρου για την αποπεράτωση του Ναού τον έτυχε ο μπαμπάς…….….. (ο Λουκάς αρχίζει να χαίρεται).
ΑΛΕΚΑ. Και τι κέρδισε;
ΧΡΗΣΤΟΣ. Ένα iPhone 6 Plus….
ΛΟΥΚΑΣ μικ. + ΚΑΤΕΡΙΝΑ. Δεν είναι δυνατόν;;;; ... (ο Λουκάς πανηγυρίζει).
ΛΟΥΚΑΣ. Τελικά είδατε μπορεί να μας έχουν στύψει η Μέρκελ, ο Σόιμπλε και οι λοιποί συγγενείς, αλλά ο Θεός εμένα μου συμπαραστάθηκε και μου έστειλε ότι ζητούσα…..
ΕΡΑΣΜΙΑ. Ναι κάνε όνειρα…. Το iPhone θα το κάνουμε δώρο στα εγγονάκια μας.
Θα είναι το Χριστουγεννιάτικο δώρο τους… τι λες; (το σκέφτεται)
ΛΟΥΚΑΣ. Εντάξει με καταφέρατε.
ΛΟΥΚΑΣ μικ. + ΚΑΤΕΡΙΝΑ. Παππούκο μας σε ευχαριστούμε… (αγκαλιάζονται) Καλά Χριστούγεννα!!! (Εύχονται όλοι και κλείνει η αυλαία με χριστουγεννιάτικο ορχηστρικό)


(10-11-2015)

Δείτε και αυτό

TA ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΤΟΥ 2011 (Χριστουγεννιάτικο Χιουμοριστικό θεατρικό)

Ο Ναός μας εξωτερικά

Κυριακή στην Ενορία - Αφιέρωμα στον Ι.Ν. Αγίων Αντωνίου & Χαραλάμπους εις Κρύα Ιτεών Πατρών

ΕΘΝΙΚΟΣ ΥΜΝΟΣ - Εξωτερικά πλάνα Ναού

Ο ΝΑΟΣ ΜΑΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ (παλαιότερο video)


Θείες Λειτουργίες εβδομάδος

Θείες Λειτουργίες εβδομάδος
Κυριακή 14/4, Πέμπτη 18/4 (Προηγιασμένη), Παρασκευή προς Σάββατο 19/4 προς 20/4 (Αγρυπνία Ακαθίστου Ύμνου)

Λαμπρὰ Ἐγκαίνια τοῦ Ἱεροῦ Ναοῦ τοῦ Ἁγίου Ἀντωνίου στὴν περιοχὴ Κρύα Ἰτεῶν Πατρῶν

Λαμπρὰ Ἐγκαίνια τοῦ Ἱεροῦ Ναοῦ τοῦ Ἁγίου Ἀντωνίου στὴν περιοχὴ Κρύα Ἰτεῶν Πατρῶν
Καντε κλικ στη φωτογραφία για να εμφανισθεί το θέμα

Ἐτελέσθησαν τὰ θυρανοίξια στὸν νεόδμητο Ἱερὸ Ναὸ τοῦ Ὁσίου Ἀντωνίου τοῦ Μεγάλου στὰ Κρύα Ἰτεῶν

Ἐτελέσθησαν τὰ θυρανοίξια στὸν νεόδμητο Ἱερὸ Ναὸ τοῦ Ὁσίου Ἀντωνίου τοῦ Μεγάλου στὰ Κρύα Ἰτεῶν
Καντε κλικ στη φωτογραφία για να εμφανισθεί το θέμα

συνταγή για Πρόσφορο

συνταγή για Πρόσφορο
Καντε κλικ στο πρόσφορο και διαβάστε

Πώς θα βρείτε το Ναό μας

Ασματική Ακολουθία Οσίου Πατρός Αντωνίου του Μεγάλου

Ασματική Ακολουθία Οσίου Πατρός Αντωνίου του Μεγάλου
Καντε κλικ στην εικόνα για να την κατεβάσετε

Ασματική Ακολουθία Αγίου Ιερομάρτυρος Χαραλάμπους

Ασματική Ακολουθία Αγίου Ιερομάρτυρος Χαραλάμπους
Καντε κλικ στην εικόνα για να την κατεβάσετε